Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 30/04/2007 11:46

16:

252-071
Aarongilp
Buertu
Civis
Faristol
Fran-Ikarus
fcuevas
Guigui
Jamiro!
Joan Espina
Metring
Mikado
Orique
Victorcasta
Vox
Wefer



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 30/04/2007 12:15

Tardu a contestar, perque a casa meva no va massa bé l'internet.

Segons una de les fons meves, el 1000 ja no existeix, així que si es realment cert, tot això de la carta no fara resusitar a un tren que pude ja està forn.

No obstant pensu que això de la carta, nose si tindrà afecte. La gent actualment no pensa en els trens antics del METRO, l'unic que veuen ells cuan circula algu antic, diuen: "mira uno de los viejos", això es lu que diu la majoria de la gent, si que es cert que algu diu: "ostres quina gracia, quins records", pero es una gran minoria. Sí aconsegim publicar la carta, serà numes perque la gent digi: "o quina pena", i s'oblidaràn d'ells.
I a TMB no li afectarà massa la carta, la gent que no estigi d'acord amb lu que ha fet TMB, no deixaràn d'agafar el METRO o l'AUTOBUS per això, ara que amb aquesta carta podem aconsegir altres coses, com per exemple, si TMB li molesta que s'hagi parlat malament d'ells, alumillor aconsegim que fasin circular el 300, per demostrar que lu que diu la carta no es cert, la gent veurà el 300, i pensaràn: que cony deien aquells de la carta? ben macu que es aquet!, i els 1000ls restaràn en oblit.

Ja us dic, dubtu que la carta salvi el 1000, perque pel que m'han dit, jo ja el donu per mort, ara que la carta pot tenir segones intejncions, com que ens facin circular el 300 per desmostrar que no es veritat, això en el cas que TMB els i molesti la carta, cosa que d'ubto força.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 30/04/2007 12:30

Jo no em penso quedar de braços plegats amb un simple "què hi farem".
Ens en sortirem o potser no, tindrem ressò o potser no, però farem el que cal. Jo no deixaré que em donin pel .... quedant-me tranquil i conformat com si res no passés, ho sento.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 30/04/2007 12:35

Fran-Ikarus ha escrit:Jo també signo el que calgui... un cop confirmat. Nois, alguna manera de que aquesta informació es corrobori? LLOP, on estàs?
Hola a tothom. Fa uns dies que no puc conectar-me per estar liat, obro el forum i em trobo aquest fil que m'ha deixat esglaiat. El vaig llegir ahir i m'he intentat informar, i el que he averiguat fins ara es:

en principi ningú sap de cap canvi de plans respecte al mil. Els plans son portar-lo a reformar i el seu pròxim destí seria el museu de la mobilitat encara que també sona el museu de vilanova (radio pati). El 1000 portava a dins una pila de recanvis, suposo que per si algun dia se'l pot tornar a fer circular (cosa bastant improvable i aixó es una opinió personal meva). Aixó es el que hi ha a dia d'avui. Una altre cosa, que també es molt provable, es que el que avui es blanc demà sigui negre, i el "jefecillo" de torn que no té ni ops! idea de trens, digui que està fins els pebrots dels maldecaps que li està donant el 1000 i se'l carregui al.legant que encara ni ha corrent per la L4. Repeteixo, aixó també es possible i desgraciadament no gaire improvable. La única sol.lució es deixar pasar temps i veure per on bufa el vent.
El tema de la carta: sabent que TMB es pren el seu temps per contestar el que JO faria es: primer enviar una carta de consulta sobre la composició preservada; si contesten que la tenen guardada i que l'arreclaran, si finalement se la carreguen podem fer servir el SEU mail de resposta per enviar-lo a tothom i fer veure com les gasta TMB. Si ens contesten que se la carreguen, doncs el mateix, enviem el seu mail y la carta que teniu feta ara a tot arreu, però jo m'esperaria a qualsevol de les respostes per enviar la vostra carta perquè si la caguem i enviem una carta basada en rumors, perdrem tota la credibilitat que es va guanyar en el tema dels accesos de Liceu. Aquesta es la meva opinió.

Pd: el 1000 es trova perfectament a la via de desguaç de Boixeres esperant que el vinguin a buscar. L'única novetat es que algun imbècil l'ha graffitejat.

Quan sàpiga alguna cosa més ja ho diré.

Salutacions a tothom.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 30/04/2007 12:52

El LLOP ha escrit:però jo m'esperaria a qualsevol de les respostes per enviar la vostra carta perquè si la caguem i enviem una carta basada en rumors, perdrem tota la credibilitat que es va guanyar en el tema dels accesos de Liceu. Aquesta es la meva opinió.
Totalment d'acord. Si enviem una carta posant a parir a TMB, i resulta que res d'això és veritat, serà la última carta que ens publicaran, i serà la última vegada que algú ens pugui fer cas.
Envio de seguida la carta a TMB per veure què diuen.
L'únic que em fa por és que entre una cosa i l'altre, mentrestant, algú es dediqui a desballestar-lo :|
El LLOP ha escrit:Pd: el 1000 es trova perfectament a la via de desguaç de Boixeres esperant que el vinguin a buscar.
És visible des de l'exterior d'alguna manera? És per acostar-m'hi una estona i tranquilitzar l'ambient una mica :D



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 30/04/2007 12:55

Si et posses a l'entrada de les cotxeres veuras sense dificultat el 1069- 1070 que es l'unitat que no es conservarà (blanca) i a darrere, si t'esforces, podràs veure la resta. Ara, aquest matí a les 07:00 hi era.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/04/2007 13:19

Buf, menys mal que encara hi és!!! Ara bé, com l'enviïn a Vilanova...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 30/04/2007 13:25

Pitjor encara que l'enviin a OCSAL (Z.Franca). Aquest matí m'he passat i allò és una trinxadora sense fi. Hi ha almenys 4 vagons 1100's sencers i tota la ferralla de la resta que han trinxat amuntegada en grans pilons. Es veuen bogies, portes, testeres, etc tot esmicolat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 30/04/2007 21:53

17 persones vigilant el futur dels 1000s:

252-071
Aarongilp
Buertu
Civis
Faristol
Fran-Ikarus
fcuevas
Guigui
Jamiro!
Joan Espina
Jordilar
Metring
Mikado
Orique
Victorcasta
Vox
Wefer



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 30/04/2007 22:05

A mi m'havien dit que el 1000 estaba dins de la cotxera ven guradat i em sorpren molt que estigui a la via de desgüas de can boixeres. Això no pot ser.

Salut,



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimarts 01/05/2007 2:09

Em vaig apropar el divendres cap a les 14h a buixeres espanat del que m'havia dit el company serie1000metro. Desde el 5000 que me portava ja vaig poder veure un frontal blanc de 1000 i ja em vaig acollonir. :fuig

Enarribar a l'entrada de buixeres hi era la unitat blava, desafiant a seguretat vaig pendre unes cuantes fotos a l'entrada abans de que em cridesin l'atenció, tot seguit vaig fer un rodeig per el par per pendre mes imatges, entre els arbustos, per cert, vaig descorbir el forat per el que es fiquen els grafiteros dels collons. :pistola


Aiiiii si pugues fer alguna cosa per salvar aquesta maquina.... :nose

Demá dimarts tornaré a veure com está la cosa.


Em sembla lamentable que FMB no sigui capaç de guardar tan sols una misera parella de cotxes motors, com msi no tinguesin espai.

Tenen recanvis de sobres i els mitjans necesaris per que aquest automotor funcioni tal y como ho ha vet en les seves 3 decades de vida.

No tinc paraules per expresar el que sento, bueno si, pero no son boniques... :aaa

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Bye!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/05/2007 13:04

18:

252-071
Aarongilp
Brill 18
Buertu
Civis
Faristol
Fran-Ikarus
fcuevas
Guigui
Jamiro!
Joan Espina
Jordilar
Metring
Mikado
Orique
Victorcasta
Vox
Wefer


Com bé sabeu tots els que heu anat seguint el fil, sortosament el rumor que el 1000 ja havia sigut desballestat s'ha pogut comprovar que és fals :suar . El que encara no tenim clar és quin serà el futur del tren que queda teòricament per a preservació.
Per tant, de moment, tal com s'ha proposat crec que hem de donar l'oportunitat que TMB ens digui la seva abans de fer res.
Proposo enviar a TMB el següent correu. Modifiqueu el que creieu convenient:

--------------------
Benvolguts companys de TMB:
Des del Fòrum del Transport Català (http://www.transport.cat) fa temps que veiem amb preocupació les decisions que es prenen al voltant de la conservació dels elements que caracteritzen la història del metro de Barcelona, una part essencial de l'evolució històrica de la nostra ciutat de Barcelona.

Davant la recent retirada dels trens de la sèrie 1000, que han estat circulant pel la xarxa del metro des de principis dels anys 70, varem conèixer de forma extraoficial que se'n preservaria una unitat per la seva restauració i que es mostraria en el futur (esperem que pròxim) Museu del Transport a construir a les cotxeres del Triangle Ferrovari. Allí hauria de compartir protagonisme amb la ja conservada unitat 300 del Gran Metro de Barcelona, tramvies, autobusos, etc.
Fa pocs dies, però, va començar a circular el rumor que la unitat de la sèrie 1000 que estava preparada per ser conservada, corria perill de ser també desballestada com la resta de la sèrie.
Davant d'aquest fet, s'han començat a preparar accions reivindicatives i de protesta per assegurar la conservació d'aquesta unitat de tren i sensibilitzar la societat en general de la necessitat de preservar un element tant important de la història del transport de Barcelona per poder-lo ensenyar a les generacions futures.

D'altra banda, ara farà un any ja varem fer una campanya als mitjans de comunicació per tal de que no es destruïssin els caraterístiques forjats de l'estació de Liceu. En aquell moment, tant des de TMB com des de l'Ajuntament de Barcelona se'ns va explicar que era necessària la seva retirada per poder fer les obres de renovació de l'estació. No obstant, se'ns va prometre que en el tremini d'un any, els forjats d'estil modernista serien tornats a la seva ubicació original.
Això fou el 12 de maig de 2006 i des d'aleshores, els membres del Fòrum restem vigilants. Falten pocs dies perquè es compleixi la data fixada, i de moment no es veu cap moviment que indiqui que aquests elements hagin de ser recol·locats en els pròxims dies.

Per tot plegat, per descartar falsos runors i també per tal de saber quins han de ser els nostres objectius d'ara endavant, agraïriem que ens aclarissin quins són els plans immediats de TMB sobre aquestes dues qüestions:
- Preservació d'un tren de la sèrie 1000 per ser exposat al futur museu del Transport i/o fer circulacions històriques (com es fa a moltes ciutats europees)
- Restauració dels forjats d'estil modernista de les entrades a l'estació de Liceu.

Atentament, els membres actius del Fòrum del Transport Català:

xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
...


------------------------------



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/05/2007 13:18

Dabuten. Tanmateix, jo eliminaria la paraula "rumor". No llancem pedres contra la nostra teulada. Potser millor parlar de fonts extraoficials, com en l'altre pàrraf.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 01/05/2007 14:13

Ens podríem encadenar a la composició; 2 o tres persones per cada cotxe.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/05/2007 15:15

Fran-Ikarus ha escrit:Dabuten. Tanmateix, jo eliminaria la paraula "rumor". No llancem pedres contra la nostra teulada. Potser millor parlar de fonts extraoficials, com en l'altre pàrraf.
I què tal si la frase en qüestió quedés, finalment, d'aquesta manera:

"Fa pocs dies, però, ens van arribar informacions segons les quals la unitat de la sèrie 1000 que estava preparada per ser conservada, corria perill de ser també desballestada com la resta de la sèrie."


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimecres 02/05/2007 11:29

Jo no dic que ens hagim de quedar de braços creuats, jo numes dic que TMB, es pasarà la carta pels... Això es lu que opino jo.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/05/2007 14:12

Ostres, torno de Bilbo i em trobo tot això :( La veritat és que m'apuntaria a la carta però crec que ja no hi sóc a temps... Si encara no s'hagués enviat compteu amb mi ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/05/2007 21:49

Parlant d'això, hi ha una data concreta per enviar la carta?



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 02/05/2007 23:31

Quant abans s'envii aquesta carta millor i com a ultim recurs....M'encadeno al 1000 coll! :tram1


Si en agrupem suficients alomillor podem fer alguna cosa.


Ja gracies que la soci de Barcelona te una cabina de 1000, agreixo molt la seva labor i els felicito.


Pero no crec que a TMB li costi tant guardar 2 coctxes motors, que nomes ocupa 82,5 metre cuadrats. :mani




A veure com acaba aixó.



Salutations fotrapeople!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 03/05/2007 1:04

Ja tinc la carta preparada per enviar... però no trobo a quina adreça enviar-ho, si no és a través del formulari de la pàgina web de TMB.
Algú té alguna adreça més dircete d'email per contactar amb TMB?
Gràcies ;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”