AVISTAMENT: cotxes sèrie 1000 en una empresa a Zona Franca

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Re: AVISTAMENT: cotxes sèrie 1000 en una empresa a Zona Franca

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/07/2009 18:40

I on queda aixó, ara mateix em poso a mirar amb el Earth, aveure si trobo, alguna zona.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 18:41



Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/07/2009 18:50

Al plànol no surt rés.
He mirat pel port, i a 15 de Novembre de 2007, només he trovat un petit solar buit.
He anat fins a la Zona Franca, hi he trobat un tren de mercaderies, travessant el carrer A amb una llargada de 534 metres!!!.
Imatge


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 18:53

D'aquests trens de mercaderies per aquí se'n veuen pocs d'aquests fa anys :osti .
M'inclino a pensar cada cop més a que aquest 1000/1100 ha anat a parar a aquesta empresa.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/07/2009 18:55

Però a on és???


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 19:00

Per fi! En aquest enllaç: http://es.qdq.com/Desguaces+y+chatarras/Barcelona/ i a partir d'aquí el mapa de l'empresa eco Green Palet.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

madosbahn
N1
N1
Entrades: 9
Ubicació: Al costat de TF

Entrada Autor: madosbahn » Divendres 07/08/2009 14:12

Ahir vaig avistar un 1100 sobre un camió per el carrer cantabria amb rambla guipuscoa direcció cap al llobregat.
Tambe vaig veure un altre a les cotxeres del triangle, suposo que amb el mateix destí:(



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 07/08/2009 14:55

Jooo, hauriem de tornar al trianggle i veure els 1100's que queden ja que quan vam estar per ho de la fundació TMB hi vaig veure alguns y hi havia un que li estaven netejant els motors y estava en perfecte estat i molt net.

No se que estan fent però millor no pensar-ho :'(



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 07/08/2009 15:18

tintin ha escrit:Jooo, hauriem de tornar al trianggle i veure els 1100's que queden ja que quan vam estar per ho de la fundació TMB hi vaig veure alguns y hi havia un que li estaven netejant els motors y estava en perfecte estat i molt net.
Hmmm... bona idea, que us sembla si organitzem una nova trobada al triangle. Ja fa molt temps que es va fer la primera, i alguns no hi érem.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 07/08/2009 15:56

Toma Fundació! >:( :nono



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 08/08/2009 1:43

Segons això
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 4&start=20
quedaven 7 trens. És a dir, que el número va baixant aquests dies...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”