Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: fubang » Dijous 02/07/2009 9:42

Bon dia.
jordi ha escrit:Ahir, dia 01/07/2009 a les 21:25 hores he vist una unitat doble 592.200 direcció CERBERE passant per l'estació de Granollers Centre. El tren anava amb unes enganxines que posaven HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA... (no he pogut llegir més) i ple de gent. La veritat és que anava a molt bona velocitat, rogint els motors diesel, jejejejeje. Que curiós veure unitats diesel de passatgers per Catalunya.
Per cert, algú en té algun tipus d'idea de que es tractava aquest convoi especial???????
Aquest tren té tot l'aire d'ésser un tren especial cap a Lourdes, amb transbordament a Cerbère, provinent de la regió valenciana o murciana.

Cada any circulen una o dues vegades.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 02/07/2009 10:52

Algú sap quan fa la tornada?

Per cert, una foto de l'unica unitat sense pantone a Catalunya de la que parlavem abans:

Imatge
canalcole ha escrit:En primer pla la 447.211M descansant a la via morta de Blanes, junt amb la acoplada 447 pantonitzada del darrere. La de primer terme, sense pantone, en aquests moments es l'unica de Catalunya que NO porta pantone.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 02/07/2009 11:45

fubang ha escrit:Bon dia.
jordi ha escrit:Ahir, dia 01/07/2009 a les 21:25 hores he vist una unitat doble 592.200 direcció CERBERE passant per l'estació de Granollers Centre. El tren anava amb unes enganxines que posaven HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA... (no he pogut llegir més) i ple de gent. La veritat és que anava a molt bona velocitat, rogint els motors diesel, jejejejeje. Que curiós veure unitats diesel de passatgers per Catalunya.
Per cert, algú en té algun tipus d'idea de que es tractava aquest convoi especial???????
Aquest tren té tot l'aire d'ésser un tren especial cap a Lourdes, amb transbordament a Cerbère, provinent de la regió valenciana o murciana.

Cada any circulen una o dues vegades.
He fet cerca aGoogle i he vist que es 1 mena d'associació cristiana que es diu "HOSPITALIDAD DE NUESTRA SEÑORA DE LOURDES". Potser fan una exursió anual a Lourdes....


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 02/07/2009 12:20

trainman ha escrit:Avistada hoy haciendo el L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat que pasa por Cerdanyola a las 20:32 y posteriormente haciendo un material vacío entre Cerdanyola-Universitat y Montcada-Bifurcació, la 447-211M/106R/212M.

Seguro que os preguntaréis que tiene de curioso esta 447. Lo curioso es que a día de hoy, es la única 447 de Barcelona que mantiene los colores antiguos. Es decir, será la última 447 de Barcelona en recibir los nuevos colores.

Y ahora me pregunto ¿Cuánto tardaremos en verla de Pantone?
Jo crec que no tardarà molt en pantonitzar-se. Es dónen pressa per acabar-les de pintar aquest any. :x


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 02/07/2009 12:27

Archie-250 ha escrit:Jo crec que no tardarà molt en pantonitzar-se. Es dónen pressa per acabar-les de pintar aquest any. :x
Es perquè tots els trens de la flota més moderna d'Europa vagin del mateix color. :P



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 03/07/2009 11:52

Ahir l'Arco García Lorca portava dos cotxes que no eren 2.000. Eren, un 9.000 colors LD (no pantone) i un 9.820, si no m'equvioco.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 05/07/2009 13:34

MISSATGE COPIAT DEL FERROCAT:

Doncs acaba de passar a les 22.00 h pm. una 463+447 direcció BCN/Terrassa/Manresa I tenia servei perque hi havia gent...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 06/07/2009 12:01

Ja m'imagino que la 447 hauria anat en doble s'haurà espatllat una d'elles,i hauràn agafat el primer que hauràn trobat,una 463.Segurament la 447 espatllada s'haurà espatllat a SVC m'imagino.

Seguramet el civia deuria portat el teleindicador apagat,peró per l'hora que l'era,i per la zona d'on és l'usuari,segurament era l'últim tren procedent de Sant Vicenç de Calders amb final a Sants.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dilluns 06/07/2009 19:08

Ara ja no es tan extrany, avui pasant per El Vendrell direcció Tarragona la 253-002 amb un mercaderias de plataformas buides(per cert portaba grafitis) i poc després una máquina de Comsa aillada de color groc, diria que similar en aparença a la serie 333 sino vaig errat.

:ok



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 06/07/2009 19:51

canalcole ha escrit:MISSATGE COPIAT DEL FERROCAT:
Doncs acaba de passar a les 22.00 h pm. una 463+447 direcció BCN/Terrassa/Manresa I tenia servei perque hi havia gent...
Es compatible en servicio comercial una 447+civia??? Hay alguna foto de este evento...un civia el C4, y encima en servicio,acoplado a una 447... increible las cosas que pasan...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 06/07/2009 20:18

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:MISSATGE COPIAT DEL FERROCAT:
Doncs acaba de passar a les 22.00 h pm. una 463+447 direcció BCN/Terrassa/Manresa I tenia servei perque hi havia gent...
Es compatible en servicio comercial una 447+civia??? Hay alguna foto de este evento...un civia el C4, y encima en servicio,acoplado a una 447... increible las cosas que pasan...
Por decirte que creo que ni se han hecho pruebas de acoplamiento entre ambas unidades... El acople eléctrico y mecánico es compatible, pero no creo que electrónicamente también lo sea...



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 08/07/2009 21:31

Porto desde el divendres passat observant que el tren direcció SVC de les 21.54 va amb 440R, quan sempre ho ha fet amb 450 o 451.
I també, el tren direcció SVC de les 22.24, que també sempre ha anat servit per "bucs", ara va servit per 447's.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dijous 09/07/2009 18:20

increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).

Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.

Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi :ok , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat :D


Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 09/07/2009 20:38

Ayer vi pasar por Cerdanyola a la 333-368 procedente de Montcada sentido Cerdanyola-Universitat con unas cuantas plataformas vacías de tren carrilero, llevando en la de cola creo que una dresina marca Robel.

Este tren esperó a que pasara el Martorell-L'Hospitalet de las 21:39 para salir (entró a contravía por Cerdanyola). Al salir, el maquinista me saludó con la mano y pitó dos veces antes de arrancar.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 09/07/2009 21:56

solde13 ha escrit:increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).

Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.

Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi :ok , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat :D


Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube
Cap a quina hora era ? Pel que comentes, si vingués a contravia des de Granollers hauria fet falta l'establiment de Blocatge Telefònic Normal, atès que en aquesta línia hi ha el Bloqueig Automàtic en via Doble i la senyalització no està preparada per fer una contravia.



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dijous 09/07/2009 22:31

Pere ha escrit:
solde13 ha escrit:increible, ahir vaig veure passar dos trens en paral·lel direcció barcelona sobre el pont del congost a Montmeló. Un porta cotxes buit per la via de direcció barcelona i l'altre (civia amb destinació castelldefels) per la via que en teoria es per anar a granollers. Em va subtar molt perquè passaven en paral·lel just abans de la diagonal de l'estació que servia per anar a la via 3 (actualment inegistent).

Això em vaig sorprendre molt perque a no ser que hi hagi una altre diagonal a la zona dels butaners, aquest tren va circular en via contraria des de granollers-centre.

Si algú anava en aquell tren o sap alguna cosa mes que ho posi :ok , esque aquest cas m'ha deixat molt intrigat :D


Vaig gravar un video, quan pugui el penjare a YouTube
Cap a quina hora era ? Pel que comentes, si vingués a contravia des de Granollers hauria fet falta l'establiment de Blocatge Telefònic Normal, atès que en aquesta línia hi ha el Bloqueig Automàtic en via Doble i la senyalització no està preparada per fer una contravia.
Eren concretament les 18:59 del Dimarts 8 de Juliol



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 09/07/2009 22:47

Avui el Regional/Rodalies que para per Segur a les 19.58 i, si no m'equivoco, va a Reus i després torna amb el de les 22.10 per Segur, avui anava servit per 447+447, quan lo normal és doble de 440R. ;)
Per cert, han comentat pel Ferrocat, que ahir va ser vista una 335 d'Angel Trains sobre les 9 del vespre per Martorell, i abans d'ahir la Continental Rail 2 vegades.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 10/07/2009 0:54

A les 00.39 he tret el cap per la finestra ja que he sentit un "pito" d'un tren i, efectivament, era la 440.153 o 159 (ho dic així perquè no tenia pantone) amb molta velocitat, tanta que treia espurnes, direcció SVC, amb totes les llums interiors apagades.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 10/07/2009 20:17

Acabo de ver a la 447-211M/106R/212M ya pintada con los nuevos colores haciendo un cercanías a Manresa en doble con otra 447.
canalcole ha escrit:Algú sap quan fa la tornada?

Per cert, una foto de l'unica unitat sense pantone a Catalunya de la que parlavem abans:

Imatge
canalcole ha escrit:En primer pla la 447.211M descansant a la via morta de Blanes, junt amb la acoplada 447 pantonitzada del darrere. La de primer terme, sense pantone, en aquests moments es l'unica de Catalunya que NO porta pantone.



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dissabte 11/07/2009 15:22

trainman ha escrit:Ayer vi pasar por Cerdanyola a la 333-368 procedente de Montcada sentido Cerdanyola-Universitat con unas cuantas plataformas vacías de tren carrilero, llevando en la de cola creo que una dresina marca Robel.

Este tren esperó a que pasara el Martorell-L'Hospitalet de las 21:39 para salir (entró a contravía por Cerdanyola). Al salir, el maquinista me saludó con la mano y pitó dos veces antes de arrancar.
Creus be, ja que sempre porten aquestes dresines, però mes que dresina, es una màquina per posar els carrils a la via, que va acoblada a sobre de l'últim vagó, o sigui no ho se si està be dir-li dresina.

Salutacions. :hola


Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”