Calor infernal dins dels 4000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Calor infernal dins dels 4000

Entrada Autor: pol » Diumenge 23/12/2007 19:22

L'altre dia vaig agafa un 4000 que feia una calor infernal, i ja no es el primer cop que em passa, que passa que el conductor possal la calefaccio al tope o que tenen que pujar mes els preus per pogerlos arreglar?
O ho fan per fer dieta i que la gent s'aprimi
pol l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 07/03/2008 21:02, en total s’ha editat 1 vegada.



EDC
N3
N3
Entrades: 27

Entrada Autor: EDC » Diumenge 23/12/2007 19:44

Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 23/12/2007 22:06

EDC ha escrit:Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.
Pues el 4000 aquell no se que li avien fet



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 23/12/2007 22:26

Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Diumenge 23/12/2007 23:24

El pitjor es la "calefacció" humana de la L1, allà a les 7 de la tarda (especialment sentit Santa Coloma), ja us ho he dit molts cops.

És entrar del carrer amb un fred d'espant i passar a una "sorruna" irrespirable amb ferums barrejats d'aixella, suor-recent, suor-seca, alcohol, tabac, fritanga, espècies d'ultramar,... quan no pudor a cul, directament.

Jean Baptiste Grenouille ho passaria bomba, vaja! xD


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/12/2007 12:54

victorcasta ha escrit:Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.
Això mateix penso jo.

Però no és la primera vegada que em trobo un 4000 en aquest estat. Imagineu-se aquesta mateixa situació a l'estiu...Oh My God... :vomit

Jo he arribat a sortir del cotxe en qüestió amb l'aire condicionat espatllat per anar a un altre o esperar el proper tren...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/12/2007 12:42

Entre l'aire condicionat espatllat i posar-lo a tot drap, fent així un gran servei al país en nom de la salut pública, són ben pocs els metros, especialment 3000 i 4000, que funcionen amb la temperatura adequada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dimecres 26/12/2007 17:38

Certament jo mes d'un cop he tingut k sofrir un 4000 a les 5 de la tarda del juliol Glories-Florida...i es infernal, al menys fins a Espanya, que es buida una mica...molta gent, i moltissima calor! aixi com arribar a passar fred en un 3000...e inclus en un 1100...pero d'aquests no em queixare, que qualsevol dia deixarem de veurel's :(



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 27/12/2007 18:15

Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 23:21

Aprenents.

Jo he fet dos viatges Barcelona - Girona amb la calefacció posada a tot drap. A ple estiu.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 07/01/2008 12:07

Danzig ha escrit:Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata

home, fins que no tornes a beure aprima, i si no beus, aleshores SI que aprima :blah


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Divendres 07/03/2008 14:32

Aquest matí, en plena hora punta, he pujat a un 4000 (no m'he fixat quin era) que tenia l'aire condicionat espatllat. Però a més, tambpoc hi havia la ventilació que acostumen a portar sempre posada. Un silenci absolut. Feia moltísima calor, però una cosa exagerada.
Ara que a la L-1 van una mica sobradets de material des de l'arribada dels 6000, no poden retirar del servei els trens que tenen deficiencies tant greus com aquesta? Molts cops he passat calor dins d'un vagó però diria que avui ha sigut la que més.
Aprofito i faig una altra pregunta a veure si algú m'ho pot contestar. Alguns cops ho he vist en alguns 4000. Es com si tinguessin algun problema elèctric que fa que els equips d'aire condicionat que van fora (els del sostre que fan soroll de ventilador), s'encenen i s'apaguen constantment (cada 5 -10 segons). Evidentment, quan passa això a dins fa mooooolta calor. Algú sap perquè passa això?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”