Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 09/01/2007 20:16

Si diuen al febrer, es a desembre, en un tren... perquè portemdos anys que tenim la L9...



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 09/01/2007 23:02

George85 ha escrit:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.

En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.

Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.

D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
:fuig

Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 10/01/2007 9:34

pokeroms ha escrit: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 10/01/2007 10:25

Platanito ha escrit:
pokeroms ha escrit: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
mmmmmmmmmmmmmmmmmm no n'estic molt segur jo!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/01/2007 11:20

Platanito ha escrit:
pokeroms ha escrit: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Ara, que si d'això en diuen més còmodes i espaiosos que els que ja hi havia... :mort
TMB ha escrit:Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 10/01/2007 11:31

Repassant la llista de mils de la L5, hi havia 3 1100s, dels quals un ha sigut vist a la L4, l'altre està apartat i l'altre està missing in action...

no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 10/01/2007 11:36

Platanito ha escrit:
pokeroms ha escrit: Des de quan hi ha 2 trens nous a la L4?...
Des que hi van passar els dos 1100 que hi havia a la L5 abans de l'arribada dels 5000.
Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 10/01/2007 13:01

Ops! :oops:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 10/01/2007 16:58

Home però aquests trens molt nous, no ho son...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 10/01/2007 19:14

El LLOP ha escrit:Platanito, els 2 1100 que corrien a la L5 no han corregut mai a la L4 després de tornar. Van ser depositats a la cotxera del triangle i els van fer servir per agafar components per altres trens. De fet, encara hi son però mig desballestats i grafitejats.
I visibles des de fora (al menys l'estiu passat), I have to say... :(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 10/01/2007 23:01

Mortadel·lo ha escrit:no, si algú haurà de fer un llistat de mil-cents... (a mi no em mireu!)
Tu ets l'única persona capaç de muntar (i mantenir) una macro-estructura com la que cal, i caldrà, quan comencin a caure en combat (trinxadora) els 1100, i ja no diguem quan comenci el ball de plaques. Solvència contrastada al tema de seguiment dels 1000, oiga.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 12/01/2007 11:29

Por cierto, comentar que el martes 9 a las 12:30 en Besòs L4 (sentido Trinitat Nova) vi un 2100 en pruebas que no aceptó pasaje. O sea, que en breve empezará a circular definitivamente.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 12/01/2007 15:45

Breiking nius doncs!!!

Veure una 2100 per la L4, no es com veure una 5000 a la L5 al maig del 2005 o una 9000 a la L2 però serà curiós :D

Vox



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 14/01/2007 11:08

wow, merci alex por la info. A veure si els veiem ben aviat. XD que amb els 1000 del estruend que foten ... XD algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum" i a veure si treuen ja tots el trens amb obertura de portes automatiques, finestres que s'obren dins el vagó i incomunicacio de vagons, i pestanya segadora de peus sota les portes que quina vergonya que al segle XXI encara quedin aquestes reliquies fent servei normal!! Les 1000 a un museu on se li fagin honors pel seu servei a la ciutat de Barcelona!!!



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Diumenge 14/01/2007 11:19

EUKibo ha escrit:algun dia podré escoltar "proxima estacio: El Maresme Forum"
Eso ya lo puedes oír porque los 1100 llevan megafonía desde hace algún tiempo: "Pròxima estació, el Maresme-Fòrum, enllaç amb Tram".



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 14/01/2007 15:27

l'ATO-ATP de la L2 es més modern que a la L4, no? o directament a la L4 encara no tenen tot això?

Vull dir, les 2100 fa anys que van en plan robot per la L2, suposo que si les posen a la L4 aprofitaràn per actualitzar el tema ATP-ATO.

Vox



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 14/01/2007 15:37

l'ATP de la L4 es de freqüència AM, i el de la resta de línies es FM. La sort, es que l'equip instal.lat en els trens moderns pot funcionar amb les dues freqüències, encara que, com es lògic, es modificarà l'ATP de la L4 en un futur pròxim.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 15:38

Preeegunta: a la L4 només hi ha ATP no pas ATO. Llavors la conducció dels 2100 no serà igual que a la L2 ara per ara, no? :oops:

Tenia entès que a la L4 l'ATO està en procès d'implantació. :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 15/01/2007 15:45

Doncs veurem els 2100 amb conducció manual i les llums blaves enceses :D

Salut,



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 22/01/2007 17:05

alex, ja ho se que tenen megafonia textualment vaig posar que algun dia sentire, perque sonar sona, pero no se sent del soroll que foten els trens vells



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”