Sintonies o cansons de Renfe als trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Sintonies o cansons de Renfe als trens

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 22/11/2006 18:31

No se si ara encara es fa, pero recordo que fa un temps als trens de Renfe ficaven fils musicals, com sinfonies o marxes. Encara sonen aquets fils :?: I si sonen, algu sap com es diu algun de ells :?: Gracies per adelantat ;)


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 22/11/2006 18:46

Loyster ha escrit:No se si ara encara es fa, pero recordo que fa un temps als trens de Renfe ficaven fils musicals, com sinfonies o marxes. Encara sonen aquets fils :?: I si sonen, algu sap com es diu algun de ells :?: Gracies per adelantat ;)
I aixó de fils musicals?Si et refereixes a les cançons que sóna a les rodalies renfr,aquella del "Catc my disease",l'última vegada que vaig escoltar la cançoneta va ser al setembre,i dir que sempre que l'escolto,la renfe anava malament,casualitat?



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimecres 22/11/2006 18:57

No avera. Cuan em refereixo a fils musicals em refereixo mes a musica classica no se. Recordo que l'Entfe001 va penjar fa un temps una megafonia d'un tren que anava a Cerdanyola Universitat, i que abans de nombrar la parada sonava com una orquestra. ;) :oops:


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 22/11/2006 19:10

Loyster ha escrit:No avera. Cuan em refereixo a fils musicals em refereixo mes a musica classica no se. Recordo que l'Entfe001 va penjar fa un temps una megafonia d'un tren que anava a Cerdanyola Universitat, i que abans de nombrar la parada sonava com una orquestra. ;) :oops:
Algunes que em sé que he escoltat.
Una de Vivaldi"Crec que és el de la tempesta"
No sé,no sé títols peró sé quines sona :) ,també una de la guerra i una que fa temps sortia en un anunci d'Extremadura,n sé tíyols,no tinc ni idea de música,i menys clàssica



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 20:17

Loyster ha escrit:No avera. Cuan em refereixo a fils musicals em refereixo mes a musica classica no se. Recordo que l'Entfe001 va penjar fa un temps una megafonia d'un tren que anava a Cerdanyola Universitat, i que abans de nombrar la parada sonava com una orquestra. ;) :oops:
Segueixen posant-ne, perennement...la meva preferida és la "Dança Hungaresa"...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/11/2006 21:02

Hi ha un tema relacionat amb les musiquetes als trens aquí



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 27/02/2007 16:38

Reprenc el fil per dir que l'altre dia a un tren de la R7 posaven aquellla musiqueta italiana que jo l'odio una barbaritat;aquella del "vente vente lozando el di mundo"o com s'escrugui. :evil:
Des de quan posa aquesta musiqueta la renfe als seus trens de rodalies?Per que va ser la primera vegada que la vaig escoltar i em vaig quedar soprès,això farà unes quantes setmanes.
Mira que posar aquesta musiqueta que no m'agrada gens.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/02/2007 18:18

Ara que veig aquest tema he recordat que el passat dissabte de la visita al Triangle vaig pujar a una 447 on hi sonava el Catch my disease :|



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”