Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 27/11/2006 0:23

La serie 5000 d' FMB

Fa menys d'una setmana viatjava en el tren 509, que circulava en direcció Horta amb el cotxe 5013 com a cap del tren. Sembla se que va perdre contacte amb el sistema ATO a sagrada familia y en entrar a 50kmh a hosp sant pau no reduia velocitat. El motorista va tirar del fre d'emergencia y no reacionaba, va haer de ficar el punt 7 de frenada (el maxim) y la primera porta va quedar a dins del tunel.

Error ATO....Error ATO. El 5000 No detectava les balizes.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 9:33

Ferrovi ha escrit:Si no m'equivoco... Caf es espanyola no? això ho explica tot, a espanya, ens creiem que lo nostre es bó, pero es una caqueta, igual que el cinema, que només tracta de putes i xulos.
VISCA ALSTOM!

Percert JaMiRo... aquestes caixes, ja seran de 213.34 a 213.43.
Això significa que si a la L-A compren 6 trens més, amés dels 9 ja pactats, hauran de renumerar-ho tot, o fer la serie 214!!!
Fa temps em va explicar un conductor d'autobus que a les empreses financiades amb capital public els obliguen a tenir un minim (em sembla que 20 o 25 %) de material nacional. Per això TMB compra autobusos IVECO, tot i lo dolents que son.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 27/11/2006 9:51

un mil remolcant un 5000? :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 27/11/2006 20:23

Mortadel·lo ha escrit:un mil remolcant un 5000? :x
Com creus que els primers 5000s es van entrar a Vilapicina? Les 1000s van fer de grues amb uns suports especials. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
MACOSA
N1
N1
Entrades: 9
Facebook: facebook.com/macosa.meinfesa
Ubicació: Santa Perpetua De Moguda, Catalunya, Spain
Contacta:

Entrada Autor: MACOSA » Diumenge 18/04/2010 21:58

metring ha escrit:Una mica off topic, però relacionat: algú em pot dir quins van ser els motius pels quals Macosa i MTM van plegar?
Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/04/2010 0:00

Gràcies per la foto, però...És resposta a la meva pregunta? :?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 19/04/2010 0:11

Em sembla que vol dir que:
a) es va ensorrar com a empresa, i va fer fallida
b) es va fer servir les terres per revaloritzar-les, fer La Maquinista.
c) totes dues opcions.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”