Tamagotxis a Lleida-Pirineus

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Diumenge 31/12/2006 16:12

Jo crec que s'hauria de construir una via d'apartador a Tèrmens o a Vilanova de la Barca, per poder fer encreuaments, i més endavant, una altra a Àger o a Cellers per fer el mateix, a part de tornar a fer operatives les agulles de Tremp i a crear una nova via a La Pobla.

Què us sembla?


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 31/12/2006 16:22

Pregunta: i tot això no ho podien preveure durant els mesos que es va interrompre el servei per acondicionar la línia? Tant costava aprofitar aquell temps per a fer alguns apartadors?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 31/12/2006 16:25

Jo tinc una altre pregunta... a Tremp no hi havia ja, dues vies, concretament des de la reforma?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 31/12/2006 16:33

Sobre apartadors a Térmens o Vilanova de la Barca no hi ha res previst, tampoc a Àger o Cellers.
Està previst recol.locar la tercera via a La Pobla de Segur i les agulles de Tremp estan renovades, són talonables, si bé estan embribades. Així mateix, s'ha donat d'alta l'enclavament mecànic d'aquesta estació.

Túnels del Garraf ha escrit:Jo crec que s'hauria de construir una via d'apartador a Tèrmens o a Vilanova de la Barca, per poder fer encreuaments, i més endavant, una altra a Àger o a Cellers per fer el mateix, a part de tornar a fer operatives les agulles de Tremp i a crear una nova via a La Pobla.

Què us sembla?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 31/12/2006 17:49

Jordi Freixas ha escrit:Jo tinc una altre pregunta... a Tremp no hi havia ja, dues vies, concretament des de la reforma?
I les continua tenint, però si no hi ha personal a l'estació o es posa un altre tipus de bloqueig no es poden fer creuaments allà.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 31/12/2006 17:52

Podrien posar el CCR de la línia Múrcia-Lorca.
UT596001 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Jo tinc una altre pregunta... a Tremp no hi havia ja, dues vies, concretament des de la reforma?
I les continua tenint, però si no hi ha personal a l'estació o es posa un altre tipus de bloqueig no es poden fer creuaments allà.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 31/12/2006 17:57

liniadelRipollés ha escrit:Podrien posar el CCR de la línia Múrcia-Lorca.
:?: I en què consisteix aquest sistema?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 31/12/2006 18:26

Radiotelefònic entre CTC i maquinista. Caldria veure si la cobertura és adequada a Balaguer, Tremp i La Pobla de Segur.

El CCR (Control Circulación por Radio) de la línia Murcia-Lorca és basada en la comunicació directa maquinista-lloc de comandament i és aquest qui autoritza o no l'entrada i sortida a les estacions, totes estan dotades d'agulles talonables, no hi ha senyals de blocatge, únicament de posició habitual/inhabitual d'agulla (lluminós).
Té una limitació: s'ha de passsar per les agulles a 30km/h.

Fa uns anys vaig anar a fer fotos de tota la senyalització associada a aquest sistema, únic a ADIF. Vaig tenir l'honor, a més, de veure en directe com es feia el blocatge.

UT596001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Podrien posar el CCR de la línia Múrcia-Lorca.
:?: I en què consisteix aquest sistema?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 31/12/2006 20:23

Així explicat sembla molt similar al sistema de blocatge del Tren Groc francès.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 03/01/2007 19:34

liniadelRipollés ha escrit:Podrien posar el CCR de la línia Múrcia-Lorca.
UT596001 ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Jo tinc una altre pregunta... a Tremp no hi havia ja, dues vies, concretament des de la reforma?
I les continua tenint, però si no hi ha personal a l'estació o es posa un altre tipus de bloqueig no es poden fer creuaments allà.
Sí, però no estava plantejada en aquest sentit la meva pregunta. Sinó... hi havia hagut ja encreuament a Tremp abans de la reforma? Ho di perquè a les fotos d'aquesta estació fetes per en Bernat Borràs, dóna la impressió de que només hi ha una via.

I d'altra banda... algú sap quina funció té la via morta que hi ha a Àger?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/01/2007 19:51

Em consta que Tremp s'obria de tant en tant per permetre l'encreuament quan pujaven trens especials.

La via morta d'Àger la va instal.lar Renfe quan van fer obres de rehabilitació de via farà uns deu anys i servia per aprovisionar balast. Aquesta agulla estava protegida mitjançant senyal de parada diferida i punt protegit (jo l'he vista operativa), però aquesta senyalització ha desaparegut.
Jordi Freixas ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Podrien posar el CCR de la línia Múrcia-Lorca.
UT596001 ha escrit: I les continua tenint, però si no hi ha personal a l'estació o es posa un altre tipus de bloqueig no es poden fer creuaments allà.
Sí, però no estava plantejada en aquest sentit la meva pregunta. Sinó... hi havia hagut ja encreuament a Tremp abans de la reforma? Ho di perquè a les fotos d'aquesta estació fetes per en Bernat Borràs, dóna la impressió de que només hi ha una via.

I d'altra banda... algú sap quina funció té la via morta que hi ha a Àger?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 03/01/2007 20:07

liniadelRipollés ha escrit:Em consta que Tremp s'obria de tant en tant per permetre l'encreuament quan pujaven trens especials.
O sigui... ja hi havia via abans, no? (a veure si és que a la millor hi havia via instal·lada i després la van treure)
liniadelRipollés ha escrit:La via morta d'Àger la va instal.lar Renfe quan van fer obres de rehabilitació de via farà uns deu anys i servia per aprovisionar balast. Aquesta agulla estava protegida mitjançant senyal de parada diferida i punt protegit (jo l'he vista operativa), però aquesta senyalització ha desaparegut.
Quina rehabilitació? :? :? :? :? :? :? (a algú de la RENFE li anava especialment l'humor, no?)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/01/2007 20:11

La segona via ha estat sempre.

Van fer una rehabilitació (que no renovació) ja que hi havia un tram de diversos quilòmetres limitats a 10km/h on quedava tot just la meitat del gruix del carril a les corbes, a causa del desgast del fregament.

Jordi Freixas ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Em consta que Tremp s'obria de tant en tant per permetre l'encreuament quan pujaven trens especials.
O sigui... ja hi havia via abans, no? (a veure si és que a la millor hi havia via instal·lada i després la van treure)
liniadelRipollés ha escrit:La via morta d'Àger la va instal.lar Renfe quan van fer obres de rehabilitació de via farà uns deu anys i servia per aprovisionar balast. Aquesta agulla estava protegida mitjançant senyal de parada diferida i punt protegit (jo l'he vista operativa), però aquesta senyalització ha desaparegut.
Quina rehabilitació? :? :? :? :? :? :? (a algú de la RENFE li anava especialment l'humor, no?)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 03/01/2007 21:11

Jo recordo haver vist Tremp amb més de 2 vies cap allà al 2000.

Salut,



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”