Dues locomotores del port

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Dues locomotores del port

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 06/01/2007 16:10

Bon dia.
Fa uns dies, el meu pare m'explicava que l'any 92(quan ell era buzo), on ara es el pont del maremagum, hi havía un baixell enfonsat per sobrepes. Aquest baixell, duia dues locomotores (diesel o electriques), i s'havía de treure de l'aigua pels jocs olimpics. El van treure, però algú sap quines son aquestes locomotores?
Gràcies



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 06/01/2007 23:10

Potser hi havia una 254 o una 1000 de FGC,les diesel.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 06/01/2007 23:50

Mako448 ha escrit:Potser hi havia una 254 o una 1000 de FGC,les diesel.
254... El comandament va ser de tres, i es van rebre les tres. Les 1000 van venir per carretera... ha de ser de Renfe



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 07/01/2007 1:29

A veure...a veure... perdoneu, pero el comentari aquest de la 254 i la 1000 m'ha deixat un mica flipat :o sobre la genereció de comentaris aleatoris sense cap tipus de fonament:

A veure:

Les 254 de FGC on es van fer?

Les 1000 les va encarregar FGC?

Salut,



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 07/01/2007 5:52

Jordilar ha escrit:A veure...a veure... perdoneu, pero el comentari aquest de la 254 i la 1000 m'ha deixat un mica flipat :o sobre la genereció de comentaris aleatoris sense cap tipus de fonament:

A veure:

Les 254 de FGC on es van fer?

Les 1000 les va encarregar FGC?

Salut,
les 254 si no m'equivoco son dela MTM. Les 1000 com soposo que ja ho saps, van ser enviades per carretera (no se desde on) encarregades per FEVE.

Acabo de descubrir una cosa. Mon pare m'ha dit que era força recent, que no podia portar més de 6 anys allà, ja que es conservava força bé, i va ser fàcil de tancar hermeticament per poder treure-ho de l'aigua. Segons tic entès, tot allò es ven com a ferralla, es a dir, que les locomotores no es poden trobar enlloc. Algú sap de un enfonsament de un baixell al port de barcelona allà pel 86? :roll: Mercès



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”