Transport dels 6000 i altres sèries
Transport dels 6000 i altres sèries
Hola companys
Aquests dies, al agafar la C3, m'he estat fent una pregunta sobre el transport dels 6000. Com tots sabeu, aquests eren carregats amb camió a la Alstom a Sta Perpètia de Mogoda fins a Sabadell, on eren encarrilats i transportats amb tren fins a Plaça Catalunya.
La meva pregunta sorgeix perquè si no ho sabeu, hi ha una via que surt de la alstom i s'uneix a mollet amb la via de la línia C3 de la renfe. No entenc perquè els transporten amb camió i tren, que els hi surt molt més car que transportar-los directament amb el tren tota l'estona. I no serà pel trànsit de la línia, perquè a aquestes hores es inexistent. Quin creieu vosaltres que és el motiu?
Editat per l'administració per ampliar el títol
Aquests dies, al agafar la C3, m'he estat fent una pregunta sobre el transport dels 6000. Com tots sabeu, aquests eren carregats amb camió a la Alstom a Sta Perpètia de Mogoda fins a Sabadell, on eren encarrilats i transportats amb tren fins a Plaça Catalunya.
La meva pregunta sorgeix perquè si no ho sabeu, hi ha una via que surt de la alstom i s'uneix a mollet amb la via de la línia C3 de la renfe. No entenc perquè els transporten amb camió i tren, que els hi surt molt més car que transportar-los directament amb el tren tota l'estona. I no serà pel trànsit de la línia, perquè a aquestes hores es inexistent. Quin creieu vosaltres que és el motiu?
Editat per l'administració per ampliar el títol
Perquè els 6000 són de CAF, i vénen de Saragossa.
Osti!
Vaya error més greu!
Perdoneume
Vaya error més greu!
Perdoneume
També podrien vindre de Saragossa Via LLeida-Manresa
Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
Osti!! valla lapusus hem portava a la web de alstom també veia 6000 i a la de caf també A la web d'alstom possa:22 coches intermedios Serie-6000 para Metro de Madrid i jo no llegixo ni de Madrid ni intermedios lapusus total
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Si no és té connexió directa amb la xarxa del client, per a les empreses constructores surt més a compte dur-ho en camions, doncs el lloguer d'una locomotora i pagar el solc corresponen a Adif. A més, en aquest transport concret havia d'anar a 15 km/h màxim, i fer 300 km a aquesta velocitat, com que no surt a compte.EUKibo ha escrit:Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
Visca Renfe i el seu centralisme! Així va de bé a Barcelona! Que no faci tallers arreu d'Espanya no sigui que donguin de treballar a un basc o un català separatista.victorcasta ha escrit:Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Espero que amb les ampliacions de les línies TAV hagin fet tallers a Valladolid, Sevilla i Barcelona. (A Barcelona crec que estan reformant Can Tunis)aarongilp ha escrit:Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
I "oficialment" a Sant andreu es van estar una moooolt llarga temporada arreglant l'Estrella Costa Brava no? Quina efectivitat!
I les 440 sobretot, però també les 447 i fins i tot els Civia hi ha de cada manteniment tant ben fet...
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Cuant varen fer els caps motrius dels 100a La Maquinista, els váren portar sobre diploris fins a Madrid. Els remolcs que varen venir desde CAF nose com s'ho cvaren fer, pero m'imagino que epr l'estil.