TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Entrada Autor: Miquel » Divendres 24/10/2008 15:50

Millor que segueixin amb Manual, que així els motoristes fan tota la feina, i trigues menys temps a fer la línia sencera.
D'altra banda, un AAC, em va dir que l'ATP està a punt per la línia 1.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 24/10/2008 16:44

traveller ha escrit:
Vox ha escrit: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...
Per tant els 9000 de la L4 sense ATO però amb ATP, i les 6000 sense ATO ni ATP, no?

A la L3 que hi havia ja, ATP,no?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 24/10/2008 16:47

Vox ha escrit:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
A la L3, ATP-ATO.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 24/10/2008 16:54

victorcasta ha escrit:
Vox ha escrit:A la L3 que hi havia ja, ATP,no?
A la L3, ATP-ATO.
Però el que no fa massa que hi es es l'ATO, oi? Ho dic perque fins fa no massa a la L3 pencaven estil L1 i ara els noto més regulats.

Per tant ja tenim 3 linees de TMB amb ATP/ATO: L2, L3 i L5. O quatre, que suposo que la L11 tambè.

L4 sense ATO i L1 sense ATP i sense ATO.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 24/10/2008 18:39

L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 24/10/2008 20:03

Miquel ha escrit:L-1: Manual
L-2: ATO
L-3: ATO, excepte el tram Canyelles - Trinitat Nova que s'hi va amb ATP
L-4: ATP
L-5: ATO
L-11: ATO
Aviam, caldria puntualitzar això, perquè l'ATP és un sistema de seguretat i l'ATO un de conducció. Per tant, si classifiquem sistemes de seguretat:

L1: Tren-Stop
L2: ATP (FM)
L3: ATP (FM)
L4: ATP (AM)
L5: ATP (FM)
L11: ATP (FM)

I si classifiquem sistemes de conducció...

L1: Manual
L2: ATO
L3: ATO (excepte de Canyelles a Trinitat Nova, manual)
L4: Manual
L5: ATO
L11: ATO



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 27/11/2008 21:48

Refloto el tema, esta tarde he estado en los talleres de Sagrera,por motivos laborales, y comunicaros que el proximo 4000 reformado que entrara en brebe a hacer pruebas en carrusel, sera el 4309 (coche remolque).
Estaba terminado al 100%, a falta de detalles como quitar los empapelados del suelo y asientos, asi que posiblemente el lunes, inicie pruebas.
Decir tambien qeu tenian otro 4000 en proceso de reformas, pero no puede ver el numero, ya que las cajas estavan pintadas, y ls placas del interior las habian quitado,ahora,a ese le queda bastante,estaba completamente desmontado el interior,pero boggies,baterias y demas, ya colocado.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 19/12/2008 12:23

Y por chivatazo de mi queridisa primita mia, ha visto sobre las 11:15 de esta mañana el 4309 (coche R) reformado, ya haciendo pruebas con el carrusel de línea 1.
Con estos, son 4 los 4000 reformados que hay: 4302, 4309, 4312 y 4316 (guiado por el coche remolque)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Jordi Reverter
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: Jordi Reverter » Divendres 06/02/2009 22:29

Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 07/02/2009 2:24

Jordi Reverter ha escrit:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 08/02/2009 15:58

Des d'aquesta setmana que ve, el carrusel de la L1 passarà de 24 a 26 trens, ja que comença a funcionar l'ATP en alguns dels trens.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 08/02/2009 16:54

Guigui ha escrit:
Jordi Reverter ha escrit:Hola molt bona nit la serie 4000 es la única que no te la megafonia nova com la del 2000 i 3000 aixó ha de cambiar a catalunya no diu enllaç amb rodalies renfe.
El que trobo aberrant és que la megafonia canviï en funció de la sèrie. Tan incapaços són d'unificar-la? A Viena, el metro (qualsevol sèrie) comparteix el mateix estil de megafonia fins i tot amb l'autobús i el tramvia. A Barcelona, en canvi, cada model tira pel seu cantó. Sembla mentida...
La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/02/2009 17:57

automotorserie 436 ha escrit:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 08/02/2009 18:10

Home, a mi en fà molta gràcia, que cada sèrie tingui la seua propia veu, em vaig enfadar moltissim quan vaig escoltar la nova veu dels 3000, d'altra banda als 4000 els hi ha de mantenir l'estil, però renovar-la.

Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 08/02/2009 18:44

Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Dilluns 09/02/2009 0:06

victorcasta ha escrit:
Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 09/02/2009 0:27

Proastiakos ha escrit:
victorcasta ha escrit:
Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!
Però un aficionat també pot tenir el reglament de circulació... :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 09/02/2009 19:43

Proastiakos ha escrit:
victorcasta ha escrit:
Miquel ha escrit:Algú sap a quina velocitat haurà d'anar un tren entre St Eulàlia i Torrassa, amb ATP?
La velocitat màxima permesa a Metro són 70 km/h en horitzontal i recta, i de 60 en corbes amb radis superiors a 500 m. Cap d'aquestes es podrà superar, tot i que no sé quins codis han fixat en aquest tram.
Caram, si que en saps! Aixó em sona a article del reglament de circulació. Pensava que eres un aficionat!
Aixó vol dir que s'ha acabat veure trens a 80Km/h (o més) entre aquell tram, i d'ençà, calculo que es pot trigar entre 5 i 10 segons més a fer el trajecte, a més suposo que limitaràn també les entrades a les parades i ara ho farà a 45-50 Km/h en comptes de 50-55-60 Km/h.
Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 10/02/2009 15:18

Miquel ha escrit: Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
Sí, avui mateix (a hora punta només). A més a Hospital de Bellvitge els trens entren per via 2 i fan el canvi de testera a la maniobra.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 10/02/2009 21:38

Miquel ha escrit:Per cert algú ha vist algun torn 125 o 126?
Aquesta tarda (vora les 14 hores) he agafat el 125 entre Catalunya i Glòries. Un 6000, per cert.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”