Tractora de 130 a Girona!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Tractora de 130 a Girona!

Entrada Autor: awe » Divendres 11/01/2008 23:12

Hola,

Ahir vaig anar a buscar a una persona a l'aeroport de Girona. Vaig arrivar a la rotonda que passa sota la nova A2 pels volts de les 11'20 (del matí). M'aturo abans d'entrar a la rotonda perquè ve un camió. El deixo passar i m'incorporo a la rotonda, quan de sobte m'adono que la càrrega que duia el camió és una tractora de 130 coberta per una lona vermella!!! No vaig tenir temps de treure el mòvil i fer-li una foto. El camió va agafar l'A2 en sentit Nord.

Què coi feia aquesta locomotora passejant-se amb camió a Girona??? :o :o :o
awe l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 13/01/2008 9:18, en total s’ha editat 1 vegada.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 12/01/2008 13:31

I potser el més important... per què no anava per la via?



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Diumenge 13/01/2008 16:35

Jordi Freixas ha escrit:I potser el més important... per què no anava per la via?
Segurament vindria de la factoria de Bombardier d'Alemanya i l'havien transportat en camió fins les Mates.

Salutacions



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 14/01/2008 11:06

O al revés, ja que la part mecànica (caixa) la construeix Talgo i, després, s'envia a Bombardier perquè "l'omplin" amb els equips elèctrics d'una TRAXX. Amb els bogies passa una cosa semblant. Els bogies i els eixos els construeix Talgo i els motors i equips elèctrics Bombardier. Suposo que, un cop ajuntat tot torna a Espanya rodant sobre la via en ample 1435mm.

Salut !!



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 14/01/2008 13:49

I un cop arriba a la frontera, com s'ho farà? A Portbou falten uns metres de catenaria a la part espanyola de l'intercanviador.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”