Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Dijous 07/04/2016 11:13

Aquest matí, he vist la 2156-2160 vinilada tambe! :emprenyat
Pel cap baix, ja n hi ha dues, aquesta i la 2129-2132.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: 122-042-132 » Dijous 07/04/2016 17:13

Jo també he vist la 2129-32 i la veritat a mi m'agraden més amb el toc vermell que tot blancs. Salut!
Avatar de l’usuari
122-042-132
N8
N8
 
Entrades: 953
Membre des de: Diumenge 05/10/2008 12:30
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Liverpool UK, Washington DC)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/04/2016 15:29

https://noticies.tmb.cat/transport/una- ... guin-joves

19.04.2016
Oriol Pàmies
Una segona pell perquè els trens es mantinguin joves

La tècnica del vinilat integral recupera la imatge del material mòbil amb menys costos. I no és gens fàcil distingir un cotxe vinilat d'un de pintat.

Els trens es construeixen perquè tinguin una vida útil de més de 30 anys. Per actualitzar-los tecnològicament solen reformar-se quan superen la meitat d'aquest temps. Però i l'aspecte exterior? Rentar-los regularment no és suficient, i pintar-los representa un cost elevat i una complicació logística, perquè cal enviar els cotxes a un taller especialitzat extern.

La solució que ha adoptat Metro és folrar integralment la carrosseria dels trens amb peces de vinil impreses amb els colors corporatius: el blanc de fons i el vermell i el negre per als frontals. També inclouen la marca de TMB. D'aquesta manera es pot mantenir més fàcilment la imatge dels trens, només substituint la peça danyada quan sigui necessari.

Inicialment la tècnica del vinilat es va aplicar a títol de prova en tres trens de la sèrie 2100 assignats a la línia 4. Seguidament s'estan folrant 25 trens de diverses sèries i línies, als quals seguiran successius grups de 25 fins a completar la flota de la part convencional de la xarxa (145 composicions).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5082
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 19/04/2016 16:07

A lo que yo respondí...
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2719
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 19/04/2016 16:16

El tercer 2100 és el 2137-2140. Avistat aquest matí per desgràcia dels meus ulls.

I en fi, aquest article es lamentable. Si ara deuen portar els trens a les "dutxes" cada dos o tres mesos. Els trens de L3 van fets tots caqueta per fora, i no, no es cosa d'un vinil, si no de deixadesa total. Per a que no es noti, el pinten el frontal de vermell i negre i es veu molt menys. El lateral, com que tenir-lo de vermell o negre ja cantava massa, el deixen blanc i li aniran posant capes de vinil blanc per damunt per tapar la ronya.

Amb quants sous d'uns grapat de directius podriem tenir prous diners per tenir el tren net ni que sigui, cada setmana? I al de la imatge corporativa, ja pot tornar a la universitat a refer la carrera, ja que Déu n'hi do quina destrossa estética. Sembla fet per l'amiguet de l'amiguet d'X directiu de torn.

Hi ha diversos 4000 amb el nou vinil també, però aquests com que ja tenien un frontal semblant, costen força més de distingir a simple vista. Ara el que falta saber es si ho faran amb els 5000, 6000 i 9000 o no.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 08/05/2016 12:58

A la 2129-2132 li ha durat el blanc dels vinils laterals quatre dies, ja va força marrana....
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:27

A la 2121-2124 encara no li han destrossat el frontal posant-lo de vermell i negre. Però li han posat un aparell d'aire acondicionat a la cabina del conductor (nova reforma a la vista), amb la caixa exterior blanca al sostre i estèticament queda malament no, el següent. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re:

EntradaAutor: Renfe445 » Dissabte 24/09/2016 20:47

Pep ha escrit:que per cert,

us heu fixat en l'enganxina que hi ha a algunes portes dels 2100 que circulen per la L4??? t'avisen que has d'accionar la palanca perquè s'obri la porta...

Posa: "Atenció. Amb el tren parat accioneu la palanca per obrir la porta" Evidentment amb els 3 idiomes oficials de TMB.
Està bé aquest avís pels despistats acostumats al servei automàtic dels 1100.

PS: perdó si la foto no es veu gaire bé :( , però la càmara no és que sigui una meravella i menys amb les xicanes de passeig de gràcia a urquinaona... :)

Hola! Eso me recordó a unos cartelitos de color blanco, que los vi en una foto, que se pegaban en las ventanas de las puertas de los 3000 y 4000 cuando eran nuevecicos, que ponía algo tipo "PER OBRIR LA PORTA ACCIONEU LA PALANCA" o algo similar, con un dibujo de una palanca al lado. Me gustaría saber cómo es exactamente.

Gracias!

Sé que ese mensaje lleva más de 8 años de antigüedad pero es una cosa que necesito saberla. Gracias por comprenderlo.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2719
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Mr. Baricentro » Dijous 29/09/2016 17:03

Con lo bonitos que eran los 2/3/4000 de color blanco inmaculado... y ahora van y los envuelven en papel albal.

Ya de paso podrían hacer como con las 213: con la "reforma" les han puesto el logo de origen. Pero eso sí, en metro, con el rombo de origen de los 3000.
Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N7
N7
 
Entrades: 392
Membre des de: Dilluns 11/07/2005 16:20
Ubicació: España

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Dijous 29/09/2016 21:40

Em sembla que hi ha un parell de 2100 més amb el frontal horrible.

A banda, TOOOOOTS els trens de la L4 van tenen varies capa de caqueta per fora.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: oriolp13 » Dissabte 21/01/2017 2:39

Avui he vist a la unitat 2136 ( i a l'altre extrem d'aquesta composició) que han instal·lat un aparell que sembla d'aire acondicionat a la cabina del motorista, tant a la d'un extrem com a la de l'altre. Com que encara estan nets i blancs es veuen força. Desconec si és la substitució d'algun equip anterior o és que aquestes unitats no disposaven d'aire condicionat independent a la cabina.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2154
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

EntradaAutor: Miquel » Dissabte 21/01/2017 13:14

oriolp13 ha escrit:Avui he vist a la unitat 2136 ( i a l'altre extrem d'aquesta composició) que han instal·lat un aparell que sembla d'aire acondicionat a la cabina del motorista, tant a la d'un extrem com a la de l'altre. Com que encara estan nets i blancs es veuen força. Desconec si és la substitució d'algun equip anterior o és que aquestes unitats no disposaven d'aire condicionat independent a la cabina.

Són nous, ja que (si no m'equivoco), cap tren de la generació "3000" duu aire acondicionat pròpi a cabina. A 3000 i 4000 els hi van posar durant la reforma. Als 2000 reformats imagino que ho hauran fet millor i ja estarà integrat. I als 2100 els hi estan posant ara.

La primera unitat va ser la 2121-2124, tal i com comentava al juny uns missatges més a sota
Miquel ha escrit:A la 2121-2124 encara no li han destrossat el frontal posant-lo de vermell i negre. Però li han posat un aparell d'aire acondicionat a la cabina del conductor (nova reforma a la vista), amb la caixa exterior blanca al sostre i estèticament queda malament no, el següent. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3516
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants