TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Entrada Autor: aim » Diumenge 13/07/2008 15:55

Quants 4000 reformats circulen normalment? És que amb les vegades que agafo la L1 ni tan sols n'he aconseguit veure un encara...


Instagram: Ferrocarril | Aviació

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 13/07/2008 16:06

Només n'hi ha dos de remodelats que circulin.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 16/07/2008 13:36

Vist ahir i avui el 4048 (diria, no estic segur, aquest era em lavo de cua em penso) a Universitat cap a les 7:43 aprox. Torn 116. És el segon dia que passo a aquesta hora i agafo el 4000R amb el torn 116


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 19/07/2008 14:40

En tot aquest temps no havia aconseguit veure cap 4000R, i avui partida doble. A les 10:30 he agafat a Navas el 4064 (crec) que duia el torn 104 i al tornar, cap a les 14:00 se m'ha escapat per poc un altre (torn 116).


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Diumenge 28/09/2008 20:31

El tercer 4000 reformat (4005-4008) ja fa un parell de setmanes que és a Sta Eulàlia, no obstant encara li falten ajustos que retrassaran la seva circulació comercial.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 13/10/2008 22:02

Hola buenas noches a todos, refloto el tema,porque hoy he tenido la "suerte" de subirme en el 10º 6000, el 6610R, turno 111.
Siempre que he ido en la L1 nunca ni siquiera he tenido la suerte de verlo, y hoy he viajado en el.
Pues me ha llamado la atencion 2 cositas de el, la 1ª,que seguia oliendo a nuevo,cosa de extrayar con el tiempo que lleva,y la 2ª, que al acelerar-frenar, a cierta velocidad, suena distinto a los demas 6000, me ha recordado mucho el ruido de los 2 "CIVIA CAF".
Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dilluns 13/10/2008 22:10

ferroviario_catalan ha escrit: Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
Sí, esa unidad es la primera que viene con motor CAF, los 9 anteriores son motor Mitsubishi; no obstante ese tren solo corre cuando va personal de CAF acompañando al motorista (por petición de TMB, dado a los problemas que ha dado en el poco tiempo k ha corrido).



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 13/10/2008 22:27

Pues la maquinista iba mas sola que la una, no habia nadie de caf ni en la cabina, ni en el interior del tren...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/10/2008 20:16

He llegit al diari Qué!, que la reforma de l'estació de Mercat Nou, acabarà a l'Abril del 2009.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 21/10/2008 0:51

Aquesta tarde he agafat la lInea 1, no tinc costum de baixar gaire a Barcelona, a Pza Espanya he perdut un 4000R, i en direccio contraria venia un 6000, pero la meva sorpresa, es que darrera del 6000, un altre i darrera un altre, llogicament amb la frecuencia normal, Pregunto , es habitual que tots els 6000 circulin en trons seguits o es casualitat?
Mes que res per curiositat



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 21/10/2008 1:00

Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 21/10/2008 7:42

victorcasta ha escrit:Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
Ahir el 122, 123, 124 i 101 eren 6000, normalment el 124 es 4000. Per cert, a L1 la oferta es plana durant el dia, de 7 a.m. a 10 p.m, vol dir, no hi ha increment de trens a l'hora punta, per tant tot el dia corren els mateixos 6000, uns 8 (ahir 9)



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 22/10/2008 21:28

Bones! El 3er 4000 reformat avui ja ha funcionat en horari comercial amb passatge. Com vaig dir és el 4005-4008, i avui anava de 106. Ha sortit a mig matí i ha tingut un problema menor de monitorització d'avis PMR, no sé si l'hauran solucionat en línia o ha hagut de retirar-se. La cosa es que ja corre, ja us el podeu trobar espatllant-se per la línia, les tradicions són les tradicions!



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dijous 23/10/2008 12:42

(Sembla que aquest post sigui només meu! XD)
Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/10/2008 12:51

traveller ha escrit:Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
És la maledicció dels bancs incòmodes! :twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 23/10/2008 18:43

Sembla que cometen els mateixos errors técnics que als 3000 reformats.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 24/10/2008 1:34

En la meva opinió la reforma els queda millor a les 3000 que a les 4000, potser per la seva amplada.

Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 24/10/2008 2:30

I sense ATP.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 24/10/2008 12:39

Així anavem l'altre dia en algún punt ente Universitat i Rocafort que va fer pendre una corva com si fos en Fernando Alonso :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Divendres 24/10/2008 12:43

Vox ha escrit: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”