Grafitis als trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Fotos no desitjades

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/04/2011 20:07

pedrofgc ha escrit:Tinc foto,si els administradors m la deixen pujar la pujo.
És política del Fòrum no fer apologia o publicitat de la delinqüència.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 25/04/2011 22:00

Guigui ha escrit:
pedrofgc ha escrit:Tinc foto,si els administradors m la deixen pujar la pujo.
És política del Fòrum no fer apologia o publicitat de la delinqüència.
D´acord cap problema,per això ho preguntava.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/04/2011 22:10

Podríem deixar de donar publicitat d'aquest fet lamentable? Gràcies.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimarts 26/04/2011 13:48

metring ha escrit:Podríem deixar de donar publicitat d'aquest fet lamentable? Gràcies.
No és publicitat,és indignació,però administració mana!!!



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 29/04/2011 9:09

TBF ha escrit:De cap manera!!, els grafits donen un aire de deixadesa total.
Vegi's la pinta que feia el Funicular del Tibidabo. Totalment fastigós.
Imatge Foto trenscat.
doncs a mi m'agrada força...espero no m'interpreteu malament


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Divendres 29/04/2011 12:52

calisay ha escrit: doncs a mi m'agrada força...espero no m'interpreteu malament
Els plans d'imatge del material rodant podrien incloure novedoses idees sobre la decoració dels convois. La R tan poc estètica de Rodalies de Catalunya es podrioa convertir en alguna R retocada grafisticament. No?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/04/2011 13:06

Si hi ha algú dels que tallen el bacallà que recordi rudimentàriament per a què serveix un logotip (els ajudaré una mica: per a identificar una marca, un producte, etc.), això és incompatible amb estrafer la imatge d'un tren. Un debat completament diferent és si val la pena fer tants escarafalls amb logotips i si els que han triat els diferents operadors o gestors del servei són estètics o no.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
lovetrains
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: lovetrains » Diumenge 17/07/2011 20:24

No es realment un avistament curiós però no sabia on parlar d'això. Segur que tots vosaltres igual que jo esteu indignats amb el que esta passant constantment amb els mitja distancia especialment es 470 interurbano, tant la linea del nord com la del sud, tots van graffitejats de gom a gom. Ara a l'estiu cada cop s'en veuen més. Jo visc pel sud y es una vergonya. No hi ha seguretat a les estacions on dormen les unitats? Jo no porto gaire temps al foro i potser vosaltres ja esteu farts de parlar d'aquest tema pero és al·lucinant... salud a tothom!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 17/07/2011 21:32

Com veuràs en aquest fil, és un mal endèmic, i no ens agrada parlar-ne massa perquè pensem que no fa sinó donar publicitat als autors d'aquestes malifetes, que no passen d'exhibicionistes sonats que es vanten de fer el marrà d'aquesta manera. D'altra banda, les autoritats competents per a fer front a aquesta xacra coneixen prou bé el problema, però si no el resolen, és perquè no poden o perquè no volen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 18/07/2011 13:29

Ahir, regional Lleida-Tarragona-Barcelona de les 17:30 fet amb una 470 en simple, íntegrament grafitejats els dos primets cotxes, excepte les finestres de cabina.
Per cert, el tren va entrar per la via 1 però direcció BCN, cosa gens usual, hi va haver corredisses.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 18/07/2011 17:38

437.001 ha escrit:[...] íntegrament grafitejats els dos primets cotxes, excepte les finestres de cabina.
Tenen cap "dissolvent d'emergència" per a quan també les pinten o deixen la unitat inútil?
O creieu que els grafites no les pinten perquè saben que si ho fan el tren no sortirà i no "lluirà" les seves "obres"?



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dilluns 18/07/2011 19:55

Avui estant a Cerdanyola-Universitat han vingut 3 grafiters a grafitejar l'R7.. :roll: Com a mi ningú em pinta un Civia, he avisat al maquinista (només ha mirat pel retrovisor) i a la noia de la taquilla (ni tansols ha trucat a la Policia). Al marxar l'R7 s'han anat corrents cap a la muntanya, i al cap d'1 hora han tornat a vindre, però com l'R7 marxava ja, només han pogut fer el perfil del guixot, res més :) Com m'ha pillat d'imprevist, per si les mosques, hem trucat al 112, i han enviat 2 policies locals, i més tard 2 membres de seguretat de Renfe, i es veu què ja no han tornat més :( Hauria fet gràcia si els haguessin enxampat :) Si només hagués sigut 1 grafiter, directament (i no m'agrada la violència, però en casos així..) hagués baixat a la via, agafo unes quantes pedres, i se les començo a llançar de ben a prop, o el primer què se'm passi pel cap...
Malauradament, el tren més afectat ha sigut el 465.206, què l'últim cotxe ha quedat tot ple :( Han estat tot el dia passejant el guixot amunt i avall..



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 19/07/2011 11:29

Algú sap quin tren és aquest? Suposu que una 470 però molt i molt grafitejada, no?
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 19/07/2011 22:42, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 19/07/2011 13:03

En efecte és una 470 i per la quantitat de gent que hi ha a l'andana segurament provenia de Tortosa/Lleida...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 19/07/2011 14:03

És el que deia jo quatre missatges més amunt! El reconec pel graffiti. Venia de Lleida el dia que el vaig veure. :nono



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/07/2011 14:43

albert28 ha escrit:Algú sap quin tren és aquest? Suposu que una 470 però molt i molt grafitejada, no?
La imatge ha sigut esborrada.

Com diem més al començament d'aquesta mateixa pàgina, al Fòrum no fem apologia de la delinqüència ni oferim cap plataforma per a exhibicionistes tarats a qui pugen les hormones per saber que les seves malifetes circulen pel món i són percebudes per molta gent. Així que res de donar-los satisfaccions, altrament no es produeix sinó un efecte crida.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 19/07/2011 22:43

La foto és de la web del Periodico de Catalunya (d'una notícia), i el meu objectiu no era promocionar el graffiti, nomès volia fer la pregunta de saber quina unitat era. Era sobre la notícia de les inundacions d'aquest matí.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/07/2011 23:28

En cap moment he dubtat de la teva intenció, però en aquest cas tenim molt en compte l'efecte que això pot crear.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/07/2011 22:36

Vergonya l'estat de la 470 que he vist aquesta tarda fent el segon R12 a Lleida del dia,tot el costat muntanya(i suposo que el costat mar també)pintat de dalt a baix.És a dir,que dins d'aquell tren no és veurà absolutament res.I aixó en un tren que fa un viatge de 4 hores.La unitat era la 470.120M.Aixó són condicions de viatjar en tren?

I espereu que l'últim R12 a Lleida més o menys amb les mateixes condicions,suposo que ho haurà fet la 470.116M que hi havia estacionada a la vía 16 de L'Hospitalet les 16.40,el 90% del costat mar grafitejat.

Vergonyòs que viatgin unitats en aquestes condicions en viatges de props de 4 hores.Peró com les 470 els hi queda 4 dies mal comptats,peró igualment,si estàn en servei,han d'estar netes fins l'últim dia,peró deixar-les abandonades quan encara estàn en ervei no.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 10/08/2011 23:11

Des que les 447 pugen a Portbou i Cerbère, estic notant un increment en unitats pintades. Aquesta tarda per exemple, n'he vist una pel ramal de les aigües amunt, cap a Montcada, amb el cotxe direcció Terrassa i cantó muntanya, pintat de dalt a baix. Ara que els trens començaven a anar nets a Rodalies, tornen a anar com fa 3 anys, pintats de dalt a baix. Vergonya de vigilància. :disparos


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”