Un Rodalies de dos pisos a l'Estació de França...

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordi Freixas

Un Rodalies de dos pisos a l'Estació de França...

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 01/12/2006 12:30

El vaig veure ahir arribant fins al final de la via 1 o 2. Hi posava "Sin servicio", i al cap d'uns minuts s'en va tornar enrere. Al cap d'una estona, des del tren de la R10, el vaig veure aturat a la via del costat.

Algú en sap el motiu?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 01/12/2006 21:02

Quina hora era més o menys?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 02/12/2006 16:59

Hummmmmmm... entre les 15 i 15'30 més o menys, per fer-nos una idea...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 02/12/2006 23:46

Doncs no se m'acut que podria fer allà.



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dimarts 12/12/2006 11:10

Un rodalies a l'estació de Reus!

Normalment el servei Bcn St Andreu Comtal - Reus i tornada de les 18:52h, les fan o les feien dues unitats (o tres) com els de la foto de l'anterior missatge. Però el passat divendres 8 de desembre, vaig fer el trajecte Reus - Tarragona de les 21:18h amb un rodalies de dues unitats =:o



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 12/12/2006 15:31

Doncs no seria mala idea que ho fessin així, doncs el regional que fa el servei invers (Sants 19.06) es fa sempre en doble de 440R i va al 200% de la seva capacitat... potser hauran fet alguna prova.

P.D: No hauries fet de casualitat alguna foteta? :D



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 13/12/2006 7:50

Jordi Sugranyes ha escrit:Un rodalies a l'estació de Reus!

Normalment el servei Bcn St Andreu Comtal - Reus i tornada de les 18:52h, les fan o les feien dues unitats (o tres) com els de la foto de l'anterior missatge. Però el passat divendres 8 de desembre, vaig fer el trajecte Reus - Tarragona de les 21:18h amb un rodalies de dues unitats =:o
Dues unitats??? (440R de tres vagons en doble, habitual)

O dos vagons?? (440R o no R de Puigcerdà), dubto molt que amb lo fotuts que van de material possin 440's "Puigcerdàs" cap a Reus



Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dimecres 13/12/2006 9:52

440R de tres vagons en doble. Si hagués estat el de dos vagons de Puigcerdà, hagués flipat molt més xDDD


Dues unitats??? (440R de tres vagons en doble, habitual)

O dos vagons?? (440R o no R de Puigcerdà), dubto molt que amb lo fotuts que van de material possin 440's "Puigcerdàs" cap a Reus[/quote]



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dijous 14/12/2006 11:07

A veure, el que jo he entès...

Habitualment el regional de Reus es fa amb doble de 440R, és a dir, dues unitats 440R de tres cotxes cadascuna acoplades. És cert que antigament, s'arribaren a fer amb 3 unitats 440R, però molt i molt esporàdicament. De fet fa anys que no es veu aquesta situació. He entès que vols dir que l'altre dia vas veure aquest servei fet amb composició doble de unitats de rodalies, és a dir, UT447 (tot i que les 440R tambè són de rodalies, almenys en quant a decoració i interiorisme). Això és tambè relativament habitual, sobre tot quan no hi han UT440R disponibles (pels motius que siguin). De fet una de les poques vegades que he fet un Gavà - Tarragona, ho he fet amb 447 (el tram Sant Vicenç - Tarragona es fa una mica pesat nomès a 120 Km/h). En quan a la possibilitat que fòs una de les 440 pirinenques ho trobo molt i molt improvable, per no dir impossible, tenint en compte les raons exposades pèls altres companys. Pensa que ara mateix per fer els serveis Pirinencs el material va molt just.

Salutacions. ;)


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Jordi Sugranyes
N5
N5
Entrades: 82
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Jordi Sugranyes » Dijous 14/12/2006 11:48

Ho has entès bé, company!

Les unitats que van cap a Puigcerdà són fàcils d'identificar perquè només disposen de 2 vagons. De totes maneres, si en detectés alguna en servei per aquestes contrades, ràpidament aquí ho comunicaria.

Salut!


neroon ha escrit:A veure, el que jo he entès...

Habitualment el regional de Reus es fa amb doble de 440R, és a dir, dues unitats 440R de tres cotxes cadascuna acoplades. És cert que antigament, s'arribaren a fer amb 3 unitats 440R, però molt i molt esporàdicament. De fet fa anys que no es veu aquesta situació. He entès que vols dir que l'altre dia vas veure aquest servei fet amb composició doble de unitats de rodalies, és a dir, UT447 (tot i que les 440R tambè són de rodalies, almenys en quant a decoració i interiorisme). Això és tambè relativament habitual, sobre tot quan no hi han UT440R disponibles (pels motius que siguin). De fet una de les poques vegades que he fet un Gavà - Tarragona, ho he fet amb 447 (el tram Sant Vicenç - Tarragona es fa una mica pesat nomès a 120 Km/h). En quan a la possibilitat que fòs una de les 440 pirinenques ho trobo molt i molt improvable, per no dir impossible, tenint en compte les raons exposades pèls altres companys. Pensa que ara mateix per fer els serveis Pirinencs el material va molt just.

Salutacions. ;)



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 14/12/2006 16:38

Jordi Sugranyes ha escrit:Un rodalies a l'estació de Reus!

Normalment el servei Bcn St Andreu Comtal - Reus i tornada de les 18:52h, les fan o les feien dues unitats (o tres) com els de la foto de l'anterior missatge. Però el passat divendres 8 de desembre, vaig fer el trajecte Reus - Tarragona de les 21:18h amb un rodalies de dues unitats =:o
No és estrany de veure´n per Tarragona...
Home, tampoc us diré que sigui el més normal del món, però...se´n veuen.
De tota manera, creia que feien els regionals BCN-Cambrils i BCN-Porta Aventura...

De fet, mirant-ho fredament...és com perllongar una miqueta la C2...
Si es perllongués la C2 fins a Reus amb serveis Civis...no estaria malament.
De pas es podrien obrir baixadors a Creixell i al Roc de Sant Gaietà...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 14/12/2006 18:40

A mi m'agradaria molt fer un viatge amb 447 fora del nucli de rodalies.
PD:Si algú diu que ha anat a Ribes amb 447(que jo hi he anat),per mi és com hagués anat al nucli de rodalies,em refereixo a regionals amb 447.
I de 450 fent regionals,no heu vist alguna?A part d'aquell 451 que va fer algún conegut ,i va anar de Barcelona a Lleida via Manresa.



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 15/12/2006 15:05

Mako448 ha escrit: I de 450 fent regionals,no heu vist alguna?A part d'aquell 451 que va fer algún conegut ,i va anar de Barcelona a Lleida via Manresa.
Aquí que jo sàpiga no, però a Madrid és molt habitual, sobre tot en les rel·lacions Madrid-Àvila i Madrid-Segovia.
437.001 ha escrit: De fet, mirant-ho fredament...és com perllongar una miqueta la C2...
Si es perllongués la C2 fins a Reus amb serveis Civis...no estaria malament.
De pas es podrien obrir baixadors a Creixell i al Roc de Sant Gaietà...
Davant d'aquest argument nomès puc afegir...

... :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 20:05

Mako448 ha escrit:A mi m'agradaria molt fer un viatge amb 447 fora del nucli de rodalies.
Jo he fet un parell de cops Maçanet - Girona amb 447 després d'haver recorregut tota la línia del Maresme.

El problema que jo li veig a les 447 per a serveis regionals és que la seva velocitat màxima és de només 120 km/h, cosa que en el meu cas provocava que fins a Girona el tren no podia seguir l'horari ni de casualitat (de Celrà en amunt la catenària no està compensada i el límit és de 120 km/h). A més, una 447 a plena potència vibra com una mala cosa.

Sigui com sigui, m'hauria agradat veure la cara dels cheminots al veure arribar una 447 a Cervera de la Marenda.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dissabte 16/12/2006 20:12

entfe001 ha escrit: A més, una 447 a plena potència vibra com una mala cosa.
Vibren i fan la sensació que d'un moment a l'altre s'enlairaran. Jo recordo el tram El Papiol - Castellbisbal sense parades, abans d'obrir la R7, servia per a recuperar tot el retard acumulat als trens que anaven més enllà de Martorell. Es movia tot, i fotia un soroll bastant fort. Llàstima que amb tanta obra per allà, i els semàfors a l'entrada de Castellbisbal ja no permeten als maquinistes forçar la màquina allà...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 17/12/2006 17:21

Doncs jo prefereixo que per els seients,mil vegades una 447 que una 440R,jo crec que les 440R haurien d'anar amb seients tipus de 447.
Ús prometo que vaig pujar a una 440R amb seients d'una 447!!!!!!!,per qué no les fan totes així.
És una vergonya que un tren regional no dugui reposalcaps



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”