Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 19/05/2008 22:45

Jo avui he arribat a BCN-city a les 22 h... Caldrà confiar en que demà a la tarda/vespre circuli algun 1100, per fer-hi el meu comiat particular.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 20/05/2008 8:31

Jo ahir em vaig anar a acomiadar dels 1100 pel què pugui passar... Vaig agafar el del torn 408 de El Maresme|Fòrum fins a Llucmajor.

http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... la-l4.html



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 20/05/2008 13:12

Jo i un altre usuari hem estat tot el matí a la L4 i No hi ha cap 1100 circulant :avall :nono >:( :'( :? :boig :cari

Salutacions.-



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/05/2008 13:13

Jordilar ha escrit:Jo i un altre usuari hem estat tot el matí a la L4 i No hi ha cap 1100 circulant :avall :nono >:( :'( :? :boig :cari

Salutacions.-

Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeè?????????????????? I no han donat cap avís?????????????????????????
:boig >:( :'( :cari :nono :martell2



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 20/05/2008 13:19

Hi ha 2 1100 aturats a la Pau, un en el Túnel direció Triangle i l'altre a la Bif de la L2. Ambdós resten en estat de repòs.

També n'hem vist un a trinitat nova, que desrpés ja no hi era i fent servei per la L4 tampoc, ja que hem baixat fins La Pau i ens hem creuat amb tots els torns.

Creiem que ens han timat >:(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/05/2008 14:34

Ja no cal dir-ho, però sembla ser que als treballadors, sel's va avisar quan ja estaven retirats!! :(



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 20/05/2008 14:57

Vaja, i jo que ara dins de 5 minuts tenia pensat anar a fer la última volta amb el 1100 :'( :'( :'(

De totes formes, com he d'agafar la L4 igualment, estaré atent a veure si hi ha sort i en veig passar algun.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/05/2008 18:56

Quina estafa, he estat a La Pau de 06:55 h fins les 08:10 h i no n'ha passat cap, m'he esperat els 19 trens, aixó si, com a record, he estat observant el 1100 que hi havia al tunel del TF, he arrivat veient marxar el 410, i he marxat trist i indignat cuan he vist que el 409 era un 2100, aixó si, hi havien 7 9000, la resta 2100.

PD: Fem una manifestació al TF i en apoderem del 1100 i del 300.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 20/05/2008 19:17

Jo també m'he tingut que conformar en veure el que hi havia al fons del túnel...

TMB ens deu un dia de 1100's !!!!!!!! Que això ja sembla una peli d'aquelles on maten al poli el dia abans de la jubilació... :avall

I ja que no ens han deixat acomiadar-nos d'ells... seria possible organitzar alguna visita a alguna cotxera on els tinguin guardats? Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/05/2008 19:32

Podriem fer una visita tots junts al TF, i que ens portin en 1100 fins La Pau i viseversa. Seria maco, acomiadar-se del 1100 i acompanyar-lo a la cotxera.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 20/05/2008 19:44

aim ha escrit: Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".
No si es que TMB te una falta d'espai, i la zona de Can Boixeres que?, quin tren hi ha alla?



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 20/05/2008 19:51

Bueno una patranya total, e estat a la Linia 4 estació de Verdaguer, de 5 de la tarda a 6'45, i res de res tot plastic, 2100 i 9000. A la primera ronda, faltaven trens total que em esperat a que fos mes hora punta per veure si els que posaven en circulació fosin algun 1100, ni això!

Ens haurem de conformar amb l'ultima vegada que varem pujar sense pensarnus que seria l'ultima.



Baró de MunChausson
N6
N6
Entrades: 180
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Entrada Autor: Baró de MunChausson » Dimarts 20/05/2008 20:02

Jo també he estat a Verdaguer entre tres quarts de cinc i dos de set :) i confirmo totalment el tema "patranya" :nono


Amb la tracció sang això no passava

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/05/2008 22:53

Llavors, és que la informació de la data (20 de maig) estava bé... però no havíem captat l'autèntic sentit ("deixarien de circular el dia 20" = "circularien per últim cop el 19, i el 20 ja no en circularia cap")

Ves per on, el meu últim viatge, sense jo saber-ho, llavors, va ser el 13 d'abril, diumenge. La Pau-Urquinaona al 1169-1172.

Bé, què li farem. Tanmateix, no oblidem que no ens hem d'entestar en "quin va ser el darrer cop", sinó en mirar d'aportar el possible perquè un tren sigui presservat en condicions de circular, amb la periodicitat que correspongui, per algun tram de la xarxa de Metro. De manera que, cada mes, cada trimestre, cada any o cada quant sigui, poguem gaudir d'un nou "últim cop".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 20/05/2008 23:46

Es curios pero el missatge que vaig escriure el dia 19 a les 00:30 potser era premonitori...
Encara que potser avui no tocaven circular i ves per on qualsevol dia ho tornin a fer.

Si realment els van retirar ahir, perque amagar-se? perque fer-ho per la porta del darrera ( perdo, pel tunel del darrera) temien algo?? una munior de frikis com algu en aquest forum va assenyalar molt desafortunadament en altres circunstancies? tant secretisme perque? s'avergonyeixen del tema? no es noticia remarcable? o com a minim un fet que no passa a diari?
Jo didria que no estan del tot retirats, pero be ja veurem, aquest mati hi pensava anar i s'ha m'ha complicat el dia i no ho he pogut fer, veig que m'he estalviat una :emprenyat a mes el >Pavo Dustin no ha passat a Eurovisio, doble :emprenyat :emprenyat


Aixo es el mes encertat i crec que es pel que s'hauria de fer pinya:
Fran-Ikarus ha escrit:
Bé, què li farem. Tanmateix, no oblidem que no ens hem d'entestar en "quin va ser el darrer cop", sinó en mirar d'aportar el possible perquè un tren sigui presservat en condicions de circular, amb la periodicitat que correspongui, per algun tram de la xarxa de Metro. De manera que, cada mes, cada trimestre, cada any o cada quant sigui, poguem gaudir d'un nou "últim cop".
pol ha escrit:
aim ha escrit: Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".
No si es que TMB te una falta d'espai, i la zona de Can Boixeres que?, quin tren hi ha alla?
La falta d'espai es potser mental.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 21/05/2008 9:47

Doncs pel què vec sort que vaig anar-hi dilluns a la tarda a les últimes hores dels dos 1100 supervivents donant voltes per la L4. En fi, esperem que facin un acomiadament digne i com "déu mana" un dia d'aquestes... tot i que sent TMB tampoc m'esperaria gran cosa :roll:



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 22/05/2008 0:03

Carai, doncs jo tambè vaig tenir sort de pujar-me a les dues que estaven dilluns (potser n'hi havia alguna més però serien poques més o directament cap) ja que dimarts no podia.

Lamentable que no siguin més clars amb l'informació.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
sirhall
N3
N3
Entrades: 28

Entrada Autor: sirhall » Dilluns 26/05/2008 17:32

Aquest matí he agafat la línia 4 i ni rastre de cap 1100... el que és curiós és que mai m'havien agradat aquells trens i ara que sé que possiblement no els tornaré a veure els hi eh agafat molt de "carinyo" :'(



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Divendres 13/06/2008 0:59

Fa uns dies vaig dir, crec que a l'apartat d'avistaments curiosos, que al ramal d'enllaç de la línia 4 amb la 2 a La Pau hi ha un 1100 a la via amb topall, estacionat des de que els han retirat de la circulació. Avui dijous 12 de juny passats uns minuts de les 17h, he observat que tenia els llums de gàlib i l'enllumenat interior encesos, i quan he tornat a passar per allà passats uns minuts de les 21h, he vist que en el seu lloc hi era un 9000. Per cert, des de que el 1100 ha estat estacionat allà, he observat que han anat grafitejant el tester.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 14/06/2008 17:00

Jo haig de dir que Dimarts al matí, crec que hi havia 1 al túnel entre TF i La Pau L-4, aturat.
Em va semblar que ho era, però si dius que n' hi ha 1 per allà, ja no m' ho sembla.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”