Metros amb publicitat exterior

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Metros amb publicitat exterior

Entrada Autor: Guigui » Divendres 11/04/2008 21:58

Sempre m'he fixat que els 3000 que duen publicitat exterior (és a dir, la que cobreix tot el lateral d'un cotxe) només ho fa en els tres cotxes del mig, mentre que els dels extrems van de blanc més o menys impecable. Algú sap a què es deu això?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 12/04/2008 13:03

Potser, per que pensen que es el que la gent més veu no?


Per cert, com vaig dir alguns 4000 portan propaganda de fanta, respresenta que un cuc, es menja el metro :riure



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 12/04/2008 14:17

Guigui ha escrit:Sempre m'he fixat que els 3000 que duen publicitat exterior (és a dir, la que cobreix tot el lateral d'un cotxe) només ho fa en els tres cotxes del mig, mentre que els dels extrems van de blanc més o menys impecable. Algú sap a què es deu això?
Això m'ho van explicar fa molt de temps a la cotxera. Té a veure amb la frenada del tren a l'estació, independentment del lloc on la gent se situi, sempre veuràn un anunci (excepte els del cap del tren). Els de la cua, el veuràn cada cop més lent i amb temps de llegir-ho i els del centre els veuràn per nassos.
Es una simple estratègia comercial, i una altra raó, es que la gent que treballa al metro identifici el tren.
Personalment estic en contra dels anuncis, ja que el dissolvent que es fa servir per treure'l, espatlla la pintura dels 2000, 2100, 3000 i 4000.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Diumenge 13/04/2008 23:28

Personalmet estic totalment a favor dels anuncis del metro ja que representa una font d'ingressos extra pels operadors cosa que fa que part del dèficit galopant dels transports públics es redueixi una mica.

Els operadors i els defensors dels transports públics hem de tenir vista i no criticar aquestes accions perquè afavoreixen a tothom!

Visca les empreses que es promocionen en els transports públics! (Ens rebaixen el preu del bitllet)



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 14/04/2008 18:30

No estic d'acord, jo crec que és una marranada, dona pena veure els 3000 no reformats (reformats també, peró el blanc és més blanc) amb marques d'oxid per a tota arreu per culpa d' haber de netejar l'anunci i/o grafitis.
Quan vegi publicitat als 9000 ja en parlarem.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”