Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Avistamients curiosos de trens

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 04/04/2016 14:29

albe6 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Avui, passant per Volpelleres he vist un 130 passant per l'estació de Sant Cugat en sentit Girona i per la via esquerra, és a dir en el sentit contrari. Algú sap on anava? Suposo que a SAC.
Rotació de material entre Can Tunis (Alvies a Galicia i Gijón per LAV) i SAC (Euromeds/Alvies a València i Alacant per convencional)
Si no recordo malament hi ha una rotació d'aquestes en cada sentit per dia
El fet de circular en banalitzada deu ser per interferir el mínim en altres serveis de mercaderies i R8
Confirmo que hi ha una rotació per dia en cada sentit.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dilluns 04/04/2016 16:35

Gràcies a tots!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dilluns 04/04/2016 17:44

Renfe451 ha escrit:
albe6 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Avui, passant per Volpelleres he vist un 130 passant per l'estació de Sant Cugat en sentit Girona i per la via esquerra, és a dir en el sentit contrari. Algú sap on anava? Suposo que a SAC.
Rotació de material entre Can Tunis (Alvies a Galicia i Gijón per LAV) i SAC (Euromeds/Alvies a València i Alacant per convencional)
Si no recordo malament hi ha una rotació d'aquestes en cada sentit per dia
El fet de circular en banalitzada deu ser per interferir el mínim en altres serveis de mercaderies i R8
Confirmo que hi ha una rotació per dia en cada sentit.
La rotació no es fa amb SAC, sino amb l'estació de França. El canviador d'ample està situat a Can Tunis. Els tallers Talgo de SAC només admeten material que entri remolcat per una locomotora diesel, ja que no existeix línia de contacte. Només es mantenen les rames de remolcs Talgo.


Hasta siempre serie 1000

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 05/04/2016 0:44

Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo



FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Dimarts 05/04/2016 14:30

albe6 ha escrit:Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo
Durante el corte de la entrada sur de Sants, donde los Euromed entraban al núcleo desde Sant Vicenç por la R4 hasta Castellbisbal / Cerdanyola / Montcada Bifurcació y mediante el Ramal de les Aigües entraban en la R2 por SAC hasta Sants.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dimarts 05/04/2016 17:56

albe6 ha escrit:Alguna vegada s'ha vist 130 a SAC autopropulsats, no a Talgo
Doncs curiosament, avui hi havia un 130 als tallers Talgo, abans ho dic, abans aparaeix :) Suposo que l'haurà remolcat el tractor Zephyr desde Laminados. Deu ser un espectacle digne de veure.


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 21/05/2016 19:00

Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 21/05/2016 19:33

trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Això és habitual. De fet, cada vesprada la veig passar cap a Murcia.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 21/05/2016 19:38

trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?

Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.

En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit

Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 21/05/2016 21:36

albe6 ha escrit:
trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?

Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.

En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit

Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.
Ostres amb Renfe amb les locomotores 252 i fa temps vaig veure una 252 amb logo de Renfe Integra.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 21/05/2016 21:47

trensmat ha escrit:
albe6 ha escrit:
trensmat ha escrit:Ara mateix a L'estació de Passeig de Gràcia he vist una locomotora 252 que posava Alvia Picaso fent el trajecte Barcelona - València - Murcia.
Mare meva Renfe tant costa treure els vinils "Alvia Picasso" quan ja fa anys que no es fa amb material Talgo?

Alvia Picasso és el succedani descendent de l'Estrella Picasso (Bilbao - Málaga)
I dic "succedani" perquè cada vegada circula menys.

En temps d'Estrella circulava tot l'any.
Després va passar a ser estival i amb l'elminació del material convencional, canviat a rames de TH-VII de superreclinables (aquest servei va "estrenar" les rames de superreclinables)
Un servei diurn via Plasencia de Jalón i LAV fins Málaga i un altre nocturn per Valladolid, íntegre per convencional, tres cops per semana en cada sentit

Fa 2 estius el van canviar per un 120 amb inversió de marxa a Saragossa i l'estiu passat no recordo si va arribar a circular.
Ostres amb Renfe amb les locomotores 252 i fa temps vaig veure una 252 amb logo de Renfe Integra.
Integria ;) . Aquesta acostuma a fer l'Euromed amb la branca Talgo VII de tornada a València, l'"anaconda".


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 22/05/2016 0:55

Ja que parleu de les 252, si no m'equivoco ara totes pertanyen totalment a València-Font de Sant Lluís i ja no en queda absolutament cap amb base a Barcelona com abans.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 25/05/2016 20:51

El 592.201, més conegut com "El Atómico" es troba apartat a la via 7 de Lleida. M'ensumo que ha vingut per fer serveis a la línia de La Pobla fins que entrin en servei els 331 d'FGC.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 26/05/2016 16:07

Granolleri ha escrit:El 592.201, més conegut com "El Atómico" es troba apartat a la via 7 de Lleida. M'ensumo que ha vingut per fer serveis a la línia de La Pobla fins que entrin en servei els 331 d'FGC.
Correcte. Ve a cobrir el buit que deixa el 592-219, que probablement acabi llogat a Portugal. Així doncs la línia de La Pobla s'operarà amb l'Atómico (592-201) i el 592-206 (tots dos amb l'esquema Interurbanos MD) fins a la posada en marxa dels GTW. Quan els Stadler operin, l'Atómico els donarà suport, però només en els primers dies.



victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dimarts 31/05/2016 10:09

Una 447 PRM amb seients de Regionals fent un R2 Sud cap a St. Vicenç de Calders



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dimecres 01/06/2016 22:55

victorromo99 ha escrit:Una 447 PRM amb seients de Regionals fent un R2 Sud cap a St. Vicenç de Calders
La setmana passada va haver una doble composició amb PMR amb Seients per Serveis Regionals va fer una escapada per la R1 Hospitalet-Mataró- Maçanet Massanes, com tantes vegades també ho han fet 447 reformades per la linea R3 de Puigcerdà



joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dilluns 20/06/2016 23:18

avui sobre les 12 del migdia entre sant cugat i rubi he vist pasar un tren d'aquets tipus llarga distancia direccio granollers , es posible aixo ? he flipat..



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 20/06/2016 23:34

joan89 ha escrit:avui sobre les 12 del migdia entre sant cugat i rubi he vist pasar un tren d'aquets tipus llarga distancia direccio granollers , es posible aixo ? he flipat..
No és res sorprenent. Era un 130? Doncs llavors és la famosa rotació de material que es realitza entre Estació de França i Can Tunis. Han de donar la volta via ramal de les Aigües, passen per la línia de Manresa fins a Cerdanyola i tot seguit utilitzen la línia fins a Castellbisbal per anar posteriorment pel ramal de mercaderies fins a Can Tunis.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 21/06/2016 22:36

Aquests dies ha visitat casa nostra ni més ni menys que el 105-001, altrament conegut com "Oaris". Ha estat fent proves per tota la LAV catalana.



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dijous 23/06/2016 23:09

Avui una 447 PMR amb seients regionals ha estat fent un R4 Terrassa acoplada a una altra 447 normal amb colors Renfe Operadora.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”