Pàgina 1 de 59

Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Publicat: Diumenge 07/01/2007 5:01
Autor: sortrens
Vaig llegir que las unitats de la Sèrie 2100 acabaran circulant a la "L4" al llarg de 2007. Sap Algú per quin mes en concret? I la Sèrie "6000" Per a la "L1"?

Publicat: Diumenge 07/01/2007 5:44
Autor: Ferrovi
No, nungú no ho sap. Les 6000 encara no estan ni en proces de construcció, i em sembla que ni Caf (la constructora) no té ni idea de com seran. Per saber això no cal obrir un fil nou, amb consultar altres fils n'hi ha prou.
Siusplau, fes el favor de no posar lletres en majúscula, alguns creuen que significa cridar.

Publicat: Diumenge 07/01/2007 13:49
Autor: metring
Els 6000 encara en construcció???? I pensar que s'havia arribat a dir que potser entrarien abans del 2007... :x

Publicat: Diumenge 07/01/2007 14:41
Autor: javi82
El primer 6000 ha d'arribar el mes q vé segons el calendari d'entregues fixat:

Imatge

Publicat: Diumenge 07/01/2007 16:12
Autor: aim
Això que diu que es basa en el projecte de la sèrie 5000 vol dir que els 6000 seran com els 5000 (estèticament) però amb l'ample ibèric?

Publicat: Diumenge 07/01/2007 16:13
Autor: Guigui
aim ha escrit:Això que diu que es basa en el projecte de la sèrie 5000 vol dir que els 6000 seran com els 5000 (estèticament) però amb l'ample ibèric?
Pel que sempre he entès, sí.

Publicat: Diumenge 07/01/2007 16:52
Autor: Vox
Ara he tingut un deja vu :D No vam quedar que aquests trens arrivaran aquest mateix any i això facilitarà que les 4000 començin a remodelarse?

En quant a la imatge, jo desde el principi me les vaig imaginar com les 3000-->4000, doncs igual amb les 5000-->6000. Es veurà quelcom enorme perque les 5000 ja les veig massa grosses de morro

Vox

6000!!

Publicat: Diumenge 07/01/2007 17:01
Autor: EUKibo
Si que s'han de veure grans! potser tenen alguna diferència més respecte els 5000, mireu els 9000 que al final els hi van ficar cabina. Potser degut a l'amplada de la L1 els seients no son en fila com els 5000/9000 sinó tal i com estan ara als 4000, de 4 en 4. En tot cas, ja calien reformes de tots els trens de totes les linies de metro i les que quedaven eren les L4 i L1.

Queda poquet per a que veiem el primer en fotos i d'aqui a un mes o dos ja hi podrem muntar!!

Publicat: Diumenge 07/01/2007 19:19
Autor: metring
javi82 ha escrit:El primer 6000 ha d'arribar el mes q vé segons el calendari d'entregues fixat:
Interessant document, ara més o menys sabem quan hem d'estar a la guait a la línia 1 :D I en cas que el possin en proves, a quina cotxera de la línia 1 es sol fer? A Santa Eulàlia?

Publicat: Diumenge 07/01/2007 23:45
Autor: Fran-Ikarus
On sí que podem començar a fer un tema d'avistaments (Mortadel·lo!) és amb els 1100 de la L4... :?

Publicat: Dilluns 08/01/2007 9:40
Autor: Mortadel·lo
Fran-Ikarus ha escrit:On sí que podem començar a fer un tema d'avistaments (Mortadel·lo!) és amb els 1100 de la L4... :?
:? :? :?

Publicat: Dilluns 08/01/2007 17:30
Autor: metring
Si? Ja han entrat uns quants 2100?

Publicat: Dilluns 08/01/2007 18:27
Autor: Platanito
Aquest tipus de fils, i especialment aquest tipus de títols en majúscules i afirmant el que en realitat no és res més que una pregunta, s'haurien d'esborrar sistemàticament.

Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:07
Autor: George85
Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.

En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.

Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.

D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:08
Autor: Vox
metring ha escrit:Si? Ja han entrat uns quants 2100?
No crec, vaja, no segur.

Suposo que aviat, perque van arrivant les 9000 a la L2 i al final no hi cabran tantes 2100, 9000 i les 5000 :D

Suposo que, encara que no tingui res a veure, les 2100 començaran a apareixer per la L4 poc després que desapareixin les 1000 de la L5.

No se si en Javi82 en sap res concret sobre el tema 2100-L4, vull dir, si hi ha dates previstes o no.

Vox

Trens 2100

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:11
Autor: sortrens
Pues si "metring", tinc entès que han d'entrar unitats "2100" a la "L4" a mesura que a la "L2" vagin entran més unitats "9000". Però per el que veig encara no se sap quin mes de l'any 2007 començarà a fer-se de forma progressiva. SALUT! xD

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:21
Autor: Guigui
TMB ha escrit:D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
Càmeres de video-"vigilància" en lloc de personal? Ja tremolo...

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:31
Autor: George85
Parlant de les 2100 a la L4, no hi havia hagut poblemes de gàlib als túnels de la L4? Hi cabran les 2100?

Publicat: Dilluns 08/01/2007 21:49
Autor: Jordilar
Els 1100 son més amples que els 2100 pel fet de que tenen l'estrep. Per tant, no hi hauria problema per passar per la linia 4. De fet, els 500 de la L11 per algun lloc van tenir que passar per arribar allà, no?

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Publicat: Dimarts 09/01/2007 20:13
Autor: metring
George85 ha escrit:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.



Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

.
Si els 6000 es troben encara en procés de construcció...Jo tenia entés que estaven més avançats. Potser els intercalaran a la línia 1 cap a l'estiu, com ja van fer amb els 5000, no?