Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3157
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Ripoll - Puigcerdà amb la via en bon estat: 440 vs Civia

Entrada Autor: genissimon » Dijous 20/03/2008 9:28

Aproximadament el 1994-95 van renovar completament la doble via entre Sant Adrià de Besòs i Mataró, sense suspendre cap tren de rodalies que per allí circulava amb unes freqüències i horaris molt semblants als actuals.

Això sí, es treballava de nit.

Salut !!
victorcasta ha escrit:
davida ha escrit:Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
O que es facin les obres per trams per poder renovar completament el tram a temps per a l'obertura establerta.


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/03/2008 22:44

marcel ha escrit:Aprofito aquest tema per dir un rumor que m'ha arribat, no se si ja s'ha dit en un altre tema, i es que sembla ser que el 1 d'abril es tancarà el tram Ribes Puigcerdà per les obres de renovació. Es diu que durant 2 anys...
A poc més de 24 hores de la data del rumor, encara no hi ha notícies...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Diumenge 30/03/2008 23:22

Diría que el tancament será el dia 15...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 30/03/2008 23:50

Fa anys era més normal a l'hora de realitzar treballs fer-los mantenint el servei amb l'afectació menor possible, actualment es prefereix tallar completament el servei i poder treballar més i més ràpid i estalviar-se nocturnitats dels treballadors i algú que li deu anar molt bé els serveis substitutoris segurament també.
genissimon ha escrit:Aproximadament el 1994-95 van renovar completament la doble via entre Sant Adrià de Besòs i Mataró, sense suspendre cap tren de rodalies que per allí circulava amb unes freqüències i horaris molt semblants als actuals.

Això sí, es treballava de nit.

Salut !!
victorcasta ha escrit:
davida ha escrit:Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
O que es facin les obres per trams per poder renovar completament el tram a temps per a l'obertura establerta.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 02/04/2008 13:47

Segons un interventor de Renfe es rumoreja a mitjans d'abril pel tancament de la linia, però res oficial.



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dijous 03/04/2008 19:52

Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/04/2008 0:10

ROMI65 ha escrit:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 05/04/2008 20:14

Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.

Guigui ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 05/04/2008 22:56

liniadelRipollés ha escrit:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Insisteixo: la cultura del "pá qué" de Renfomentadif és inadmissible i cal que les administracions competents (com un tal senyor que, al seu dia, va propagar als quatre vents allò de "fets, no paraules") els posin les peres a quarto.

:avall


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dilluns 07/04/2008 19:34

liniadelRipollés ha escrit:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.

Guigui ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!
Les meves fonts oficials diuen que no.

Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08

Aixó vol dir que fins al maig segurament no es tanqui la llinia.

Salutacions



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 07/04/2008 20:34

252-071 ha escrit: Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 07/04/2008 20:55

Bé, jo et dic el que m'ha dit gent de l'ADIF.
davida ha escrit:
252-071 ha escrit: Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 07/04/2008 23:29

Guigui ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Insisteixo: la cultura del "pá qué" de Renfomentadif és inadmissible i cal que les administracions competents (com un tal senyor que, al seu dia, va propagar als quatre vents allò de "fets, no paraules") els posin les peres a quarto.

:avall

Aquí el que cal es pensar una mica i no mirar tan sols el que diu la gent per l'ordenador, perque deixar anar comentaris com aquest amb tant frescura gasta menys neurones que pensar el perqué de la situacio.

La línia s'ha de tallar perque s'ha de renobar íntegramgent la infraestructura i degut a les condicions climatológiques i al tractar-se d'una línia de muntanya el més adient és que es talli perque es pugui treballar el més ràpid i segur possible.

Salut,
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 07/04/2008 23:45, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/04/2008 23:39

Jordilar ha escrit:La línia s'ha de tallar perque s'ha de renobar íntegramgent la infraestructura i degut a les condicions climatológiques i al tractar-se d'una línia de muntanya el més adient és que es talli perque es pugui treballar el més ràpid i segur possible.
En cap moment em queixo del tall. A més, havent-hi les freqüències que hi ha, l'afectació no és tan gran com podria semblar per l'aparatositat de l'obra. El que em revolta és que tot apunta a que la intervenció és imminent i no hi ha ningú que informi o faci informar als usuaris del que s'hi cou, com si es tractés un secret d'estat.

La cosa del "pá qué" era pensant en això.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 08/04/2008 17:59

davida ha escrit:
252-071 ha escrit: Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?
Les meves fonts son oficials.Tinc el PDF d'ADIF que demostra que hi hauràn proves amb la 447.

Si no em vols creure no em creguis,es veu que des d'aquella vegada jo soc un mentider que no sap del que parla.

Jo ja he donat informació ara la interpreteu com volgueu


Salutacions



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 08/04/2008 18:11

252-071 ha escrit:Tinc el PDF d'ADIF que demostra que hi hauràn proves amb la 447.
Doncs jo estaria encantat de veure'l.



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 08/04/2008 18:39

Esteu contents ara?

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/04/2008 19:57

És brutal el que Renfomentadif és capaç de fer amb els topònims més simples. :boig2


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 08/04/2008 20:32

És brutal el que volen fer amb les 447.

Bé, per la línia tothom diu que diumenge es tanca i s'obre al novembre...a veure que faran. Proves de dia i tancament alhora?
Guigui ha escrit:És brutal el que Renfomentadif és capaç de fer amb els topònims més simples. :boig2


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 10/04/2008 10:52

a la web de RENFE no posa res. http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHora.nsf Aquest cap de setmana pujaré amunt aviam que puc esbrinar.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”