TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimarts 05/06/2007 0:29

victorcasta ha escrit:Una foto val més que mil paraules... i dues?

Una regalet per als foraires més matiners.
Moltes gràcies. Amb el teu permís, em guardo aquestes dues joies.



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimarts 05/06/2007 19:46

Felicidades Victor son excelentes!!!! :D :plas
fantito ha escrit:S'usa la 252 per que es la locomotora de Renfe amb el percentatge de fre més elevat. Es a dir, que per ella mateixa pot frenar molta més massa que la propia, fins i tot anant remolcada.
Gracies per resoldrem aquest idea perque la veritat trobo dificil que una locomotora electrica com la 252 la posin darrera d'una 319 sabent que no hi ha conexió electrica en aquell pas, de totes maneres les agulles les van tenir que tocar perque recordo que emportaban un ferro el que em feia pensar que estaben bloquetjades, a mes a mes el metro quan passar per aquest indret la via es mou amunt i a baix.


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 05/06/2007 20:53

SÈRIE 6000 A SANTA COLOMA EN HORARI D'EXPLOTACIÓ COMERCIAL.

:P

Ha estat a dos quarts i cinc de vuit! (19:50) El 6000 sortia de Fondo, de fet el 4000 ha estat a Santa Coloma més minuts parat dels que sempre s'estan perque no hi ha cua de maniobres a Fondo i esta colapsat el tunel...

La cosa es que ha pitat per entrar a l'estacio i tothom se l'ha quedat mirant amb unes cares impresionants... Haurieu d'haver vist la gent! LA gent de la L1 fa temps que es mereix un tren nou! La veritat es que els sera una molt gran sorpresa!

Go go go 6000!!!!! :anim



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 05/06/2007 21:04

No t'hauràs pas quedat amb el número de torn?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 05/06/2007 22:23

Ja era hora! Crec que dijous i divendres tocarà anar de cacera i estrenar el permís fotogràfic ))) )))2 )))3



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 06/06/2007 16:20

victorcasta ha escrit:No t'hauràs pas quedat amb el número de torn?
No... tot va passar tant ràpid i alhora tant lent... Va ser com una aparició celestial, tothom es va quedar paralitzat al seu pas es va fer el silenci a l'estació i només es va escoltar el seu pito que ja cridava l'atenció perque era suau i no feia gens mal, ni fort ni fluix i després anava suavíssim no feia res de soroll, de fet a Santa Coloma va entrar i si es va escoltar va ser pel pito, normalment quan venen de Fondo s'escolta molt molt soroll. Només vaig veure el frontal vermell de cantó i molta llum i seients blaus i molt d'espai i pantalles. El numero no el vaig veure.



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dimecres 06/06/2007 16:26

Hola a tots!

Tinc entès que cada dia surt a circular cap al vespre, dona unes quantes voltes i s'en torna cap al "refugi".

Salutacions!



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimecres 06/06/2007 20:39

victorcasta ha escrit:Una foto val més que mil paraules... i dues?

Una regalet per als foraires més matiners.

Quines fotos tan úniques i inèdites!!
:o :o
Gràcies nen, són flipants!!
;)


Visca el metro!!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 06/06/2007 22:32

Hola,

aquesta tarda s'ha tornat a donar un passeig un 6000 per la L1. L'he vist sobre les 17.30 a Plaça Espanya, direcció Hospital de Bellvitge. Portava el número de torn 166.

Dues fotos molt cutres que he fet (disculpeu la pèssima qualitat) que ho testifiquen:

Foto 1

Foto 2



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 06/06/2007 23:03

bitxofo ha escrit: Quines fotos tan úniques i inèdites!!
:o :o
Ja no són úniques, doncs les has tornat a incloure. :roll:


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 07/06/2007 9:44

Ahir cap a les 7:30 del matí anava en la L1 direcció Hospital de B. i quan entravem a Santa Eulalia vaig veure un 6000 aturat a les cotxeres. Llavors vaig baixar i em vaig colar a les cotxeres i vaig fer aquesta foto amb el mobil:

Imatge

Li vaig demanar a cap de cotxeres si m'hi deixava pujar encara que estigues aturat i em va dir que no, que fins que no es doni d'alta oficialment no poden deixar pujar ningú. Em va comentar que de 6000 en tenen 2, i que segurament algun dia de la setmana que be començaran a circular.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/06/2007 10:11

La meva dona diu que va veure un 6000 ahir a Catalunya cap a les 14 hores. O sigui que no sembla els treguin a passejar només al vespre.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 07/06/2007 19:26

Si surt acircul·lar la setmana que be, aquest cap de setmana hauran de fer la presentació oficial. Algú de vosaltres sap si ho faran?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Serie9000
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Serie9000 » Dijous 07/06/2007 19:32

Hola, em sembla que aquesta tarda s'ha tornat a passejar el 6000.
Eren les 17.31h. quan he baixat a Arc de Triomf L1 direccio Hospital de Bellvitge i tot baixant he sentit un comboi que marxava, i quan he arribat a l'andana, m'he trobat el semàfor vermell, els teleindicadors amb "No admet passatge" i aquests, al cap d'uns segons han canviat a "01:25". És a dir, que acabava de passar un metro, si més no, no habitual: pressumptament el 6000



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Divendres 08/06/2007 13:37

Hola a tots, aquest matí cap a les 11:30 el 6000 circulava per L1, amb el torn 100, entre els trens 120 i 121.

Diria que a hores d'ara ja l'han retirat!

Salutacions!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 08/06/2007 14:17

Números de torn 166, 100... Molt enginyós, sí senyor. El que em pregunto és si es tracta sempre del 6001-6004 o també hi ha el 6005-6008 corrent-hi.

En tot cas, sembla que TMB s'apunta a la moda de la marxa en blanc que va introduir el Tram, sols que intercalant aquests trens entre els que donen servei. Serà perquè els usuaris s'acostumin?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/06/2007 14:19

Platanito ha escrit:En tot cas, sembla que TMB s'apunta a la moda de la marxa en blanc que va introduir el Tram, sols que intercalant aquests trens entre els que donen servei. Serà perquè els usuaris s'acostumin?
Sí, i perquè ningú no l'embesteixi en un gir prohibit. :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 08/06/2007 14:48

Platanito ha escrit:Números de torn 166, 100... Molt enginyós, sí senyor. El que em pregunto és si es tracta sempre del 6001-6004 o també hi ha el 6005-6008 corrent-hi.

En tot cas, sembla que TMB s'apunta a la moda de la marxa en blanc que va introduir el Tram, sols que intercalant aquests trens entre els que donen servei. Serà perquè els usuaris s'acostumin?
No. El 6005-6008 encara no està entregat a TMB, sinó que el té CAF en proves -per les vies de Metro-.



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Divendres 08/06/2007 19:59

He trobat això al youtube, els videos no son meus, mostra el 6001 entrant a Santa Eulàlia.

Salutacions!

http://www.youtube.com/watch?v=0CA8AUX0VNE
http://www.youtube.com/watch?v=Jox6x2RA ... ed&search=



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 11/06/2007 12:47

Segons el diari gratuit Metro, avui dilluns dia 11 de juny el conseller Nadal i l'alcalde Hereu inauguraran el primer 6000 a la L1. No diu hora ni lloc, però he trobat això:

http://w3.bcn.es/V02/Serveis/Convocator ... cio=detall

on diu que s'inaugura avui a les 12:30 als tallers de Sagrera. No especifica si entrarà en servei tot seguit o no.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”