TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 11/02/2009 2:00

Guigui ha escrit:
automotorserie 436 ha escrit:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?
En eso si estamos deacuerdo, se ha informado a TMB de esta falta de información?


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 06/04/2009 23:04

BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose


Parlem amb propietat.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 06/04/2009 23:08

ElDesi1994 ha escrit:BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!! :D :D :D
Pero com enganchaven la 252 al 6000??? :nose

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro??? :nose

No se res... :(
:nose :nose :nose
Les enganxaven amb un aparell especial que per una banda s'enganxa a la brida de la 252 i per l'altra al Scharfenberg del 6000.

La diferència entre la via Adif i la L1 del metro són 6 milímetres.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/06/2009 12:02

Per als qui vau fer fotos de l'arribada de les unitats 6000, ens doneu permís per posar-ne algunes a la pàgina de la Wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona ?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 07/06/2009 12:51

Per mi, no problemo.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 07/06/2009 16:08

Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/06/2009 22:10

Gràcies per la informació. Si vols, tú mateix ho pots rectificar ;)



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 08/06/2009 16:20

122-042-132 ha escrit:Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.

Si noi, quina cagada!!!. Ja ho he canviat. :ok



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 21/11/2009 0:51

Sabeu com va progressant la reforma dels 4000? L'altre dia vaig pujar al 4009-4012 (tercer tren de la sèrie en antiguitat), encara sense reformar, i em va sorprendre bastant que tenia els vidres nous, amb els coneguts adhesius "Aquests vidres són nous", "Aquests vidres també són teus", etc. Imagino que això deu voler dir que encara li queda bastant, de temps, en la seva configuració original.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 21/11/2009 15:56

el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 18/02/2010 0:16

Torno a pujar aquest fil per comentar una curiositat. Deu fer 3 anys que els 6000 circulen per la L1. Doncs bé, el 6001, del qual vam anar a fer fotos a Sabadell (encara recordo com el "segurata" no ens deixava acostar-nos-hi perquè no es taqués) encara porta a totes les finestres els adhesius aquells de "Nou". Evidentment, els pobres estan que cauen a trossos, i fins i tot en algunes finestres només queda el fons de l'anunci, sense les lletres.

En quant als 4000 sense reformar, l'estat en general és molt penós. Les carrosseries dels cotxes estan plenes de pedaços, la pintura ja no és blanca sinó a taques, el terra està trencat en alguns casos, les barres moltes han perdut el color blanc, i els vidres fan pena. Sembla que els hagin de desballestar en pocs dies. A saber si ja ni els remodelaran al pas que van i, efectivament, arribaran de sèrie al desballestament.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/02/2010 8:55

Certament, estaven millor els 1000 quan els van desballestar que aquests.



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dijous 01/07/2010 19:17

El LLOP ha escrit:el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
Vaig una mica perdut en el tema reforma dels 4000, amb el mateix ritme vols dir a poc a poc, o res de res?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 01/07/2010 20:01

es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/07/2010 22:02

Mmmm, amb tanta freqüència? :?



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 01/07/2010 23:41

El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
xan
N3
N3
Entrades: 32

Entrada Autor: xan » Divendres 02/07/2010 1:37

Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop


I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 02/07/2010 3:00

xan ha escrit:Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ... :cop
R de Remolc.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 02/07/2010 5:16

ferroviario_catalan ha escrit:
El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.
Hi han 7 trens S4000 reformats en servei més 2 en procés de reforma. Després penjaré unes fotos.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 02/07/2010 6:48

El LLOP ha escrit:es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
el temps varia entre 2 i 3 mesos.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”