Grafitis als trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Iniciativa

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 06/09/2010 0:34

El LLOP ha escrit:la gran majoria son menors d'edat i es declaren insolvents. Com ja vaig dir fa temps, va haver una iniciativa que consistia en venir els caps de setmana a esborrar tots els graffitis de les instal.lacions de metro. Això va acabar quan van enxampar al fill d'un advocat que va presentar una denúncia.
I això recomençaria el dia que la "iniciativa" es convertís en llei. Que, per cert, l'ús freudià dels termes indica clarament la diferència entre iniciativa i el seu contrari: legislació (= inèrcia).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/09/2010 9:54

El LLOP ha escrit:lAixò va acabar quan van enxampar al fill d'un advocat que va presentar una denúncia.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 06/09/2010 11:46

El LLOP ha escrit:la gran majoria son menors d'edat i es declaren insolvents. Com ja vaig dir fa temps, va haver una iniciativa que consistia en venir els caps de setmana a esborrar tots els graffitis de les instal.lacions de metro. Això va acabar quan van enxampar al fill d'un advocat que va presentar una denúncia.
Parlant amb un segurata a Martorell em va dir q va enxampar a un pintant el tren,el jutje el va condemnar a netejar trens,doncs bé,el seu pare era advocat i va al.legar que per netejar els trens s´utilitzaven productes nocius per a la salut.Va quedar absolt.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 06/09/2010 12:08

pedrofgc ha escrit:Parlant amb un segurata a Martorell em va dir q va enxampar a un pintant el tren,el jutje el va condemnar a netejar trens,doncs bé,el seu pare era advocat i va al.legar que per netejar els trens s´utilitzaven productes nocius per a la salut.Va quedar absolt.
:emprenyat :emprenyat :emprenyat (i n'hi ha per posar-ne fins a l'infinit)

Doncs la pròxima vegada que el condemnin a netejar-los amb la llengua. L'únic producte nociu que lleparà serà la pròpia pintura que ell mateix haurà utilitzat. I si no, aigua i sabó.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 06/09/2010 19:27

Aquesta tarda a Sants he vist la 470-099 que llueix els nous colors de interurbans, grafitejada completament. Lamentable que acabada de pintar ja la pintin


De nou al FTC

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 06/09/2010 23:47

marc ha escrit:Aquesta tarda a Sants he vist la 470-099 que llueix els nous colors de interurbans, grafitejada completament. Lamentable que acabada de pintar ja la pintin
O sigui,que els nous colors interurbans son els maleits grafits.Quina llastima.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 06/09/2010 23:56

Aquesta tarda, sobre les 15h, he vist passar per St.Vicenç de Calders una 470 amb un dels cotxes (no sé si el M o el C) totalment grafitejat, del sostre fins als bogies, finestres i portes incloses. Els viatgers hi deuen haver anat ben contents de no poder veure el paisatge ni les estacions...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/09/2010 0:09

Deu tractar-se d'això.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 08/09/2010 2:48

Efectivament, és la mateixa, però jo j´he vista sobre les 15h en sentit BCN-Sud (no m´he pogut fixar on anava...).
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 08/09/2010 22:51, en total s’ha editat 1 vegada.



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Dimecres 08/09/2010 20:21

Yo tambien vi ayer en el taller de San Andres una 470 todo pintada, creo que era la 118 pero no estoy seguro, supongo que la llevarían a algun sitio a lavarla porque hoy ya no la he visto.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 16/09/2010 20:51

No soporto veure els baixos dels trens amb GARABATOS. :cop



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 09/12/2010 14:03

N'estic fart.
Ja fa un parell de dies que vaig a intentar fotografiar el Talgo IIIRD i el treuen a passejar amb una locomotora que com a mínim en un dels laterals porta un grafiti que ocupa mig lateral. Així és com volen que llueixi per les nostres terres un tren amb 40 anys de servei? Mentre a SAC tenen un parell de 252 que no s'han mogut i estan impecables. Tan els costaria deixar apartada la que fa pena i utilitzar-ne una de neta?
A banda d'això, en aquests dos últims dies que he estat per SAC intentant fotografiar el Catalan Talgo he vist una 449 també grafitejada i una 448 amb grafitis força grans, i després una 440R o 470 amb una quantitat bestial de grafitis (aquesta si que no en servei, però l'han anat movent per la zona de tallers aquests dos últims dies). En tots els casos grafitis que ni amb Photoshop podries arreglar la fotografia.

En trens de rodalies si que no he vist cap grafitejat, com a molt algun guixot petit, però no els desastres de l'altre material que he comentat. Pot ser que amb el traspàs els hi hagin donat canya amb el tema?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 09/12/2010 15:22

aim ha escrit:N'estic fart.
Ja fa un parell de dies que vaig a intentar fotografiar el Talgo IIIRD i el treuen a passejar amb una locomotora que com a mínim en un dels laterals porta un grafiti que ocupa mig lateral. Així és com volen que llueixi per les nostres terres un tren amb 40 anys de servei? Mentre a SAC tenen un parell de 252 que no s'han mogut i estan impecables. Tan els costaria deixar apartada la que fa pena i utilitzar-ne una de neta?
A banda d'això, en aquests dos últims dies que he estat per SAC intentant fotografiar el Catalan Talgo he vist una 449 també grafitejada i una 448 amb grafitis força grans, i després una 440R o 470 amb una quantitat bestial de grafitis (aquesta si que no en servei, però l'han anat movent per la zona de tallers aquests dos últims dies). En tots els casos grafitis que ni amb Photoshop podries arreglar la fotografia.

En trens de rodalies si que no he vist cap grafitejat, com a molt algun guixot petit, però no els desastres de l'altre material que he comentat. Pot ser que amb el traspàs els hi hagin donat canya amb el tema?
Jo també vaig fotografiar aquest dimarts una 252 grafitejada acoblada al Catalán Talgo a EDF! :emprenyat Mare meva, quina mala impressió deu donar un tren grafitejat als viatgers... Després, una 470 tota grafitejada de gris, això sí, varen netejar els vidres, per tal de què la gent pugués veure el paisatge.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dijous 16/12/2010 21:29

jo també estic fart,ja se sap que RENFE fa apologia dels grafitis,jo per mi que paga als grafiters per a que els pintin els trens i fer videos per pujar-los al you tube.TOLERANCIA GRAFITI CERO,ho sento,és el que penso,i si volen grafitis que es pintin a si mateixos apa.



Avatar de l’usuari
Llépol
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Granolleig

Entrada Autor: Llépol » Dijous 16/12/2010 23:39

Doncs nose si es cosa meva però entre ahir i avui porto una col·lecció de trens pintats vistos com feia molt temps que no es veia!
Ahir a EDF hi havia 2 440 graffitejades, una amb 2 vagons a mig cubrir de platejat (deu ser la k deieu mes amunt) a Clot-Aragó una altre 440 amb mes pintades i tornant a EDF una 447 a mig pintar també..avui igual, una altre 440 a EDF i 2 447 a la R2..sense contar el tren railer que la màquina anava completament graffitejada!!


Qui no vol fer les coses busca excuses.
Qui les vol fer, troba els mitjans.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dissabte 18/12/2010 13:24

ahir una 213 tota grafitejada a Martorell-Enllaç.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 19/01/2011 10:05

Us recordem que, per no fer apologia del vandalisme ni donar publicitat a aquests delinqüents, no es poden publicar vídeos ni enllaços que mostrin actes d'aquest tipus.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 25/04/2011 13:28

Av
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 26/04/2011 14:37, en total s’ha editat 1 vegada.



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 25/04/2011 14:31

[q
pedrofgc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 26/04/2011 14:38, en total s’ha editat 1 vegada.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 25/04/2011 15:33

pedrofgc ha escrit:
pedrofgc ha escrit:Avui la 213.42 passant per Olesa a les 11:12 fent el R5 Martorell Central-Manresa tot el cotxe motor pintat,l´han passejada fins a Manresa i després de tornada,l´han substituit per la 213.06
Tinc foto,si els administradors m la deixen pujar la pujo.
Poco habitual ver unidades de FGC pintorrejeadas... Pero FGC lo bueno que tiene es eso, en cuanto avistan un tren en "mal estado" lo sustutiyen.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”