AVISTAMENT: cotxes sèrie 1000 en una empresa a Zona Franca

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: AVISTAMENT: cotxes sèrie 1000 en una empresa a Zona Franca

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/06/2009 0:47

Doncs té tota la pinta que han plegat...



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 22/06/2009 7:46

Ondia, restes visibles dels 1000 :o :o :o , potser i tot la ferralla l'han enterrat allà sota :)
Si han plegat millor, deixaràn de destruir trens, ara només caldria preocupar-se de la màquina trinxadora de Can Boixeres.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dilluns 22/06/2009 10:01

Hola nois,
jo quan hi vaig anar allà a ocsal estava igual que les fotos de'n mètring però hi vaig poder aconseguir un termòmetre de l'interior dels 1100's de la L4 i les chapes de brown bovery i alguns botons de les cabines, com per exemple el d'obrir portes.


SALUT!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/06/2009 10:03

Ho podies haver subhastat en la trobada de col·leccionistes de dissabte :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 22/06/2009 10:25

Però s'hi pot entrar al solar aquell???


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/06/2009 10:27

Si està tot obert i buit!! Està abandonat.



7100

Entrada Autor: 7100 » Dilluns 22/06/2009 12:44

És molt més fàcil que uns ferrallers desballestadors conservin un material ferroviari que no pas que ho faci TMB i molt menys els saltavitrines del carrer Ocata que s'han aconformat amb un "Testero" retallat i no saben que fer amb el material històric de la seva propietat. Adjunto una foto de la locomotora del Tren d'Olot conservada molt dignament en un magatzem de ferralla de Castellbisbal des de fa ja, més de 40 anys.
Fitxers adjunts
olot.jpg
Locomotora 24 Olot-Girona Alberich de Castellbisbal
olot.jpg (172.16 KiB) Visualitzat 5677 cops
7100 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/06/2009 12:53, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/06/2009 12:45

En un magatzem de ferralla el tenen així de bé?????? :o Coi, que possin el Museu de la Mobilitat al descampat que ha deixat Ocsal!!!!!!!



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 22/06/2009 16:53

Quan pugui també us passaré una SantFeliuenca (De Guíxols :P ) en un magatzem de Girona (no sé quina és).
Realment sorprenent que tinguin una locomotora de vapor així, i al aire lliure, i deu portar uns bons anyets així (com la de montserrat a Ferros Tous a Granollers).
Si OCSAL ha plegat, em sabrà greu la gent que s'haurà quedat sense feina, més que les bestialitats que van cometre amb els 1000/1100.
7100 ha escrit:i molt menys els saltavitrines del carrer Ocata que s'han aconformat amb un "Testero" retallat i no saben que fer amb el material històric de la seva propietat.
Costa moltíssim fer circular (i fer mantenir, en el sentit de peles) un tren històric, i més en aquest país.
I tal i com ha quedat el tester de la 1000 als d'Ocata, molt els hi podem agraéixer.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 24/06/2009 16:27

L'ultima foto, fa una llàstima... :'(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/07/2009 11:52

No sé si Ocsal ha plegat o s'ha traslladat a una altra banda, però el seu web no ha sigut actualitzat en més de dos anys.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Divendres 17/07/2009 23:18

el dimecres pasat al mati vaixc poder contemplar un cotxe gavina motor de la serie 1100 de TMB carregat en un camio de transports especials , el vaic poder seguir desde l'estacio de sants fins a plasa espanya , que sen fara daquell cotxe algu o sap??



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 20/07/2009 9:37

Xesco 593 ha escrit:el dimecres pasat al mati vaixc poder contemplar un cotxe gavina motor de la serie 1100 de TMB carregat en un camio de transports especials , el vaic poder seguir desde l'estacio de sants fins a plasa espanya , que sen fara daquell cotxe algu o sap??
Suposo que vols dir un cotxe cabina no? :riure



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 20/07/2009 14:36

Trenscat ha escrit:
Xesco 593 ha escrit:el dimecres pasat al mati vaixc poder contemplar un cotxe gavina motor de la serie 1100 de TMB carregat en un camio de transports especials , el vaic poder seguir desde l'estacio de sants fins a plasa espanya , que sen fara daquell cotxe algu o sap??
Suposo que vols dir un cotxe cabina no? :riure
Oh gavina voladoraaaaaaa :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 16:15

Ei, però fixeu-vos en l'"escència" de la notícia!!! A on va a parar el cotxe????



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 20/07/2009 17:01

metring ha escrit:Ei, però fixeu-vos en l'"escència" de la notícia!!! A on va a parar el cotxe????
Diu que el va seguir fins a Pl. Espanya, però ell, potser el camió va continuar camí... :roll:



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/07/2009 18:10

Fem supòsits:
Per la Gran Via segur que no.
Per l'avinguda Paral·lel, potser anava al port, ja que si Ocsal ha tancat, posiblement per Can Tunis o pel Morrot, deuen tenir alguna cosa per trinxar trens.

El que em destaca, es la procedència del 1100, que punyetes fa un 1100 a Sants??????
Se suposa que si han de sortir ho fan pel Triangle, altre posibilitat, es que hagés sortit de Can Boixeres (quins records), però molt segur, haurien triat la Ronda, i dubto que pasin per Sants-Estació, hi ha alguna cosa que no em quadra.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 18:21

1er: Segur que era un 1100? (un pèl absrd, però mai se sap).
2a: El va seguir des de Sants, però pot provindre del Triangle perfectament, el conductor pot agafar la ruta que més li convingui, si a les rondes hi ha trànsit.
3a: Hi havia fins fa poc algun 1100 per la L5 apartat?
4a: Seria interessant sapiguer si estava graffitejat o no, per saber de quins trens eren.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/07/2009 18:29

BB9200 ha escrit:1er: Segur que era un 1100? (un pèl absrd, però mai se sap).
2a: El va seguir des de Sants, però pot provindre del Triangle perfectament, el conductor pot agafar la ruta que més li convingui, si a les rondes hi ha trànsit.
3a: Hi havia fins fa poc algun 1100 per la L5 apartat?
4a: Seria interessant sapiguer si estava graffitejat o no, per saber de quins trens eren.
Pero resulta, que si la Ronda va amb trànsit, agafen els carrers del costat, però no es posen al centre de la Ciutat, per aixó dic que hi ha alguna cosa que no hi quadra.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 18:35

No, la veritat és que molt no quadra, però tampoc se m'ocurreix, excepte que per la zona hi ha una chatarreria que es diu Eco Green Palet, i queda al districte Sants-Montjuïc, però hagués pogut anar per Ronda Litoral...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”