Civias amb grafitis

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 03/03/2007 16:57

Mako448 ha escrit:Encara són els civies grafitejats?Mare meva..i no els neteja?
Fa com 3 semanes que hi són i els de la renfe encara no els ha netejat :evil:
He visto durante la semana pasada los civias en Sans Grafiteados y en serio los mandaba asiberia a los que han hecho eso y a los de RENFE por guarros!!!!! :D


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 03/03/2007 17:02

Encima lo públican en Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=TjPqXaYmy20

Yo a eso lo llamo aberración como friki de los trenes quien a hecho eso merece limpiarlo con la lengua y alcohol de quemar :evil: .


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 03/03/2007 19:51

MISSATGE PELS GRAFITERS;
Sï ús agrada pintar,pinteu casa vostra o el vostre cotxe,que pagueu vosaltres i és vostre,peró no pinteu als trens que és un servei de tots i ens dóna mala imatge i el paguem entre tots.
Nomès dir-vos que ojalà ús pillaràn els mossos in fraganti i ús ficarà 7442221 anys a la presó,sou tots(els grafiters)una colla de f*** de ****.
EL que mès ràbia em fa és que algú fa alguna foteta,ja et diuen de tot,peró altres molesten als passsatgers o pinten res,ni piu diuen.
Creu que aixó està bé?Per qué em sembla una barbaritat que la relaitat sigui així :evil:
I que esperen els de la renfe a netejar els civies?Qué passa,que no tene pressuport o els falta material,no tenen un munt de 447's o 440R'sper substituir-les durant algún dia mentre estàn de neteja.
Com que a FGC no hi ha cap tren amb grafiti circulant?
En poques palabres,VERGONYA TOTAL!



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 03/03/2007 23:43

El que feia vergonya eren les unitats que circulaven avui de llançadora entre Ribes de Freser i La Tor de Querol.
De quin mal humor m'ha posat veure aquesta porqueria.

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 04/03/2007 0:08

Respecte a tota aquesta salvatjada, dues consideracions:

1. Si tant morbo onanístic causa a tota aquella trepa de cavernícoles, doncs que ho provin amb algun cotxe oficial. Total, sembla que algun d'aquests "líders espirituals" hi troben la seva gràcia. Doncs que prediquin amb l'exemple.

2. A tren grafitejat, negativa de mostrar el bitllet quan es demani. Ja s'haurà pagat (en aquest país, per bé i per malament, preval la presumpció d'innocència, o sigui, de que el tren vindrà net), però com que la companyia no ofereix el servei en les millors condicions i no es tracta de força major, doncs no pot exigir la presentació d'un títol de transport vàlid. (Clar que en molts casos tampoc hi ha revisor que se n'encarregui.) Una altra opció és fer boicot (però reeixit, no com les llufes que, una rere l'altra, demostren que a Catalunya no hi ha prou pebrots per exigir drets).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 04/03/2007 19:36

Realment la gent que pinta els trens és ESCÒRIA (cridant! :aaa ) i simplement hauríem de tenir en compte el que diu en Santfeliuenc al fòrum de St. Ildefons: la gent que fa això és gent sense feina que no tenen respecte per res. I prou són uns desgraciats i ja està!
Amb aquesta gent està clar que no s'hi pot dialogar i que no canviaran mai fins que no es facin grans i s'hagin de preocupar per coses més importants que destrossar el món. És per això que la feina dels aficionats al ferrocarril és denunciar aquests actes a les empreses operadors (l'altre dia vaig trobar al Youtube un video de com vandalitzaven un Tram i els hi vaig passar l'enllaç per si els hi servia en la denúncia...) i sensibilitzar la gent sobre el patrimoni de la societat i el civisme.

Perquè estic segur que molts dels que llegeixen aquest fòrum no pintaran mai un tren ni li ratllaran un vidre però potser fumen i tiren les burilles a terra o potser...... Ho sigui que aquí el que cal és DONAR EXEMPLE I DENUNCIAR!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 04/03/2007 21:33

Ferry1ac1 ha escrit:Realment la gent que pinta els trens és ESCÒRIA (cridant! :aaa ) i simplement hauríem de tenir en compte el que diu en Santfeliuenc al fòrum de St. Ildefons: la gent que fa això és gent sense feina que no tenen respecte per res. I prou són uns desgraciats i ja està!
Amb aquesta gent està clar que no s'hi pot dialogar i que no canviaran mai fins que no es facin grans i s'hagin de preocupar per coses més importants que destrossar el món. És per això que la feina dels aficionats al ferrocarril és denunciar aquests actes a les empreses operadors (l'altre dia vaig trobar al Youtube un video de com vandalitzaven un Tram i els hi vaig passar l'enllaç per si els hi servia en la denúncia...) i sensibilitzar la gent sobre el patrimoni de la societat i el civisme.

Perquè estic segur que molts dels que llegeixen aquest fòrum no pintaran mai un tren ni li ratllaran un vidre però potser fumen i tiren les burilles a terra o potser...... Ho sigui que aquí el que cal és DONAR EXEMPLE I DENUNCIAR!
No servirà de res però m'he desfogat en un comentari contra aquests imbecils

http://youtube.com/watch?v=i5bpklsJ0tM



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 04/03/2007 22:17

Després de postejar i dir el que penso d'aquest fills de **** que van pintant trens i TRAMS al seu youtube . . . ara m'estan postejant i insultant als meus videos de youtube. Molt bé tenen dos dits de front i tot i saben llegir i fins i tot entenen. I youtube no fa res i segueix pujant els seus videos molt bé . . .



RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Diumenge 04/03/2007 23:28

Aquesta panda de x****s fills de p*** no tenen descripció possible... Encara que pel video son una mica estúpids, no es tapen les cares i TRAMBIA ¬¬ (no comments)...

Els de la ATM treuen tramvies grafitejats a fer el servei??, jo encara no he vist cap. I porten la pintura especial com els civies??

Esperu no trobarmels mai pel carrer o grafitejant algun tren o tram en el que hi vagi jo a dins perque portaré un 'esprai' i tant que el portare per deixarlis la cara guapa i els hi faré empassar fins a l'última gota de pintura... :twisted: :twisted:
En aquestes situacions m'agradaria haver sigut el guarda de seguretat de la cotxera en aquell moment llavors em prendria la justicia pel cami que es mereixen aquesta individus.

Sincerament tal i com heu dit són escòria. Per cert aquest video podria ser denenciable??

Salutacions.


Hay trenes que es mejor no coger...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 04/03/2007 23:40

Avui uns pallassos de caqueta han intentat, sense éxit, grafitejar el Granota que circulaba de Sant Cugat a Les Planes en motiu del 90è aniversari de la posada en servei d'aquest tram. Malauradament una pintadeta frustrada:

Imatge

He tapat l'expressió per no fel's-hi publicitat.

Salut,



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dilluns 05/03/2007 9:30

Espero que hagan justicia con esos cerdos -si es que esa palabra existe en esta ciudad o país de nunca jamás de los bandalos-. :evil:


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 05/03/2007 16:45

mikado ha escrit:No servirà de res però m'he desfogat en un comentari contra aquests imbecils

http://youtube.com/watch?v=i5bpklsJ0tM
Què es pot esperar d'un vídeo que comença amb el text TRAMBIA BARCELONA...

P.S: He denunciat el vídeo per promoure activitats il·legals, cosa que va en contra de les condicions de publicació de vídeos a YouTube.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 05/03/2007 17:30

Ahir vaig anar a St. Cugat a veure tot el que feien per allà i vaig pujar a la granota i només dir-vos que li vaig comentar a un parent: si els imbècils dels grafiteros sabéssin que circula aquest tren segur que l'anirien a grafitejar. S'ha de dir però que jo em pensava que TAL FALTA DE RESPECTE NO ERA POSSIBLE, doncs si hi ha gent idota al món.

Per últim comentar-vos que avui a Renfe he vist el Civia grafitejat (cada dia en té més) però dins de la desgràcia us haig de comentar que hi havia uns quants graffitis inacabats (les lletres no estaven repassades en negre....) i això vol dir que per primer cop en la seva vida algun guàrdia jurat va fer bé la seva feina (aviam si els van enxampar)

per cert els que van pintar la granota suposo que si que els van enxampar no? algú té informació/contactes.

Per últim, últim això que sàpiga les fases dels graffitis no vol dir que en sigui un sinó que estic tant fart de veure'n al Youtube i als trens que diria que ja en podria fer un jo solet!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 05/03/2007 18:14

Ferry1ac1 ha escrit: per cert els que van pintar la granota suposo que si que els van enxampar no? algú té informació/contactes.
L'únic que sé és que van evitar que acabessin la seva... [poseu aquí l'adjectiu que millor penseu per aquesta acció repugnant]



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimarts 06/03/2007 12:50

entfe001 ha escrit: P.S: He denunciat el vídeo per promoure activitats il·legals, cosa que va en contra de les condicions de publicació de vídeos a YouTube.
Jo faig això cada dia amb vídeos d'aquest tipus, i encara hi són. Em fot que a you tube no es prenguin més en serio això.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 06/03/2007 13:26

Potser si recopilem els enllaços a aquests vídeos aconseguirem que les operadores decideixin exigir la seva retirada a YouTube. Elles tenen la capacitat legal de fer-ho. El problema étic és que publicar els enllaços facilitat l'accès del públic als vídeos i dóna publicitat a aquests descerebrats, però potser precisament aquesta publicitat farà que les operadores es posin les piles.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 06/03/2007 13:28

Pere ha escrit:El que feia vergonya eren les unitats que circulaven avui de llançadora entre Ribes de Freser i La Tor de Querol.
De quin mal humor m'ha posat veure aquesta porqueria.

Imatge
Si vas pujar a la Cerdanya dissabte dia 3 amb el tren de les 7 del matí, vam compartir viatge.

;)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 06/03/2007 13:28

De l'Avui:


El metro neteja cent grafits al dia als trens i les estacions

La lluita contra l'incivisme costa tres milions l'any
Transports Metropolitans de Barcelona fa campanya perquè es respectin els vidres renovats
El 2006 es van repintar 12.400 guixades als trens i 24.000 a les 121 estacions

Carles Sabaté

Els vidres de les finestres de mig metro de Barcelona s'han canviat durant l'últim trimestre i una nova campanya demana civisme als usuaris per tal que no les malmetin. Restaurar les ratllades i pintades de tota mena dels trens costa més d'1,3 milions l'any a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que en els darrers mesos ha substituït el vidre de les finestres de 77 combois. Aquesta ha estat l'última despesa de manteniment a la xarxa, que ha elevat la factura contra l'incivisme del 2006 als tres milions.

L'empresa de transport metropolità va netejar de pintades durant l'any passat els 129 trens de la xarxa i 121 estacions. La neteja de més de 200 vagons va fer que es saldés l'any passat amb 12.400 tags (guixades) esborrats. És a dir, TMB ha d'esborrar 34 guixades cada dia, de mitjana, dels seus trens. I 68, també de mitjana, de les estacions, entre mobiliari i parets, ja que se'n van treure 25.000 tags. En total, un centenar de guixades al dia.

Canvi de vidres

TMB ha substituït durant les últimes setmanes el vidre de les finestres dels combois de les línies 1, 2 i 3. Els vidres es protegeixen amb una capa fina de resina antiratllades provisional, que es pot substituir en cas de patir desperfectes i protegeix el gruix del vidre.

A la línia 5 els combois nous ja disposen de vidres protegits, mentre que els vells estan a punt de ser retirats. També els de la línia 4 es protegeixen, tenint en compte que els combois d'aquesta línia estan pendents de ser substituïts i que els models 1100 seran els següents de la xarxa a ser canviats. La despesa de protegir els vidres puja a 20.000 euros per comboi sencer, i pintar els vidres amb la capa química protectora, tres mil més.

Les guixades a les finestres amb claus o objectes metàl·lics obligaven, fins ara, a substituir els vidres. Per això s'ha optat per les capes protectores, ja que renovar-les resulta més barat.

Campanya

La campanya de promoció del civisme es du a terme en alguns trens de les tres línies en què s'han canviat els vidres. Els adhesius que s'enganxen als vidres dels cinc vagons porten dos missatges: "Aquests vidres són nous, cuidem-los entre tots", i "Aquests vidres són teus, cuida'ls". Els missatges busquen la "complicitat" dels usuaris, explica un portaveu de TMB.

A banda de la protecció a les finestres, la companyia va haver de substituir durant l'any passat el 30% dels plafons explicatius: més de dos mil metres quadrats de mapes de carrers i de la xarxa van ser recol·locats durant tot l'any.

La vigilància amb càmeres facilita el control dels grafiters. Però no resulta fàcil enxampar els incívics. Durant el 2006 les denúncies interposades per haver malmès materials públics van generar onze sentències condemnatòries. Els joves afectats han fet tasques de treball social substitutori o, sobretot, neteja dels mateixos materials que havien malmès.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3158
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 06/03/2007 13:30

I si aquests videos s'envien als cossos i forces de seguretat de l'estat?

Salut !!
Platanito ha escrit:Potser si recopilem els enllaços a aquests vídeos aconseguirem que les operadores decideixin exigir la seva retirada a YouTube. Elles tenen la capacitat legal de fer-ho. El problema étic és que publicar els enllaços facilitat l'accès del públic als vídeos i dóna publicitat a aquests descerebrats, però potser precisament aquesta publicitat farà que les operadores es posin les piles.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 06/03/2007 14:10

Platanito ha escrit:
Pere ha escrit:El que feia vergonya eren les unitats que circulaven avui de llançadora entre Ribes de Freser i La Tor de Querol.
De quin mal humor m'ha posat veure aquesta porqueria.

Imatge
Si vas pujar a la Cerdanya dissabte dia 3 amb el tren de les 7 del matí, vam compartir viatge.

;)
Doncs no, vaig pujar amb el tren que surt a les 12 del matí, però sí dissabte dia 3. ;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”