No ho sé, però és extrany veure mercaderies més enllà de Granollers, sino hagi pujat algun vagó al Sot dels pradals. Algú ho sap, merci.
sag470
Hora i data actual: 23 juny 2026, 22:39
Entrada Autor: sag470 » 19 març 2008, 19:21

Entrada Autor: UT440_132M » 20 març 2008, 12:55

Entrada Autor: UT440_132M » 21 març 2008, 00:19
Ja ho se que hi ha balast en un canto al costat del tunel de Toses, pero sera suficient per fer els gairebe 50 Kms de via nova? Espero veure trens de mercaderies aviat per la C3marcel ha escrit:Segons m'han comentat, a Toses ja hi ha gran quantitat de balast, que sembla ser ha arribat amb camió.
Entrada Autor: Guigui » 21 març 2008, 00:29
No aniran a descarregar en un únic punt el balast per a tot un tram de 50 km. Si no, seria com l'acudit del pintor de línies contínues de la carretera: "És que el pot quedava cada cop més lluny!"👍35UT440_132M ha escrit:Ja ho se que hi ha balast en un canto al costat del tunel de Toses, pero sera suficient per fer els gairebe 50 Kms de via nova?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 21 març 2008, 09:49
UT440_132M ha escrit:Ja ho se que hi ha balast en un canto al costat del tunel de Toses, pero sera suficient per fer els gairebe 50 Kms de via nova? Espero veure trens de mercaderies aviat per la C3marcel ha escrit:Segons m'han comentat, a Toses ja hi ha gran quantitat de balast, que sembla ser ha arribat amb camió.![]()
![]()

Entrada Autor: UT440_132M » 21 març 2008, 14:00

Entrada Autor: victorcasta » 21 març 2008, 16:33
Vaig llegir fa alguns mesos que la SNCF els hi havia dit que ni hablar.liniadelRipollés ha escrit:Fa un temps va comentar-me gent d'ADIF que aquesta empresa s'havia posat en contacte amb SNCF per fer alguns trens de mercaderies per a renovació de via fins a Puigcerdà. Hauran desbrossat la via per això?

Entrada Autor: UT440_132M » 21 març 2008, 16:49
Logicvictorcasta ha escrit:Vaig llegir fa alguns mesos que la SNCF els hi havia dit que ni hablar.liniadelRipollés ha escrit:Fa un temps va comentar-me gent d'ADIF que aquesta empresa s'havia posat en contacte amb SNCF per fer alguns trens de mercaderies per a renovació de via fins a Puigcerdà. Hauran desbrossat la via per això?
Entrada Autor: entfe001 » 21 març 2008, 21:54
El problema és que si la SNCF deia que sí, demostrava que el trànsit de mercaderies per la línia era possible, i aleshores no podrien seguir negant-se a un transport que demana insistentment una empresa de la zona.victorcasta ha escrit:Vaig llegir fa alguns mesos que la SNCF els hi havia dit que ni hablar.

Entrada Autor: UT440_132M » 22 març 2008, 20:48

Entrada Autor: liniadelRipollés » 23 març 2008, 22:57
Guigui ha escrit:No aniran a descarregar en un únic punt el balast per a tot un tram de 50 km. Si no, seria com l'acudit del pintor de línies contínues de la carretera: "És que el pot quedava cada cop més lluny!"UT440_132M ha escrit:Ja ho se que hi ha balast en un canto al costat del tunel de Toses, pero sera suficient per fer els gairebe 50 Kms de via nova?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 24 març 2008, 09:50
marcel ha escrit:Això concorda amb els rumors que vaig sentir, encara que pugui semblar una opció no gaire raonable...Que donada les caracteristiques de la linia tampoc trobo tant descabellat que ho centralitzin a un dels pocs punts d'enllaç via-carretera.
Entrada Autor: Jordilar » 24 març 2008, 11:40

Entrada Autor: liniadelRipollés » 24 març 2008, 11:43
Jordilar ha escrit:El carregador de balast s'ha isntal·lat a Toses molt provablement perque és pràcticament la estació més alta de la línia ( la més alta es La Molina ) i no havent-hi rampes de pujada fortes en la que els trens s'hi puguin enfrontar en càrrega. Penseu que pel costat Ribes tot es baxada i pel costat Puigcerdà hi ha una rampa en pujada d'unes 30mm durant pràcticament tot el túnel de tosses.
Salut,

Entrada Autor: victorcasta » 25 març 2008, 22:56
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026