Civias amb grafitis

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
GMoreno
N2
N2
Entrades: 11
Ubicació: Esperant un tren de Renfe, segur!

Civias amb grafitis

Entrada Autor: GMoreno » Dijous 22/02/2007 21:40

Temes relacionats:

-Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens
-Estudien que les pintades a metro i bus siguin delictes
-Què fa la RENFE contra el vandalisme
-FGC incentiva els grafits als trens?
-Increible! no només destrossen si no que fan propaganda

-Detienen a 3 jóvenes por pintar grafitis.




Aquest tarda he vist un dels Civias de la línia C1 passant per Molins i ja anava ple de Graffitis!!! :evil:
Això és una vergonya! Els trens no han durat ni dos dies...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 22/02/2007 21:44

Jo n'he vist dos,i els dos eren de 4 cotxes que anaven en doble amb un de 3 cotxes,és a dir,464+463,i les dues 464 grafitejades.
Vergonya la renfe del seu servei i la seva neteja i el seu manteniment :evil:
I els grafiters són....
Perdó que em fiqui en el que no me haig de ficar,peró em sona que aixó s'està comentant en un altre fil.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 22/02/2007 21:57

Doncs em sembla que desgraciadament aquests trens porten dies voltant amb aquests nyaps... >:(



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 22/02/2007 21:59

Trenscat ha escrit:Doncs em sembla que desgraciadament aquests trens porten dies voltant amb aquests nyaps... >:(
I la renfe sense fer res,ni netejar-los,ni res.
Quin supermanteniment realitza la renfe :evil:



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 22/02/2007 22:02

Quen les 465 dormien a L'H / Mataró o Calella no era habitual veure aquestes pintades, ara q tb dormen a Molins han aparegut a les 464 aquests graffittis. Vol dir aixó que l'estació de Molins no té vigilància??? O és pura chamba o casualitat??



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 22/02/2007 22:17

I després quan intentes fer una foto a un tren et surten agents de seguretat o personal mateix de Renfe dient que si li estas buscant el graffiti al tren o que està prohibit fer fotografies i perles semblants. :evil:



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 22/02/2007 23:50

Mako448 ha escrit: I la renfe sense fer res,ni netejar-los,ni res.
Quin supermanteniment realitza la renfe :evil:
Si s'embruten els trens, renfe no els pot substituir per que no te material. A part, d'això el fet d'estar tots els llocs a l'exterior dóna menys d0ficultat per accedir-hi aquest animals.

L'altre dia vaig anar a fer fotos a la 440-130 i em va sorprendre un VJ. Em vaig identificar com aficionat i no va succeir res. Em va dir que la proxima vegada, avisi quan vagi a fer fotos perque no es pensi que som grafiters. Hi estic totalment d'acort.

Salut,



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 23/02/2007 0:25

Jordilar ha escrit:Si s'embruten els trens, renfe no els pot substituir per que no te material.
Doncs bé que es dediquen a desballestar-ne i a vendre'n grans quantitats a d'altres països :mmm
Per cert... i a FGC, com s'ho fan per no tenir trens grafitejats?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 23/02/2007 14:04

FGC té material per substituir els trens afectats, a part que totes les seves instal·lacions están vallades i els trens están pintats amb pintura anti-graffiti.

Salut,



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 23/02/2007 14:59

Jordilar ha escrit:FGC té material per substituir els trens afectats, a part que totes les seves instal·lacions están vallades i els trens están pintats amb pintura anti-graffiti.

Salut,
Doncs una cosa tan simple com posar una tanca a les vies de cotxera de Montcada-Bifurcació, per exemple, perquè no els entri gent indesitjable bé que ho podrien fer i tampoc costaria un ronyó... :roll:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 23/02/2007 15:51

Doncs jo i tot que mai he vist trens grafitejats a FGC,el que sí puc dir és que alguns usuaris d'aquest forum n'han vist algún amb un petit grafiti(com tapar el símbol de FGC a les 213).
Parlant per grafitis a l'interior,de 447 n'hi han un munt a grafitis a l'interior i són enormes,a FGC si hi han,són petits i quasi ni és veuen i a locs on no crida l'atenció(com la persiana de les 213),aixó sí,fa un any,la 211.04 portava un vago ple de grafitis a l'interior.
Jo crec que FGC no deixa veure els seus trens quan descansen durant la nit per qué no els grafitejen durant la nit,encara que encara que hi hagui servei de trens,el poden grafitejar,FGC directament retira el tren i posa un de nou,doncs aquí la solució,a renfe el material de tren és escass i els han de seguir circulant mentre que FGC com té un material mès ampli,doncs no deixa que és vegi cap tren seu amb grafitis.
El que no sé com és faran els de FGC és a Martorell-Enllaç,i tot que mai he estat per la nit,crec que els deixaran allà a l'aire lliure,peró sent FGC igual posen vigilància i tot perqué no els passi res al material de trens que tenen allà.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/02/2007 22:39

Jordilar ha escrit:FGC té material per substituir els trens afectats, a part que totes les seves instal·lacions están vallades i els trens están pintats amb pintura anti-graffiti.
O sigui, si Renfe no ho fa és perquè no li dóna la gana, perquè ja em diràs si no li costa posar tanques i pintura anti-graffiti i deixar anar els mastins perquè devorin aquells marrans en lloc dels aficionats que només van a fer fotografies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 23/02/2007 22:59

Com li dius a un mastí "aquest sí, aquest no" ? :|



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/02/2007 23:05

orique ha escrit:Com li dius a un mastí "aquest sí, aquest no" ? :|
No, era una metàfora per referir-me als mastins humans que es fan dir VJ. :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 23/02/2007 23:13

Un altre que té el pilot de ironies/metàfores encès... :oops:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 23/02/2007 23:56

orique ha escrit:Un altre que té el pilot de ironies/metàfores encès... :oops:
Això és ho que hi ha... 8)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 25/02/2007 19:36

Guigui ha escrit:
orique ha escrit:Com li dius a un mastí "aquest sí, aquest no" ? :|
No, era una metàfora per referir-me als mastins humans que es fan dir VJ. :D
Insisteixo en la pregunta: com li dius a un mastí "aquest sí, aquest no" per que ho entengui? :D

Això torna a ser una ironia, ja amb mala llet...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 25/02/2007 21:22

entfe001 ha escrit:Insisteixo en la pregunta: com li dius a un mastí "aquest sí, aquest no" per que ho entengui? :D

Això torna a ser una ironia, ja amb mala llet...
Doncs igual que qualsevol altre animal en estat semi-salvatge, se l'ensinistra perquè sàpiga diferenciar entre una càmera i un esprai. :twisted:

I ara, només mala llet, sense ironia...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 03/03/2007 12:57

GMoreno ha escrit:Aquest tarda he vist un dels Civias de la línia C1 passant per Molins i ja anava ple de Graffitis!!! :evil:
Això és una vergonya! Els trens no han durat ni dos dies...
Pues si es una vergonya. Però això ja se sap. Es veritat que hi han alguns trens antics que expressament els deixen perquè els omplin de grafitis? És adir amb un acord entre el que pinta i la companyia RENFE. Ho dic perquè hi ha a gent que li agrada que els trens vagin pintats de grafitis perquè consideren que es art.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 03/03/2007 13:02

Encara són els civies grafitejats?Mare meva..i no els neteja?
Fa com 3 semanes que hi són i els de la renfe encara no els ha netejat :evil:



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”