Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 22/02/2016 18:22

El conductor ja veu que hi ha dos vagons fora, dubto que sigui tan irresponsable de no deixar temps a que la gent se n'adoni i canviï de vagó.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 22/02/2016 22:37

La R7 hoy va con 463. Uno de ellos es el 463-207 y al otro no he podido verle la numeración.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 14/12/2016 15:32

Refloto aquest fil ja que Renfe portarà els 18 Civia procedents de Sevilla/Cádiz a Rodalies. La reorganització de serveis en aquells dos nuclis farà que els Civia 465 que fins ara operaven a terres andaluses, ho fagin en breu a casa nostra. A canvi, ells es quedaran amb Civies més petits, els 463 per Cádiz i els 464 per Sevilla.

De moment, ja n'han arribat dos, els 465-227 i 465-228 que des de fa uns dies ja es troben operant per Barcelona, i amb la base ja canviada a Vilanova.

Cal mencionar a més, que a Andalusia no ha sentat gens bé aquest canvi, fins i tot la Junta ja s'ha queixat a Renfe, però aquesta ha assenyalat que ho fan per les necessitats de l'operador.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 14/12/2016 16:00

Los 465-227 y 465-228 empezaron a prestar servicio en Barcelona, por lo que vuelven de nuevo para acá.

Los 465 de Sevilla/Cádiz son los 465-201 a 208, 220, 227, 228 (estos empezaron a prestar servicio en Barcelona), 232 a 236, 267 y 268.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 14/12/2016 16:13

Renfe451 ha escrit:Refloto aquest fil ja que Renfe portarà els 18 Civia procedents de Sevilla/Cádiz a Rodalies. La reorganització de serveis en aquells dos nuclis farà que els Civia 465 que fins ara operaven a terres andaluses, ho fagin en breu a casa nostra. A canvi, ells es quedaran amb Civies més petits, els 463 per Cádiz i els 464 per Sevilla.

De moment, ja n'han arribat dos, els 465-227 i 465-228 que des de fa uns dies ja es troben operant per Barcelona, i amb la base ja canviada a Vilanova.

Cal mencionar a més, que a Andalusia no ha sentat gens bé aquest canvi, fins i tot la Junta ja s'ha queixat a Renfe, però aquesta ha assenyalat que ho fan per les necessitats de l'operador.
Si es queden 464 d'aqui que treuran les que hi ha a la R1?



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimecres 14/12/2016 21:06

Si los civia que vienen de Andalucía, por ejemplo si los pusieran en la R1, pueden quitar algunas 447 de la linea ponerlas en otra o llebarlas a otros núcleos ???



ManuFerrandiz_126
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: ManuFerrandiz_126 » Dimecres 14/12/2016 21:23

Les 447 no es tocaran,els civies si ja que un 465 es equivalent a un 463 o 464 combinant-los per a fer trens dobles,en canvi les 447 totes tenen 3 cotxes i el canvi no tindria sentit



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 14/12/2016 23:04

trainman ha escrit:Los 465-227 y 465-228 empezaron a prestar servicio en Barcelona, por lo que vuelven de nuevo para acá.

Los 465 de Sevilla/Cádiz son los 465-201 a 208, 220, 227, 228 (estos empezaron a prestar servicio en Barcelona), 232 a 236, 267 y 268.
Los primeros 465 del 201 al 208 también empezaron sus servicios en Barcelona cuando empezaron a circular comercialmente allá por 2008 y estuvieron por aquí hasta 2010-2011 que fue cuando se los llevaron. En un principio todos estos tienen que llegar aquí paulatinamente durante las próximas semanas o meses.
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Si los civia que vienen de Andalucía, por ejemplo si los pusieran en la R1, pueden quitar algunas 447 de la linea ponerlas en otra o llebarlas a otros núcleos ???
Las 447 se van quedar en Barcelona y no se van a mover de núcleo buena parte de ellas (salvo las ex-Madrid quizás, pero estas se van a quedar una buena temporada). Por lo que respecta a los Civia, buena parte de ellos podrían hacer R1 para sustituir a las 463 y 464 que dejaran vacantes, aunque la mayor parte de ellas las veremos en sus líneas habituales (R2, algunos R4, R7 o R8) y a lo mejor van a dejar la línea con dominio de 447.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 15/12/2016 1:00

No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 15/12/2016 7:29

Es comentava que canvien els 463 per 465 per a fer els R2 Nord amb doble de 465.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 15/12/2016 15:18

fgc113 ha escrit:Es comentava que canvien els 463 per 465 per a fer els R2 Nord amb doble de 465.
Pel que tinc entès algunes parades de la R2N no caben doble de 465, com St Andreu Comtal. I si treuen 464 de la R1 només podran colocar 465 en simple ja que clot crec només cap doble 464



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 15/12/2016 15:27

UT440_132M ha escrit:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 15/12/2016 15:43

Més 447 per fer Regionals... Estan bojos!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 15/12/2016 16:13

Miquel ha escrit:
UT440_132M ha escrit:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.
Clar que marxen trens. Venen 465 i se'n van 463 i 464 a Sevilla i Cádiz.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dijous 15/12/2016 22:37

fgc113 ha escrit:
Miquel ha escrit:
UT440_132M ha escrit:No hi doneu més voltes, ho fan per posar més 447 a Regionals. Potser aviat veurem 465 en línies poc habituals (R4 sud, R3...), substituïnt a les 447 que enviïn a fer Regionals. Tot això fa pudor que més aviat del que ens pensàvem, retiraran les poques 470 que queden.
Només de pensar-ho m'entren calfreds i tot. Si de Barcelona no marxa cap tren, està clar que es per retirar material.
Clar que marxen trens. Venen 465 i se'n van 463 i 464 a Sevilla i Cádiz.

No es parlava fa un temps que el civies 463 i les 464 les volien transformar en 465?, cada cop entenc menys aquest moviment de material, tenint en compte que més aviat que tard RENFE haurà d'adquirir nou Material Rodant adaptades el PMR ampliant el Parc de Civies o una nova Serie per retirar les 446, 470 i no sé si serà el cas de les 448 que no estant adaptades el PMR



FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Divendres 16/12/2016 15:47

Abril74 ha escrit:No es parlava fa un temps que el civies 463 i les 464 les volien transformar en 465?, cada cop entenc menys aquest moviment de material, tenint en compte que més aviat que tard RENFE haurà d'adquirir nou Material Rodant adaptades el PMR ampliant el Parc de Civies o una nova Serie per retirar les 446, 470 i no sé si serà el cas de les 448 que no estant adaptades el PMR
Es un movimiento para cubrir la saturacion de capacidad en los trenes de Rodalies, y es una decision que viene de hace tiempo ya que los 463 y 464 han sido los únicos cercanías que no fueron pintados/vinilados en naranja de RDC.



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dissabte 17/12/2016 14:37

Avistat el Civia 464-229 a Mataró els Tallers Irvia, serà una reconversió de una 463?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 17/12/2016 22:29

El 465-232 ex-Sevilla ha sido el encargado de realizar hoy la R7



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 17/12/2016 23:28

Abril74 ha escrit:Avistat el Civia 464-229 a Mataró els Tallers Irvia, serà una reconversió de una 463?
És clarament una reconversió d'un 463, afegint-li un cotxe més. Si es compleixen els plans actuals de Renfe, en breu hauria d'anar cap a Sevilla.
trainman ha escrit:El 465-232 ex-Sevilla ha sido el encargado de realizar hoy la R7
Parece ser que van rápidos... creo que la 232 es la tercera en llegar a Barcelona procedente de Andalucía. Se sabe desde cuándo llegó aquí?




Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”