Nous trens Mitja Distancia

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Nous trens Mitja Distancia

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 14/01/2008 20:17

Tema relacionat:Talgo per a mitja distància?

Informacio que tinc sobre les diverses noves unitats que s'incorporaran al servei de MD:

Trens electrics Mitja Distància:

- 449 :

- Trens de cinc unitats amb possiblitat d'acoplar-se foramnt composicions de fins a 3 unitats (15 cotxes)
- 23 unitats solament per a ample ibèric i 34 ambple variable, incicalment només per ibèric peró amb possibilitat d'instalar el sistema BRAVA.
- Velocitat màxima en ample ibèric : 160 km/h
- Velocitat màxima en ample UIC: 200 km/h
- Aparença exterior í confort similar als 598 peró implantació del pis baix igual que els civia i sistema COSMOS de navegació (igual que els civia)

- 121:

- Trens de la sèrie 120 per a serveis de mitja distància, la diferència principal sera que no portara caferteria i seran de clase unica

- 114:

- 13 trens
- Destinat a serveis Avant
- 4 cotxes per tren
- Velocitat màxima : 250 Km/h

Renfe Mitja Distància Diesel:

- 599 :

- Trens Regionals per a línies no electrificades
- Trens de 3 cotxes amb possibilitat de fer conjunts de 3 composicions (9 cotxes)
- Per a ample ibèric amb possibilitat d'instalacio del sistema BRAVA
- Aparença exterior í confort similar als 598 peró implantació del pis baix igual que els civia i sistema COSMOS de navegació (igual que els civia)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 14/01/2008 21:23

jordidr ha escrit:- Aparença exterior í confort similar als 598 peró implantació del pis baix igual que els civia i sistema COSMOS de navegació (igual que els civia)
Suposo que això ho hauràs tret de la web de Caf. Els trens de les sèries 449 i 599 seran amb caixa Civia, no amb caixa R-598.

En quant als S-114, amplio la teva informació dient que són trens d'Alstom, deriva del ETR-600/610 italià, tot i que sense basculació. Serà monotensió a 25kV.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 14/01/2008 21:37

Amb caixa Civia vols dir que seran amb aspecte exterior identic als civia?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 14/01/2008 21:43

Idèntic no, però molt semblant (per ex. només tindran una porta per cotxe i cantó)



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 14/01/2008 22:05

D' on has tret aquesta info?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 14/01/2008 22:07

M'ho ha comentat gent de Caf.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 15/01/2008 13:18

Aeshores la imatge virtual que hi ha a CAF d'aquest tren com si no i fos suposo



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 15/01/2008 15:09

És tan sols això, una imatge virtual.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 15/01/2008 15:28

jordidr ha escrit: - 114:

- 13 trens
- Destinat a serveis Avant
- 4 cotxes per tren
- Velocitat màxima : 250 Km/h

I ara FGC s'ha quedat sense numeració per uns pròxims nous trens per la Barcelona-Vallès.Haurna de ser 115?,o 113? o 150?

Quin susto!!!!Per un moment m'he pensat que eren noves unitats d'FGC de la Barcelona-Vallès :)



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimarts 15/01/2008 19:18

jordidr ha escrit:Aeshores la imatge virtual que hi ha a CAF d'aquest tren com si no i fos suposo
Que sigui un dibuix no vol dir que hagi de ser estrictament així.

Si tinguessis acces al planol veuries que el planol es diferencia molt d'aquest dibuix.

Lo que han fet a caf es a partir d'una foto d'un 598,cambiar-li l'esquema.Res més.

Aquest pseudo civies tindràn les modificación pertinents(relació de engranatges sistemes electronics ,frenada etc.)diferents a els dels civies normals.Si bé segurament podrien estar preparats per circular acoplats en doble composició com pasa amb les 446 i 447(encara que tinguin equips diferents)

En fi,ja es veurà.

I crec que et falta la nova serie 105 que crec que seràn trens tipus pendolino....mmm no em feu molt de cas...

Salutacions



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 15/01/2008 20:15

La sèrie 105 és la rebatejada com sèrie 114.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 29/01/2008 23:16

Segons la noticia del periodico AVE Regional BCN - Tarragona - Lleida - Zaragoza, els trens que cubriran aquest servei Avant seran els nous 120 per a MD

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 29/01/2008 23:23

La sèrie 120 és de Larga Distancia. La 121 és la corresponent a Media Distancia. En el propi article citen que els serveis seran íntegrament per LAV, pel que no crec que es necessitin unitats d'ample variable de moment. Suposo que estiraran algun 104 (dels 8 que estan parats actualment) per a fer els serveis. Més tard, quan se'n vagin necessitant més, ja estiraran dels 121.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 29/01/2008 23:50

Precisement el fet de no disposar de les noves unitats 121 fins a finals d'estiu - tardor es un dels motius que retarda l'entrada del servei avant



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 30/01/2008 14:41

jordidr ha escrit:Precisement el fet de no disposar de les noves unitats 121 fins a finals d'estiu - tardor es un dels motius que retarda l'entrada del servei avant
El fet de que no posin serveis avant es perque l'AVE encara no ha arribat a Barcelona i es des d'aquí on volen que surtin els serveis AVANT.

Quan arribi l'AVE a Barcelona,es provaràn els serveis comercials fins que tot ja estigui llest per posar AVANTs.

I segurament els primers que es posin a fer aquests serveis seràn s104 sobrants fins que les noves series estiguin llestes per a servei comercial.


Salutacions



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 30/01/2008 14:57

... Diria que no es necessaria l'aclaracio obvia de que l'AVE no ha arribat a Barcelona encara i que aixo no permet posar un servei AVANT, pots especular amb els 104 pero jo em limito a reproduir la informacio contrastada pel Periodico



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 30/01/2008 18:04

jordidr ha escrit:... Diria que no es necessaria l'aclaracio obvia de que l'AVE no ha arribat a Barcelona encara i que aixo no permet posar un servei AVANT, pots especular amb els 104 pero jo em limito a reproduir la informacio contrastada pel Periodico
Refiat de la informació del periodico,refiat...(i practicament tots els diaris i mitjans de comunicació)

Llavors perque has escrit aquest missatge:? :roll:
jordidr ha escrit:Precisement el fet de no disposar de les noves unitats 121 fins a finals d'estiu - tardor es un dels motius que retarda l'entrada del servei avant


Salutacions



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 04/02/2008 14:35

Si llegeixes sabras que per culpa que el PP va encarregar tard a CAF aquestes unitats (121), no es podra posar en servei fins a finals d'any el servei



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/02/2008 16:45

No és que els encarregués tard, sinó que en va encarregar masses i el govern socialista va haver de renegociar el contracte.



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dilluns 04/02/2008 17:18

Els que es van renegociar tambe van ser els 114, no?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”