Arco o Talgo??

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
express
N4
N4
Entrades: 55

Arco o Talgo??

Entrada Autor: express » Dissabte 26/05/2007 21:09

Bones tardes a tots. Avui estava esperant el tren ha Tarrgona i he sentit "Arco procedente ______ kon destino Barcelona via 4" (las ____ es la procedencia ke no me akuerdo). Aquest tren arriba a Tarragona a les 17:30 aprox i va kap a Bcn. Jo estava espernat a veure el tren amb la kual sorpesa ke akest Arco no era era un Talgo Altaria. Me kedat flipat xke no mu esperava. Kom pot ser que un Tlago Altaria sigui un Arco???? Jo avia vist un Euromed amb material Talgo Altaria, pero un Arco??? No se. Us ho volia explicar, xke no podia mes. A una ltra kosa, akest talgo te dos vagons per la zona central que estan pintats de color Pantone i a la part del sostre te kom un cable rigid que te forma de cua de tocina (perdo per la basteria, pero no e trobat paregut) i la resta de vagons estaven enganxats kom sempre. En fi... a ver si algu mu pot explikar xke fan aquestes koses. Gracies.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/05/2007 0:57

Es recorda als usuaris del fòrum, que cal escriure els missatges en un llenguatge clar i entenedor, i que no s'admet el llenguatge abreviat, propi dels missatges SMS dels telèfons mòbils. Per qualsevol dubte, llegir aquí les normes bàsiques de funcionament del fòrum. Gràcies.



Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Diumenge 27/05/2007 1:34

Jo avui passava per L'Aldea, i també m'he trobat que a les 4.54 aproximadament feia parada aquest Arco del que parles. I home, a mi també m'ha resultat molt curiós veure un Arco servit per un Talgo 7 Altaria...

Precisament havia d'anar de L'Aldea fins a Tortosa, i quan han anunciat el Catalunya Express m'imaginava una 448R però ha acabat sent una 470. :roll: De totes maneres, això sí que és molt més típic!

Adéu!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 27/05/2007 11:02

Jo també vaig veure aquest Arco amb Talgo VII... diumenge de la setmana passada.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 28/05/2007 13:35

Espero que ho sigui.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 28/05/2007 13:37

Aquest tema es pare parlar dels Arcos en Talgo VII i no de la forma que hem d'escriure.

I si la eso té el nivell C de català, se'm refot, doncs el nivell de ciència deu ser més aviat negatiu.

Salut,



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 28/05/2007 13:42

Jordilar ha escrit:Aquest tema es pare parlar dels Arcos en Talgo VII i no de la forma que hem d'escriure.

I si la eso té el nivell C de català, se'm refot, doncs el nivell de ciència deu ser més aviat negatiu.

Salut,
Ho sé. I li preguntaria per missatge privat si no fos perquè segueixen fallant. Avui mateix en un un altre fil en 437.001 m'ha preguntat si havia rebut un privat seu, i no el tinc pas.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 28/05/2007 13:50

Deixant de banda els fora de temes sobre el llenguatge escrit, he deduït pel que dieu que l'Arco que es realitza amb Talgo VII-Altaria.
ARCO nº 1152 tal i com diu l'usuari Fantito, que realitza el trajecte València-Nord - Barcelona Sants, i para a Sagunt, Castelló, Benicàssim, Orpesa, Benicarló-Peñíscola, Vinaròs, L'Aldea-Amposta, Salou, Tarragona, i Barcelona Sants.
Pennso que això hauria d'anar al fil d'avistaments curiosos, i ja està.
I parlant d'avistaments curiosos, l'Euromed amb sortida a les 20:30 de Barcelona es torna a realitzar amb automotor 101, i no amb material Talgo VII tal i com es realitzava fa uns mesos.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 28/05/2007 13:54

Segurament seria per la composició auscultadora que deuria estar d'excursió. Em sona haver llegit per algun lloc que s'havia quedat atrapada uns dies durant el merder de les pluges torrencials d'aquests últims dies.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”