Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Renfe rodalies Barcelona abandona els seus trens

Entrada Autor: Archie-250 » Dilluns 23/03/2009 14:21

Lluita1714 ha escrit:
pedrofgc ha escrit:fa aproximadament un mes van treure tots els graffitis del recorregut dels FGC entre abrera i olesa i va quedar la mar de macu :plas doncs ja torna a estar pintat que trist :emprenyat no hi ha manera,crec que els mossos en lloc de multar als conductors sense motius(per recaudar,esta clar) podrien vigilar en els transports publics perque realment es on passen moltes coses.
Avui a l'acomiadament de les 211, vaig veure a martorell una 213 tot graffitejada al frontal, desconec quina, una llàstima.
La 213, era la 038 de nova remesa. Però be, això es treu en res.

Salutacions. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 30/03/2009 21:27

Archie-250 ha escrit: Però be, això es treu en res.

Salutacions. :hola
Coneixent a FGC, els graffitis al seu material mòbil se'n van de seguida. A veure si els de Renfe n'aprenen d'una vegada, perque pujar-se en un rodalies o en un regional tot grafitejat fa mal a la vista...


Salutacions



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dilluns 13/04/2009 20:50

i dic jo,no hi ha manera de denunciar els graffitis que hi han als trens?i les webs que fan reclam dels graffitis y la infinitat de videos que hi han al you tube?a mi m´agradaria denunciar-lo pero no se com fer-ho,algu em pot ajudar?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/04/2009 22:49

pedrofgc ha escrit:i dic jo,no hi ha manera de denunciar els graffitis que hi han als trens?i les webs que fan reclam dels graffitis y la infinitat de videos que hi han al you tube?a mi m´agradaria denunciar-lo pero no se com fer-ho,algu em pot ajudar?
Pots presentar denúncia als Mossos, presentant l'enllaç corresponent com a prova. Però hi ha dos problemes: d'una banda, que siguin capaços d'identificar els delinqüents; i, de l'altra, que hi hagi prou voluntat política, especialment per part del Departament responsable.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Diumenge 10/05/2009 12:10

Guigui ha escrit:
pedrofgc ha escrit:i dic jo,no hi ha manera de denunciar els graffitis que hi han als trens?i les webs que fan reclam dels graffitis y la infinitat de videos que hi han al you tube?a mi m´agradaria denunciar-lo pero no se com fer-ho,algu em pot ajudar?
Pots presentar denúncia als Mossos, presentant l'enllaç corresponent com a prova. Però hi ha dos problemes: d'una banda, que siguin capaços d'identificar els delinqüents; i, de l'altra, que hi hagi prou voluntat política, especialment per part del Departament responsable.
vale,llavors mes val que no em molesti,per cert,sembla que fa un mes aproximadadment que els trens de la renfe van sense graffitis,es extrany veure´n algun :o felicitats per renfe,a veure si ho mantenen :ok



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/05/2009 12:24

pedrofgc ha escrit:vale,llavors mes val que no em molesti
Tampoc diria tant. Si la gent canalitzés la seva indignació en queixes formals, per pocs efectes immediats que puguin tenir, potser les administracions acabarien adonant-se de les preocupacions i necessitats reals de les persones.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 10/05/2009 12:29

pedrofgc ha escrit:Per cert, sembla que fa un mes aproximadadment que els trens de la renfe van sense graffitis,es extrany veure´n algun :o felicitats per renfe,a veure si ho mantenen :ok
Doncs jo fa uns dies que veig una 448R tota grafitejada per una cara, i fa una setmana una 470... >:( :nono



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 10/05/2009 12:36

canalcole ha escrit:Doncs jo fa uns dies que veig una 448R tota grafitejada per una cara, i fa una setmana una 470... >:( :nono
Això vol dir que hem passat a una nova fase: "Renfe regionals Catalunya abandona els seus trens"... :roll:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimarts 12/05/2009 11:57

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:Doncs jo fa uns dies que veig una 448R tota grafitejada per una cara, i fa una setmana una 470... >:( :nono
Això vol dir que hem passat a una nova fase: "Renfe regionals Catalunya abandona els seus trens"... :roll:
doncs tens tota la rao



pedrofgc
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: olesa de montserrat

Entrada Autor: pedrofgc » Dimarts 19/05/2009 20:56

pedrofgc ha escrit:
Guigui ha escrit:
pedrofgc ha escrit:i dic jo,no hi ha manera de denunciar els graffitis que hi han als trens?i les webs que fan reclam dels graffitis y la infinitat de videos que hi han al you tube?a mi m´agradaria denunciar-lo pero no se com fer-ho,algu em pot ajudar?
Pots presentar denúncia als Mossos, presentant l'enllaç corresponent com a prova. Però hi ha dos problemes: d'una banda, que siguin capaços d'identificar els delinqüents; i, de l'altra, que hi hagi prou voluntat política, especialment per part del Departament responsable.
vale,llavors mes val que no em molesti,per cert,sembla que fa un mes aproximadadment que els trens de la renfe van sense graffitis,es extrany veure´n algun :o felicitats per renfe,a veure si ho mantenen :ok
avui ha estat la meva parella a calella de la costa i de tots els trens que ha vist nomes anaven dos nets.ja tornen a anar graffitejats.suposo que aquests ultims dies anaven mes nets que de costum perque esperaven la visita del ministre de foment,pero ja tornen a anar igual de pintats,q trist :(



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 10/07/2009 18:06

Avui, després de molt de temps sense veure trens grafitejats, n'he vist dos: la 440.159 (MD), i una 448R. :avall



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 10/07/2009 18:17

Jo a aquesta gent, els hi posava una trampa, amb la qual quedessin ben coberts de Titanlux, de la que costa tant de treure, i que s'haguessin de pasar la resta de l'estiu a la banyera, plena d'aiguarras, que va de perles per al cutis >:(



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 12/07/2009 11:39

I també anirien ben perfumats, amb l'aiguarràs. :)



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 12/07/2009 20:30

Si, si, cuando la Generalitat se haga cargo todo irá mejor....................... :avall


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 12/07/2009 21:41

automotorserie 436 ha escrit:Si, si, cuando la Generalitat se haga cargo todo irá mejor....................... :avall
Has vist circular gaire trens d'FGC grafitejats?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 12/07/2009 23:48

Avui n'he vist uns quants de grafitejats:
- Doble de 440R
- 448R
- 450
- 447

Per cert, avui he estat a la part de darrere (carrer) de Sant Vicenç, i he pogut veure que hi han moltes portes obertes en les 440's apartades en aquesta estació. A més, encara que per la part de l'estació es vegin poc grafitejades, per la part de darrere estan molt malament... :nono



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 19/07/2009 0:08

La 440 197M ja no la veureu circular més. Es troba apartada a l'estació de mercaderies de Vic. (Encara que sembli mentida, hi ha una estació de Mercaderies nova a estrenar). Per sort l'accés a aquest lloc es troba tancat, per una tanca metàl·lica. De moment està impecable per fora (i que duri).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 19/07/2009 11:00

I que hi fa apartada a Vic? :? És una estació en que no pensava que fessin això. Però millor allí que no a SVC, que les grafitejen totes, o a Can Tunis, o a Vilanova...



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 20/07/2009 18:10

Sembla ser que té una avaria mecànica, i degut a que les 440 de rodalies no passaran més R...
UT440_132M ha escrit: (Encara que sembli mentida, hi ha una estació de Mercaderies nova a estrenar).
En les obres de renovació de Vic a Torelló i de Torelló a Ripoll van servir de molt com a magatzem de material remolcat i peces antigues i noves d'infraestructura, però evidentment no és la funció real d'una estació de mercaderies.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 24/07/2009 17:54

Parlant altre cop de la 440-197, comença a estar mooolt grafitejada, potser al estil de les de St.Vicenç de Calders.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”