Barres al sostre

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Barres al sostre

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/01/2007 16:10

tant costaria posar-ne? a tots els països civilitzats els metros tenen barres a dalt o alguna mena d'agafador per poder-te agafar i no haver d'estar 25 persones agafant la mateixa barra (que si a més està davant d'una porta estorben), no se si és cosa de les condicions que posa tmb o dels dissenyadors...però faria guanyar molta qualitat de vida als usuaris :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 22/01/2007 17:42

Totalment d'acord. Més d'una vegada he vist turistes despistats aixecant els braços per agafar-se al buit.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/01/2007 18:02

Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 23/01/2007 9:41

metring ha escrit:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).

millor encara, així fas exercici!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/01/2007 10:37

Al metro de Viena, en lloc de barres, pengen del sostre tot de manetes de cautxú. És divertit veure com ballen totes a ritme quan el tren fa batzegades per contracorbes o altres coses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 23/01/2007 10:48

metring ha escrit:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
El problema és que després la gent alta tocarà de cap amb les barres.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 23/01/2007 11:37

metring ha escrit:Si, però que les possin a una alçada mitja, ja que jo, o bé em poso de puntetes, o he de fer dominades (exercici de musculació, consistent en aixecar el teu propi pes, agafan-te d'una barra).
Això mateix! Així, els que fem 1'80 en amunt ens hi deixarem les banyes. :evil:

Millor manetes penjant, com diu en Guigui. De fet, els autobusos de BCN en duien abans. Donen menys seguretat, però sempre és millor que no res. Jo he hagut de recolzar-me més d'una vegada al sostre d'una 4000 amb compte de no tallar-me els dits ni omplir-me de caqueta.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/01/2007 11:38

Doncs si, aquelles tires que hi han, per exemple, al metro de Londres, van força bé.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 23/01/2007 14:10

Home l'ideal es que no vagin tant saturats els trens! XD

Tot i que els metros nous tenen el pal vertical que se separa en 4 perque s'hi pugui agafar més gent cosa que vaig trobar interessant el primer cop que ho vaig veure.

El pal del sostre tampoc es cap problema pels alts, nomes ocupa un poquet, camines pel costat i no cal que t'ajupis si ets alt. XD el problema es que has de estar al tanto quan passis per sota que no et fagis un bony!!! xD almenys algú riura, no sera en va el nyanyo. "Pallassos al metro"



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 23/01/2007 20:12

Recordo que en una unitat de la serie 400, no recordo quina, pero si que era de l'ultima generacio, es a dir les ultimas entregades, suposo que seria experimental, li van col.locar unas barres de les que penxaven agafadors, tipos autobus antic, segurament no deuria donar resultat ja que l'experiment no va tirar endevant



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 23/01/2007 20:28

Bona memòria Brill.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 23/01/2007 20:31

Acabo de veure amb atencio les fotos de la serie 400 a la pagina de J MORA, i el 400 preservat te aquesyes barres, de totes maneres LLOP, crec que la teva foto es de quan circulaven ,oi, ja que segons crec a la reconstruccio del 400 han patinat una mica amb el color interior



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 23/01/2007 21:57

Com mola el termometre de la L1 !!!



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 23/01/2007 23:49

El termometre que apareix a la foto no es original, oi?

Salut,



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 24/01/2007 9:11

BRILL 18 ha escrit:Acabo de veure amb atencio les fotos de la serie 400 a la pagina de J MORA, i el 400 preservat te aquesyes barres, de totes maneres LLOP, crec que la teva foto es de quan circulaven ,oi, ja que segons crec a la reconstruccio del 400 han patinat una mica amb el color interior
Quina reconstrucció? L'únic 400 que queda és l'únic que no s'ha desballestat, està als tallers de Sagrera i és el de la foto que ens ha mostrat EL LLOP.
Jordilar ha escrit:El termometre que apareix a la foto no es original, oi?
Depèn. Abarca de Santa Coloma a Av. Carrilet, el que vol dir que és posterior a l'apertura del tram de l'Hospitalet, que és de mitjans dels 80. Això vol dir que no és original de quan la sèrie va entrar en servei, però sí que hi és allà des que van inaugurar aquella ampliació.

Aprofito per agrair EL LLOP per refrescar-me la memòria. En algun racó del meu cap recordava haver vist aquests agafadors al metro. Era a la meva línia habitual, evidentment.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”