Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Entrada Autor: Busman » Diumenge 30/03/2008 1:38

Una via per l'esperança: han substituït els enganxalls d'alta tecnologia del 2157-2160 per termòmetres de LEDs. Però continuen sense funcionar, és clar.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 30/03/2008 12:10

Sembla que de moment les 3000R estan empanyant una mica la història de les 3000...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/03/2008 22:18

Fran-Ikarus ha escrit:Sembla que de moment les 3000R estan empanyant una mica la història de les 3000...
Ho dius pels fantàstics seients o per un altre motiu?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 18/04/2008 21:32

Avui he vist 3 9000:
419
415
404



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/05/2008 18:46

Aquest matí he vist el 3021-3024 ja reformat i amb passatge amb el torn 305.
Amb aquest ja són 5 els 3000 reformats que hi ha a la L-3:
3013-3036
3009-3012
3017-3020
3029-3032
3021-3024
El següent, té molts números que sigui un 306X (no recordo quin), ja que l'últim dia que el vaig veure va ser al març, tinc una llista on apunto tot tren que veig amb l'últim dia que el vaig veure.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 05/05/2008 23:24

Osti quina rapidesa amb les 3000R! Per mi, quasibé es com despedir-se de les 1100 pq no es el mateix pujar-se en una 3000 original que en un 3000R, aixi que toca despedida de les 3000 aquest mateix 2008 o calculem que encara en quedarà alguna pel 2009?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 06/05/2008 0:21

Vox ha escrit:Osti quina rapidesa amb les 3000R! Per mi, quasibé es com despedir-se de les 1100 pq no es el mateix pujar-se en una 3000 original que en un 3000R, aixi que toca despedida de les 3000 aquest mateix 2008 o calculem que encara en quedarà alguna pel 2009?
Per part meva, qui més enyorarà les 3000 serà el meu darrere. No rellisca a les corbes, s'adapta a la forma del seient...

Bé, tampoc és que els seients de l'FMB siguin un prodigi ergonòmic, però entre els 3000 o 4000 (no R) i qualsevol altra sèrie que circula actualment no hi ha color.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Dimarts 06/05/2008 11:33

El blanc pot donar la sensació de més lluminositat, menys claustrofòbic i altres aventatges; però té un gran inconvenient: és un color brut. Amb la reforma dels 3000 i 4000 han pintat les reixes del sostre de blanc i ara que ja porten uns mesos circulant comencen a tenir pols negra a les sortides d'aire i tot de ditades de gent que s'agafa al sostre en hores puntes i fan que es vegi brut. Tants colors que hi ha, per què no els han pintat de gris igual que els 5000, que com a mínim dissimula més el brut? O sinó que s'apliquin més a l'hora de netejar.
Canviant de tema. Algú sap si amb la reforma s'ha aprofitat per canviar els equips d'aire condicionat? L'altre dia vaig agafar un 3000R en que feia molta calor en un vagó i si t'anaves al del costat era un congelador.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 06/05/2008 18:45

Se que s'ha revisat el sistema d'aire acondicionat al tren, si l'han modificat aixó ja no, el que si sé, és que els reformats, han incorparat un aire acondicionat independent a la cabina de conducció, ho podràs veure, ja que hi ha una caixa negra a sobre de la cabina.
Recordo que cuan estava a la cotxera, van retirar el sostre de la cabina per fer-hi el forat, i alguns empleats feien la broma de "un 3000 descapotable!".
He mirat hi crec que el sisé reformat serà el 3061-3064 (ho dic a memoria, potser m'equivoco), ja que l'últim dia que el vaig veure, va ser abans de setmana santa.

Referent a el temps, el temps actual de la reforma són entre 3 i 4 mesos aproximadament, incluint reforma, muntatge a la cotxera i proves.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/05/2008 23:16

Potser la infoirmació ja hi sigui, però no l'he trobat. Ja estan entregats tots els 9000?



Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Dijous 29/05/2008 10:35

Unes quantes observacions del viatge d'ahir amb un 9000 per gairebé tota la L-4, ara alguns pro-alstom del fòrum em fotreu a parir, però l'experiència va ser força decepcionant perquè m'esperava més d'aquest tren.
Suposo que encara han d'ajustar moltes coses de circulació però ara que han tret els 1100 no he notat ninguna millora de velocitat. Sí que el tren corre més i accelera i frena més ràpid però s'està molt de temps parat a les estacions.
A l'arrancar primer fa un sotrac i després comença a accelerar, no veig molt normal que un tren arranqui d'una manera tant brusca.
Els motors fan força més soroll que un 5000 i quan redueixen tenen un moment que les freqüències del so del motor s’acoblen i fan un "uuuuu" força desagradable i fort.
Encara no han pogut posar la megafonia ni els termòmetres?
L'interior d'aquests trens combinen línies modernes amb altres més antiquades, el sostre en corba no ajuda gaire a donar una línia moderna. I una cosa tonta, però avui en dia tots els fars exteriors es fan de leds que gasten menys i duren molt més. No entenc per que son de bombeta (em refereixo a la llum blanca).



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 29/05/2008 19:38

El soroll, a la 2 si que es nota de una manera horrible, però a la 4 el contrari van molt molt silienciosos, quant esperes a l'estació no es sent res, i també que van suaus, això tant a la 4 com a la 2. Al menys a mi hem sembla aixo.
I la megafonia de tant en tant funciona, suposo que deuen fer probes. I els termometres igual però nomes van entre Jaume I i Trinitat Nova.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 08/06/2008 16:28

Puede ser que los termometros de los 9000 de la L4 a veces funcionen, pero yo como usuario de la linea 4 a diario, jamas he tenido esa suerte... supongo que los que lo habeis visto, habra sido cuando la unidad se acababa de incorporar a la circulacion, y los estarian probando. esperemos que pronto augmenten ferqüencias, y circulen sus 9 9000 juntos.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/06/2008 21:29

Aquest matí m'ha passat quelcom curiós entre Barceloneta i Ciutadella en un 9000. Anava just darrere el vidre del conductor, quan el tren s'ha quedat aturat al mig del túnel. Veig que el conductor es comunica amb central i informa d'alguna cosa. Diu quelcom de "reactivar el TBS" i acte seguit el tren es torna a posar en marxa. Per cert, els monitors tenien un símbol amb una clau anglesa parpellejant.

Pregunta als entesos en tecnologia alstomiano-metrera: tot plegat era senyal d'alguna incidència tècnica?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 08/06/2008 22:25

el que li han dit es que fes un "reset al TBS" que significa que resetegi els equips de l'ATP del tren perquè haurà perdut els codis i no els haurà pgut recuperar.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dilluns 09/06/2008 11:58

Guigui ha escrit:Aquest matí m'ha passat quelcom curiós entre Barceloneta i Ciutadella en un 9000. Anava just darrere el vidre del conductor, quan el tren s'ha quedat aturat al mig del túnel. Veig que el conductor es comunica amb central i informa d'alguna cosa. Diu quelcom de "reactivar el TBS" i acte seguit el tren es torna a posar en marxa. Per cert, els monitors tenien un símbol amb una clau anglesa parpellejant.

Pregunta als entesos en tecnologia alstomiano-metrera: tot plegat era senyal d'alguna incidència tècnica?
¡Hola!

Aquí et deixo una petita informació sobre la clau anglesa i símbols.

Imatge

¡Salutacions!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/06/2008 13:52

Gràcies, pokeroms i LLOP, per la informació!

:ok


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 09/06/2008 19:37

aquesta es la pantalla del COSMOS de la s5000 del FCMB. D'esquerra a dreta (a dalt):


pantògraf - disjuntor - ondulador - convertidor estàtic - compressor - aire condicionat - advertència/incidència - frè estacionament - portes.



Imatge



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 15/06/2008 2:24

Els monitors de la "L2" continuen sense funcionar!!!! :cop :cop :cop :cop Els monitors de la "L4" > només serie 9000 esclar, tampoc funcionan. :cop :cop :cop :cop Pero és que els termòmetres de la "L4" tampoc funcionan!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( I això que se suposava que quan retiressin tots els 1100 a la L4 funcionaria tot amb normalitat tant als 2100 com en els 9000!


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 15/06/2008 16:33

sortrens ha escrit:Els monitors de la "L2" continuen sense funcionar!!!! :cop :cop :cop :cop Els monitors de la "L4" > només serie 9000 esclar, tampoc funcionan. :cop :cop :cop :cop Pero és que els termòmetres de la "L4" tampoc funcionan!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( I això que se suposava que quan retiressin tots els 1100 a la L4 funcionaria tot amb normalitat tant als 2100 com en els 9000!
I així es quedara fins que un dia algu agafi un metro per inaguracions o el que sigui i digui: Carai tu i axiò per que no funciona? O podriem possar en servei serviria de molt. I aleshores funcionaran, com la megafonia dels 1100 que durant molt temps no va funiconar.

I per cert les pantalles tant dificil es possar videos com a la 5, 1??
pol l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 15/06/2008 16:41, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”