3000 de TMB en mal estat

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordilar

3000 de TMB en mal estat

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 25/11/2006 1:25

Hola a tots:

Us heu fixa't que algunes estacions de la L3, sobretot del tram central, com diagonal, fan olor a electrònica cremada?

Us heu donat conte que la gran majoria de vagades que agafeu aquesta linia, la megafonia sona molt fluixet o no sona?

Us heu donat conte que sempre hi ha alguna roda amb algún plà?

Heu notat que el chopper d'alguns 3000 fa soroll de "petat"?

Doncs aquí hi ha algo que no va bé. Aquests trens, per la edat que tenen, no haríen de fer això. Sobretot el que més mala espina em fa es l'olor d'electrònica cremada que fan algunes estacions. Un dia hi haurà un incendi o algun incident greu....

Salut,



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 25/11/2006 2:51

A principis de juliol hi va haver un incendi a la catenaria del tunel entre Lesseps i Fontana, recordes?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 25/11/2006 14:34

A mi, sempre m'ha semblat normal veure els metros del 92 (3000, 4000 etc.) molt bruts... a qui se li va acudir posar els trens completament blancs al metro??? que li posin el sostre negre, i la part intjana que s'embruta de gris!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 25/11/2006 16:55

No només això que comenta el Jordilar, sinó que hi ha un bon grapat de trens d'aquesta sèrie amb un estat de l'estructura de la caixa alarmant. La corrossió és present en molts d'aquests trens, i si no fixeu-vos en els extrems dels cotxes i us deprimireu... :?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 25/11/2006 18:35

De quin material van fer l'estructura de caixa? Es pot veure més evident, depenent del fabricant (Macosa, CAF, o la Maquinista Terrestre i Marítima), o és comú?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/11/2006 12:39

metring ha escrit:De quin material van fer l'estructura de caixa? Es pot veure més evident, depenent del fabricant (Macosa, CAF, o la Maquinista Terrestre i Marítima), o és comú?
Doncs ara no ho sé, caldria mirar-se el conveni signat i no sé on trobar-lo ;) . És possible que la caixa se les fes cada fabricant per la seua banda (com passa ara amb els Civia, on es fan integrament per CAF o per Alstom) o bé que un les fes i els altres possessin els sistemes i els acabats (com passa amb la sèrie 213 de FGC, on CAF posa les caixes i Alstom o Bombardier -per separat- instal·len els seus sistemes).


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/11/2006 12:42

Doncs proposo que ens anem fixant, cada cop que agafem un 3000, de l'empresa constructora, per tal de fer un seguiment de quin són els que funcionen millor o pitjor.

off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Diumenge 26/11/2006 14:16

metring ha escrit:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 26/11/2006 17:34

George85 ha escrit:
metring ha escrit:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat ;)
Ara me n'entro jo d'això :o



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 26/11/2006 17:35

Algú té una foto de la placa?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 26/11/2006 17:52

metring ha escrit:off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Ja deu fer un cert temps de l'última vegada que hi vaig anar, però tenir la placa, segur que encara la té. Passa que, tal com està el material rodant de la L3, ves a saber si el 3001 no pararà en algun taller o estarà simplement arraconat en alguna cotxera, perquè la veritat és que els trens no donen gaire impressió de tenir el manteniment adequat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 26/11/2006 21:23

Trenscat ha escrit:
George85 ha escrit:
metring ha escrit:
off topic: el cotxe 3001, continua tenint la placa de color platejat, al darrera de la cabina del conductor, que parla de la inauguració dels 3000, per part del a les hores, alcalde de Barcelona, Pasqual maragall?
Jo encara la vaig veure a mitjans del curs passat ;)
Ara me n'entro jo d'això :o
No ho sabies? Jo em vaig fixar fa temps, de xiripa, i l'havia vist més d'un cop. El que m'extranyava és que no fos arrencat.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 26/11/2006 21:41

Juraria que en vaig veure una foto a tranvia, però no la trobo... :x



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/11/2006 22:24

L'últim cop que l'he agafat em sembla que ja era al setembre, i la portava (en aquest cotxe sempre m'hi fixo, precisament per la possibilitat de que algun dia hagi desaparegut). Està una mica ratllada, però existeix.

Apostaria alguna cosa a que no sobreviu a la futura reforma interior dels 3000, i probablement les de CAF, Macosa i MTM tampoc, així com les del propi número de cotxe, que imagino que substituiran pels adhesius que porten els 5000 i 9000 (els 500 també?)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 26/11/2006 23:32

Sí, desapareixen plaques nois (i noia :D ). M'estic ensumant com endur-me algun record... :twisted:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 27/11/2006 1:30

La pudor que sentiu posiblement será de les zapates de frens(ferodos)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”