Talgo III

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Subi
N2
N2
Entrades: 10
Ubicació: Calldetenes (vic)

Talgo III

Entrada Autor: Subi » Dimecres 15/11/2006 22:38

Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 15/11/2006 22:49

De moment encara es fa amb Talgo III. Fins quan? No ho sé.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/11/2006 23:44

Subi ha escrit:miguel humano
:o

Amb raó el pobre home era així de nihilista.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 16/11/2006 16:31

Subi, col.lega, no es diu Miguel Humano, sinó Miguel de Unamuno.
El senyor De Unamuno era humà com tu i com jo, però és que Unamuno és un cognom basc...
No és que s´equivoquéssin en escriure´l...
;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 16/11/2006 17:23

437.001 ha escrit:Subi, col.lega, no es diu Miguel Humano, sinó Miguel de Unamuno.
El senyor De Unamuno era humà com tu i com jo, però és que Unamuno és un cognom basc...
No és que s´equivoquéssin en escriure´l...
;)
Hi ha gent que aquest Talgo li diu "l'Inhumano" per motius obvis... :roll:



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dijous 16/11/2006 17:38

Subi ha escrit:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!

Galderic

Imatge


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Dijous 16/11/2006 17:46

galdric ha escrit:
Subi ha escrit:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!

Galderic

Imatge
I aquí tens el mateix tren, vist pel darrera!


Imatge


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 16/11/2006 20:14

Galderic, quina càmera utilitzes? Les fotos són molt nítides! :o



Subi
N2
N2
Entrades: 10
Ubicació: Calldetenes (vic)

Entrada Autor: Subi » Dijous 16/11/2006 22:24

Ho sento per la meva gran pifiada... po jo de prenuciar noms... ja la cago i escriurels... encara mes, i mira k vaig 2 cops setmana a bilbao :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:



Avatar de l’usuari
galdric
N5
N5
Entrades: 108
Ubicació: Sabadell. (Vallès Occidental)

Entrada Autor: galdric » Divendres 17/11/2006 0:07

orique ha escrit:Galderic, quina càmera utilitzes? Les fotos són molt nítides! :o
Ui "orique"! Si veiessis la càmera que tinc et fotries un far de riure! És una càmera digital que queda amagada al pamell de la meva mà DE PETITA QUE ÉS (i no la tinc massa grossa[la mà]), i és de la marca CASIO. Una EXLIM de 7.2 megapixels, i amb el codi; EX-Z750.
Jo n'estic molt content, perquè a més de fer fotos, també permet fer vídeo, i també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.
Las fotos van ésser fetes amb la resolució; 2560x1920. Celebro que t'hagin agradat. Jo no hi entenc en fotografia, això és el que diu la càmera!

Galderic.


A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 17/11/2006 19:35

Subi ha escrit:Ho sento per la meva gran pifiada... po jo de prenuciar noms... ja la cago i escriurels... encara mes, i mira k vaig 2 cops setmana a bilbao :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
No, home, tothom en fa, de pifiades...
Hi ha molta gent, per exemple, que a l´estació de Marcén-Poliñino (línia Lleida-Tardienta-Zaragoza) li diu Marcén-Piliniño, Marcén-Poleniño, Marcén-Poliniño, Marcén-Poleñino...de vegades els noms són una mica complicats...
Ja passa...no et preocupis... ;)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 17/11/2006 20:20

galdric ha escrit:[...]també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.[...]
La meva em fa videos amb una molt bona qualitat de so, i el que faig és capturar el so dels videos amb un programa i voilà, ja he extret el so i el tinc en un arxiu d'audio.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 20/11/2006 12:39

437.001 ha escrit: No, home, tothom en fa, de pifiades...
Com per exemple la mania que tenen molts de dir Sant Andreu Comptal, quan el nom li ve del Rec Comtal, l'antic canal de subministrament d'aigua a la Barcelona antiga, creat pels romans i modificat per ordre d'un dels primers Comtes de Barcelona, d'on li ve el nom.

Suposo que el nom de l'altra estació santandreuenca prové de l'encreuament de la Meridiana amb el carrer de Concepción Arenal.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”