Programació als televisors dels trens del metro...

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Re: Programació als televisors dels trens del metro...

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/08/2008 10:45

Ahir el 9085-9088 sí que indicava, per les pantalles, la pròxima estació.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 07/08/2008 20:27

Jo, aquesta tarda, hi he pugat al 9085, hi posaven el reportatge de manteniment continu, i cuan sortia de la parada, una mica més avall, aparexien les lletres anunciant la estació i en Català!!
Aixó si, només ho passen 2 cops per parada.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 09/08/2008 12:35

Posteriorment a aquest primer "avistament", també ho he vist al 9005-9008.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 10/08/2008 21:49

Hola!!

Només dir que al 9001-9002-9501-9003-9004, al dia següent de haver posat aqui que les pantalles no deien les parades, ja ho deia, sembla com si TMB llegís aquest fòrum!!! :) xD

Salutacions!!!
Óscar


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/08/2008 12:36

Ahir, per primer cop que jo hagi vist dins dels trens (a les pantalles de les andanes sí que era més comú) el 9065-9068 exhibia orgullosament el messagebox amb error de Windows ("Unhandled exception etc.") que tanta gràcia ens fa als informàtics en aquestes situacions (i tan poca gràcia quan estem a la feina) :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 27/08/2008 1:12

Per fi ja funcionan els tv en la L2!


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 03/09/2008 12:30

al 9068 i 9009 funcionaven amb aquell video llarg de manteniment i anunciava la parada dos vegades a la zona mitja de la pantalla amb una lletra diferent als 5000


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 17/09/2008 19:00

En efecte, la lletra que surt a les pantalles dels 9000 es la Times New Roman, però en els 5000, utilitzen la Square 721, si no m'equivoco.


Salutacions!



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 19/09/2008 17:39

Renfe451 ha escrit:En efecte, la lletra que surt a les pantalles dels 9000 es la Times New Roman, però en els 5000, utilitzen la Square 721, si no m'equivoco.


Salutacions!
Doncs trobo molt més maca la dels 5000. Als 9000 en video de les pantalles avegades va a trompicones també, fent salts.

També comentar que com per anare al cole agafo cada dia el metro, avui anant amb el 9065 (és el 2n dia que em passa), quan arrenca a les estacions sembla que estigui cambiant de marxa, ja que pega unes estrebades com si canviessis de marxa, estiguessis un moment sense accelerar i acceleressis de cop, cosa que fa que hagis d'anar agafat. Nosé a que es deu aquest problema d'arrancada, però només m'ha passat dos vegades i en 2 9000 diferents.


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 19/09/2008 19:02

També crec qué és millor la dels 5000/6000.
Per altre banda, jo també ho he notat en algunes 9000 aquest problema al arrancar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ereza
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: BCN / L'Espluga Calba
Contacta:

Entrada Autor: Ereza » Dissabte 20/09/2008 0:42

oriolp13 ha escrit:avui anant amb el 9065 (és el 2n dia que em passa), quan arrenca a les estacions sembla que estigui cambiant de marxa, ja que pega unes estrebades com si canviessis de marxa, estiguessis un moment sense accelerar i acceleressis de cop, cosa que fa que hagis d'anar agafat.
Aquesta tarda he agafat precisament aquest 9000 que comentes i també m'ha sorprès que passés això.


«Truly, if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind.»

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 25/09/2008 10:35

Ereza ha escrit:Aquesta tarda he agafat precisament aquest 9000 que comentes i també m'ha sorprès que passés això.
Sincerament, els 9000 sempre m'han semblat trens força pitjors que els 5000 (encara que a algú no li agradi ;) ), cosa que he pogut anar reafirmant després de molt de temps agafant-los ambdós gairebé cada dia. El funcionament de les pantalles, només és un reflex més de la pitjor qualitat dels 9000 respecte a la competència CAFeterea. Em sembla que caldria començar a tallar caps a Alstom si no volen "perdre el tren".



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 26/09/2008 20:00

I no només les pantalles, crec qué es una mica més estret, les portes són lentes, fa molt més de soroll, és més tecnòlogic, etc...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 26/09/2008 20:16

wefer ha escrit:
Ereza ha escrit:Aquesta tarda he agafat precisament aquest 9000 que comentes i també m'ha sorprès que passés això.
Sincerament, els 9000 sempre m'han semblat trens força pitjors que els 5000 (encara que a algú no li agradi ;) ), cosa que he pogut anar reafirmant després de molt de temps agafant-los ambdós gairebé cada dia. El funcionament de les pantalles, només és un reflex més de la pitjor qualitat dels 9000 respecte a la competència CAFeterea. Em sembla que caldria començar a tallar caps a Alstom si no volen "perdre el tren".
sóc de la mateixa opinió que tú.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 27/09/2008 1:18

wefer ha escrit:Sincerament, els 9000 sempre m'han semblat trens força pitjors que els 5000 (encara que a algú no li agradi ;) ), cosa que he pogut anar reafirmant després de molt de temps agafant-los ambdós gairebé cada dia. El funcionament de les pantalles, només és un reflex més de la pitjor qualitat dels 9000 respecte a la competència CAFeterea. Em sembla que caldria començar a tallar caps a Alstom si no volen "perdre el tren".
Discrepo. :D

I més si tenim en compte que els 5000 van tenir, entre molts altres problemes tècnics, follons amb uns contactors que es quedaven clavats... :D :D :D
Miquel ha escrit:I no només les pantalles, crec qué es una mica més estret, les portes són lentes, fa molt més de soroll, és més tecnòlogic, etc...
Més tecnològic? Potser que tornem al fre reostàtic... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Diumenge 28/09/2008 20:17

I no parlem dels 6000 (practicament idèntic a un 5000, exceptuant l'amplada i la porta frontal), que déu ni dó com fallen! Per a mostra, el 6037-40, que els dies que ha circulat en servei normal es poden comptar amb els dits, li han hagut de canviar la cadena de tracció, no se què de portes... 6 mesos i encara no està donat d'alta!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 28/09/2008 21:39

traveller ha escrit:I no parlem dels 6000 (practicament idèntic a un 5000, exceptuant l'amplada i la porta frontal), que déu ni dó com fallen! Per a mostra, el 6037-40, que els dies que ha circulat en servei normal es poden comptar amb els dits, li han hagut de canviar la cadena de tracció, no se què de portes... 6 mesos i encara no està donat d'alta!
:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 29/09/2008 8:44

Problemes d'ajustament n'han tingut tots els trens. Al principi, quan van arribar els 1000, només uns quants enginyers de la companyia sabien "més o menys" com anaven. També recordo un 9000 que es va quedar literalment "fos" enmig de la línia (amb passatge) completament desconnectat i sens cap tipus d'il.luminació i va haver d'ésser remolcat. Hi encara no se sap que li va passar.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 29/09/2008 19:28

El LLOP ha escrit:També recordo un 9000 que es va quedar literalment "fos" enmig de la línia (amb passatge) completament desconnectat i sens cap tipus d'il.luminació i va haver d'ésser remolcat. Hi encara no se sap que li va passar.
Per ésser democràtics, diria que algun 5000 també va quedar penjat (però no d'aquesta manera) per culpa de fallades en l'electrònica, no és així? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 30/09/2008 0:16

JaMiRo! ha escrit:
Per ésser democràtics, diria que algun 5000 també va quedar penjat (però no d'aquesta manera) per culpa de fallades en l'electrònica, no és així? :D
I un 6000 que no convertia la tensió que va haver d ser remolcat... (precisament el 6037-40) :D :D



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”