Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 22/11/2008 21:49

No, del lote de Civia III aún quedan 463 por entregar.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 22/11/2008 22:26

victorcasta ha escrit:No, del lote de Civia III aún quedan 463 por entregar.
Cuantos 463 exactamente quedan por entregar de este lote? Y cuando se inicia la entrega del 4º lote?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 22:36

Avui coses rares amb els civies:

Arribo a les 17 hores a l'andana de les vies 13-14 de Sants disposat a agafar el CEX Saragossa-Barcelona per anar a EDF a veure el 130(ni que fos desde el tren),doncs ve observo a la via 13 un el 465-209 parat i sense servei,sense ningú a dins i amb la il.luminació de dins inactiva,a la vía 14 arriba la 448R que em durà a EDF i quan arrenca direcció PDG la 465-209 ja no hi és.Quan arribem a EDF la veig a la via 8 preparat per un servei d'aeroport.O s'ha averiat algún tren que estava fent la C10,o no sé qué dimonis ha passat?

A mès esmentar que cap allà les 18.50 ha passat una 465 per la via 13(no m'he fixat quina era per qué estava a les andanes de les vies 7-8)també sense servei.encara que s'ha parat per deixar pas a una altra 465 que anava a EDF fent un C10 i per via 14,i quan aquest ha sortit,ha sortit la 465 de la via 13 que estava sense servei,i sense il.luminació.

A mès els rodalies Mataró-L'Hospitalet de les 18.46 i 19.16 per Sants servides per doble de 447,cosa que m'ha extranyat i molt,i bastants 447 a la C1.

Per cet,he trencat el boicot a la C1 :) ,l'he ultilitzada per anar de Sant Adrià del Besós cap a Barcelona,aixó sí,he tingut la grandíssima sort que m'ha tocat una doble de 447 :D ,i a la que he pujat no estava reformada peró el tren brillava :o ,ja m'agradaria que totes les 447 no reformades fóssin així,esque ni faria falta reformar-les.Concretament el servei esmenat anterioment Mataró-L'Hospitalet de les 18.46 per Sants.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 22/11/2008 22:55

ferroviario_catalan ha escrit:
victorcasta ha escrit:No, del lote de Civia III aún quedan 463 por entregar.
Cuantos 463 exactamente quedan por entregar de este lote? Y cuando se inicia la entrega del 4º lote?
Rectifico, en teoría, quedan una 463 y 28 464. Pero digo en teoría, porque como han salido más 465 de los 11 que tenían que salir, quizás ha sido a cambio del 463 o algún 464. El cuarto lote, para el año que viene. Los Civia V aún no han sido licitados.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 22/11/2008 22:55

Doncs justament el pròxim servei Mataró-Hospitalet era de doble de 463.

Xavi



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 23/11/2008 10:37

Sobre els Civia a la C2: puc constatar que, almenys a l'estació on treballo, cap viatger m'ha dit que trobés a faltar els Civia.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 23/11/2008 13:03

A quina estació treballes?

Xavi



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 23/11/2008 14:27

Esto significa que aun quedan trenes civia por entregar, tanto sean 463,464 o 465. Asi que seguiremos viendo por Montcada Bifurcacio nuevos civia.
Y si el 4º lote, se empieza a recibir el año que viene,esto quiere decir que no pararemos de recibir civias, porque estando casi finales de noviembre,y quedando unos 25 trenes por entregar...(25 POR DECIR ALGO)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 23/11/2008 15:05

He preguntado y me han comentado que los 465-212 y 213 pertencen al cuarto lote. Así que ya no se nada :) Que sea lo que sea.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 23/11/2008 15:19

Madre mia... no han terminado el tercer lote, y ya inician el 4º... si con renfe, no puedes esperar nada, o esperas de todo!!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Diumenge 23/11/2008 15:27

ferroviario_catalan ha escrit:Madre mia... no han terminado el tercer lote, y ya inician el 4º... si con renfe, no puedes esperar nada, o esperas de todo!!
Y que narizes pinta Renfe en esto si la construcción de los trenes CIVIA la lleva a cabo alstom ? :cop :cop :cop .


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 23/11/2008 15:31

visir_5713 ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:Madre mia... no han terminado el tercer lote, y ya inician el 4º... si con renfe, no puedes esperar nada, o esperas de todo!!
Y que narizes pinta Renfe en esto si la construcción de los trenes CIVIA la lleva a cabo alstom ? :cop :cop :cop .
Hombre,alstom no va a construir trenes si renfe no quiere no? Si yo voy a un restaurante, y pido macarrones, que no me den espaguetis!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 23/11/2008 15:42

ferroviario_catalan ha escrit:Madre mia... no han terminado el tercer lote, y ya inician el 4º... si con renfe, no puedes esperar nada, o esperas de todo!!
Las características técnicas del tercer y cuarto lote son las mismas (cosa que no pasaba con los del segundo y el tercero). Supongo que Renfe habrá solicitado que le adelanten X unidades del cuarto lote, por las necesidades que sean.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 23/11/2008 17:12

Sera que es volen treure les 440R de sobre?

Xavi



Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Kailka » Diumenge 23/11/2008 20:22

tren250 ha escrit:Fa 3 dies, ja vaig veure el 465 Alstom 711 a Montcada-Bif, i amb sortida imminent segons m'informen el 712, ja només faltarà el 713, quina rapidesa :D .
metring ha escrit:
laura ha escrit:
No sé si et dones comte, però els teus missatges no fan més que repetir-se... Sincerament, com a usuària de la C1, sembla que em tingui que sentir culpable per pujar a un Civia doble a hora punta. Mentre tú pretens millorar les altres línies (recordant que amb ramals únics sortint de Barcelona, tenen una demanda inferior a la del ramal de la C1), pretens empitjorar aquesta. Potser la RENFE la cuida bé perquè deu donar més beneficis; no crec que una companyia pública tan garrepa com RENFE es dediqui a fer funcionar trens de manera inútil... Altra cosa és que ho faci de manera útil... :D

PD: Avui, després de dues setmanes, per fi he tingut al plaer a tornar a pujar a una 447 doble amb destinació Mataró... Un viatge perfecte ;)
Ho dic perquè els que tant reclameu Civies, tingueu en comte una opinió ben verídica d'una usuària que ha pogut tastar de manera considerable ambdues sèries.

Salutacions.
+1 :ok
+1 :ok . A part, el Civia és un material més, i trobo (meva opinió) que està mal dissenyat. Jo mateix només hi he anat 5 cops a la C1 amb Civia, i és el mateix que una 447, fins i tot que una 440, i no hi ha que criticar-les per la seva antiguitat, els V2N de París o part del material de Rodalies de Londres tenen més antiguetat i segueixen prestant excel·lents serveis. I sort n'hem de tenir de tindre unes unitats tan bones i eficaces de rodalies, altra cosa és el manteniment tercermundista que els hi fan, o com estigui distribuits. Per mi, no hi ha diferències entre un civia i una 447, o 440, o fins i tot 450/451. El problema de la 447 és el seient tant rígid, i gràcies, mentre que el civia és bastant alt, amb molt poques places sentades, i un tren que s'embruta molt fàcilment. I no cal recordar que la C1 des d'Arenys de Mar fins a Maçanet és de via única, amb un manteniment de les estacions molt millorable, i amb una bastant dolenta freqüència de pas. I la culpa és dels responsables que fiquen les composicions de la manera que les fan, i designen els materials, no dels passatgers habituals ;) .
De bon rotllo... demà passaré per la Catedral de Barcelona i demanarè al bisbe per confessar-me de que cada matí, com a usuari de la C1, agafo un Civia per anar a treballar :o . I el que és més gros, de vegades, en tornar cap a casa també em monto en un Civia.

D'aquí cap a l'infern per pecador... :emprenyat


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 24/11/2008 18:38

Ahir diumenge vaig avistar la 465-210 a L'Hospitalet, en concret a les vies que van als tallers de Nertus, amb el teleindicador frontal que posava "CIV3". Sobre els Civia a la C2, com veig que encara hi ha gent que contiuna reclamant-los, cal tenir paciència, ja vaig dir en unes pàgines enrere d'aquest tema que tornarien segons la programació del servei, per tant, temps al temps...


Salutacions



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 25/11/2008 18:39

Ahir vaig trucar a Renfe i em van dir que si que n'hi han de Civies per la C2.

Salutacions



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 25/11/2008 19:00

Doncs sera fent VNG-ST CEONI/CASTELLDEFELS-GRANOLLERS perque SAC-SVC no n'ha passat ningun per la C-2.

Xavi



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 25/11/2008 19:17

Renfe451 ha escrit:Ahir vaig trucar a Renfe i em van dir que si que n'hi han de Civies per la C2.

Salutacions
Quien te ha atendido la llamada, o bien no sabe que es un civia, o bien no tiene ni idea del tema, o queria engañarte. En la C2,desde su retirada, no han habido civias en servicio comercial.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 25/11/2008 20:16

ULTIMA HORA
Fa uns 25m. ha passat un Civia direcció TGN, això si SIN SERVICIO. :'(

Xavi



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”