Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dijous 12/04/2007 16:50

jordidr ha escrit:Evarujo em podries enviar mes per email o msn?
cap problema, diga'm el teu mail i te n'envio un parell o tres més.
Per cert, fa 1h que he passat per lo del torn dels tallers i alla ja no hi havia res :'( se l'hauran enportat?



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dijous 12/04/2007 20:13

pots agregarme al msn que surt aqui, o sino tambe el pots utilitzar com a direccio de correu per enviaro



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimecres 18/04/2007 23:50

Fa poc (un dia de la setmana santa crec) vaig veure l'ultim alvia del dia en direcció Barcelona a tota pastilla passant per St Joan Despí. Curiós, mai no n'havia vist cap per aqui.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 21:25

hola bones, com que això no pertany a trens extranys a la linia 2, ho poso aqui: anava aquesta tarda alla a 2 quarts d 6 cap a hospitalet en una 447 i al passar el tunnel aquest que mai recordo com es diu, que va a parar a bellvitge crec, a la via direccio BCN ha passat un tren extrany, que, potser no es extrany i jo m'he confos pero be, aqui va la descripcio:

El tren al venir per la linia de l'interior m'ha extranyat, semblava un euromed (potser l'era) pero era completament blanc (igual estava pintat amb el nou esquema "pantone") pero despres he vist com si tingues 2 pisos (igual era el cotxe cafeteria) i mireu, m'ha extranyat...
Potser seria un euromed?? no ho se

Saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 23/04/2007 21:53

I si fos un 450/1 ? L'esquema amb la nova decoració també és força blanc



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 22:22

no no, no es cap d'aquests ja que els se reconeixer. No era tpoc a la linia R2 era a les que he comentat i anava direccio BCN-Sants, era just a l'alçada del tunel que passava pero no entrava ni sortia del tunel i, estava rodant.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 23:09

a veure, jo anava de sants a l'hospi amb la 447, i a la via de baixada a sants (es creuen els 2 trens) com si circules un rodalies cap a sants per la via principal doncs igual, sols q en comptes d'un rodalies era un tren raro, podria ser l'euromed, com que diuen q ara foten trens no rodalies per l'interior (SVC-Vilafranca-Hospi-BCN)... i l'he vist baixant a sants a l'alçada del tunel de la gornal, no a dins el tunel



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 23/04/2007 23:10

No serà un 130?



dewit
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: dewit » Dilluns 23/04/2007 23:37

I no seran els Civies de dos pisos?

Ah ja no m'enrecordava! Que Renfe Operadora la va ******* com de costum i d'aqui res tornarem a tenir mancança de places... :( :(


Imatge

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 23/04/2007 23:37

ben podria ser l'euromed 001 com ja havia dit abans... pero perque circulen per aqui?? per les obres de l'AVE?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 23/04/2007 23:48

dewit ha escrit:Ah ja no m'enrecordava! Que Renfe Operadora la va ******* com de costum i d'aqui res tornarem a tenir mancança de places... :( :(
:boig2

Sembla ser que avui és el Dia de las Afirmaciones Felices, aquelles que es diuen sense pensar i en les què hom es queda tan ample...Vostè sap que no es poden posar trens de dos pisos a totes les línies de Rodalies Renfe (i no és per motius de gàlib ni coses per l'estil)? Molt em temo que no.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimarts 24/04/2007 0:00

coi, aixo dels dos pisos ho he dit dient que podria ser el cotxe bar d'un euromed...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/04/2007 0:04

evarujo ha escrit:coi, aixo dels dos pisos ho he dit dient que podria ser el cotxe bar d'un euromed...
No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos. :?

El fantito us en pot explicar més coses... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dimarts 24/04/2007 0:29

La pasada tarde he visto pasar un Euromed por L'Arboç, a eso de las 4 y media.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 24/04/2007 10:18

Yo vi el Mare Nostrum (creo que era) por la linea del interior hacia las 16.45



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dimarts 24/04/2007 15:50

Posats a fer suposicions;

O bé era la branca 001 de l’Euromed que és la que té una de les motrius igual que les dels TGV Duplex, o bé era un “aneguet” (patito = S130) fent proves…

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

dewit
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: dewit » Dimarts 24/04/2007 18:11

JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos. :?

El fantito us en pot explicar més coses... :)
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?

Igualment, deixant de banda el comentari sarcàstic que vaig voler fer, no crec que sigui cap bajanada plantejar-se Civies de dos pisos amb almenys un cotxe d'un pis (planta baixa) per les persones amb mobilitat reduida.


Imatge

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 24/04/2007 18:55

dewit ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos. :?

El fantito us en pot explicar més coses... :)
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?
Aquí els va respondre un company.



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 24/04/2007 20:00

Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.


Hi han dos videos al youtube del compi 596001 que demostren que el 451 han circulat per pl catalunya.

A més,preferiria trens de dos pisos per al BCN-Portbou.

Salutacions



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/04/2007 22:11

252-071 ha escrit:Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.
Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”