Transport dels 6000 i altres sèries

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Transport dels 6000 i altres sèries

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 29/12/2007 1:22

Hola companys :!:

Aquests dies, al agafar la C3, m'he estat fent una pregunta sobre el transport dels 6000. Com tots sabeu, aquests eren carregats amb camió a la Alstom a Sta Perpètia de Mogoda fins a Sabadell, on eren encarrilats i transportats amb tren fins a Plaça Catalunya.

La meva pregunta sorgeix perquè si no ho sabeu, hi ha una via que surt de la alstom i s'uneix a mollet amb la via de la línia C3 de la renfe. No entenc perquè els transporten amb camió i tren, que els hi surt molt més car que transportar-los directament amb el tren tota l'estona. I no serà pel trànsit de la línia, perquè a aquestes hores es inexistent. Quin creieu vosaltres que és el motiu?

Editat per l'administració per ampliar el títol



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dissabte 29/12/2007 1:28

Perquè els 6000 són de CAF, i vénen de Saragossa. ;)



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 29/12/2007 8:13

Osti!
Vaya error més greu! :oops: :oops:
:'( :'( Perdoneume :oops:



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 29/12/2007 10:40

També podrien vindre de Saragossa Via LLeida-Manresa :x



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 29/12/2007 12:11

Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 29/12/2007 14:58

Osti!! valla lapusus hem portava a la web de alstom també veia 6000 i a la de caf també :x :x A la web d'alstom possa:22 coches intermedios Serie-6000 para Metro de Madrid i jo no llegixo ni de Madrid ni intermedios lapusus total :x :P



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 29/12/2007 15:08

EUKibo ha escrit:Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
Si no és té connexió directa amb la xarxa del client, per a les empreses constructores surt més a compte dur-ho en camions, doncs el lloguer d'una locomotora i pagar el solc corresponen a Adif. A més, en aquest transport concret havia d'anar a 15 km/h màxim, i fer 300 km a aquesta velocitat, com que no surt a compte.

Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 30/12/2007 1:05

victorcasta ha escrit:Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
Visca Renfe i el seu centralisme! Així va de bé a Barcelona! Que no faci tallers arreu d'Espanya no sigui que donguin de treballar a un basc o un català separatista.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 30/12/2007 10:05

Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 30/12/2007 15:32

aarongilp ha escrit:Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
Espero que amb les ampliacions de les línies TAV hagin fet tallers a Valladolid, Sevilla i Barcelona. (A Barcelona crec que estan reformant Can Tunis)

I "oficialment" a Sant andreu es van estar una moooolt llarga temporada arreglant l'Estrella Costa Brava no? Quina efectivitat!

I les 440 sobretot, però també les 447 i fins i tot els Civia hi ha de cada manteniment tant ben fet...



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 30/12/2007 18:53

Cuant varen fer els caps motrius dels 100a La Maquinista, els váren portar sobre diploris fins a Madrid. Els remolcs que varen venir desde CAF nose com s'ho cvaren fer, pero m'imagino que epr l'estil.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”