Olor dels Civies

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Kailka
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Badalona

Olor dels Civies

Entrada Autor: Kailka » Dimecres 21/05/2008 22:52

M'estreno en el tema de preguntetes :D .

D'un temps cap aquí em vinc fixant en que dins dels Civies, en entrar, se sent una olor un tant extranya i que cada cop, en la meva opinió, resulta més forta (potser m'estic tornant massa delicat).

No sembla ser degut a la "sobrecàrrega" en l'ambient, sinó més aviat una espècie d'ambientador (si se li pot dir així) o el resultat d'haver netejat el tren per dins, però em resulta extrany que molts cops l'olor és més forta al migdia (cap a les 14:00 o 15:00 h.) que a primera hora del matí (8:00 h.), per la qual cosa s'em desmonta la meva teoria :? .

Algú sap alguna cosa o ho ha vingut notant en els darrers temps ???. Com a puntualització dir que en les 447 aquesta olor (o podor) no se sent.


A partir de les 14:00 h. a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya ---> " A esta hora los trenes vienen con un retraso aproximado de 10 minutos, pero a partir de las 21:00 h. se normaliza ". (Informador de Renfe)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/05/2008 23:24

Si és a una hora concreta, pinta que és per la neteja. Si no fos així, es podria pensar que és per ser un tren nou, però ja porta un temps rodant...

Recordo quan van sortir els 4000, que feien, amb perdò, pudor de pipi de gat :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 21/05/2008 23:27

Al metro a vegades he (havia) pujat a 1100's que quan obrien portes t'engolia una pudor a lleixiu concentrat que tirava enrere... :x Això sí, el terra estava impecable.



Avatar de l’usuari
Tycho Brahe
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Tycho Brahe » Dijous 22/05/2008 9:38

De moment sempre que entro a un 4000R també fa un fort pudor a lleixiu que no el fan les altres sèries del metro, personalment penso que es tracta d'ambientador ja que el 4000R porta força temps rodant.


Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.

http://www.surcandoloscielos.es

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/05/2008 9:39

Amb Rosi, el Metro fa olor a roses :D Quina gran època!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 31/07/2009 20:01

Jo també l'he notat aquesta olor en els Civies només entrar, després, es va disminuint. Però aquesta olor, és 'a nou', tots els Civies en els que he viatjat fan aquesta mateixa olor, i no és de la neteja, és de que fa poc que estan en servei. Millor que facin aquesta olor que no la que faran d'aqui uns anys, millor dit, pudor... :martell1



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/08/2009 19:31

Efectivament, tal i com diu en canalcole, la olor que desprenen els Civies ve de que és un tren que porta fent serveis des de fa poc, i per tant, de nova fabricació. Sense anar més lluny, dijous passat vaig agafar el 465-215 i es notava una mica aquesta olor.


Salutacions



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 11/08/2009 8:42

Pensa que al final de línia sempre els netegen. En freguen el terra i això. Per tant si és de neteja pot ser a qualsevol hora.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 11/08/2009 10:26

viscaelcat ha escrit:Pensa que al final de línia sempre els netegen. En freguen el terra i això. Per tant si és de neteja pot ser a qualsevol hora.
Ara ja noho fan a tots... :roll: A St. Vicenç, alguns els netejen els vidres de la cabina, recullen la brossa de les papereres, i ja està... >:(



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 11/08/2009 11:34

A Maçanet si que entren i freguen, i m'imagino que els hi deuen netejar els vidres. A Mataró netegen els vidres, però no recordo haver vist ningú fregant, però no ho dec haver vist perquè així que baixo ja marxo, clar.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 11/08/2009 19:24

A Hospitalet, Vic, Barcelona-Sants (no només AVE :x ), Figueres, Portbou, Lleida i Manresa he vist netejar els trens. A Puigcerdà (i això que vaig sovint, també a Latour), només 3 vegades, 2 a 440 i una a 447, i a Maçanet a un C1.
Però no a totes les estacions netegen bé els trens. A Ripoll no els netejen, per exemple (sols 4 vegades ho he vist). O sigui, que la catalogació és bastant fluixa, com acostuma a ser habitual.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 11/08/2009 19:36

Donc a Vic tots els trens el netegen en acabar el servei, sobretot a partir de les 5 és habitual veure dones netejant els vidres frontals dels trens i els interiors.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 11/08/2009 19:40

No, si això ja ho he citat ;) :
BB9200 ha escrit:A Hospitalet, Vic, Barcelona-Sants (no només AVE ), Figueres, Portbou, Lleida i Manresa he vist netejar els trens.
Normalment els trens que estan estacionats a la via 3 sense servei els netejen, més usualment. Però també les 447 que netejen a la via 4.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 11/08/2009 22:47

BB9200 ha escrit:A Hospitalet, Vic, Barcelona-Sants (no només AVE :x ), Figueres, Portbou, Lleida i Manresa he vist netejar els trens. A Puigcerdà (i això que vaig sovint, també a Latour), només 3 vegades, 2 a 440 i una a 447, i a Maçanet a un C1.
Però no a totes les estacions netegen bé els trens. A Ripoll no els netejen, per exemple (sols 4 vegades ho he vist). O sigui, que la catalogació és bastant fluixa, com acostuma a ser habitual.
A Puigcerdà hi ha una persona que neteja el tren mentre va a La Tor de Querol i torna.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 12/08/2009 17:55

Doncs al vagó on vaig jo no hi va, mentre estan viatjant. Suposo que el deuen netejar mentre està a Latour, allà no estic pendent dels espanyols (a excepció de si era una 440 sense remodelar).
Als Civia, sobretot feien olor els de Siements, els d'Alstom no tant.
Prefereixo pensar que és olor a nou, doncs els Civia, poc he pujat en ells, acostumen crec a portar matarrates...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 13/08/2009 12:07

BB9200 ha escrit:Prefereixo pensar que és olor a nou, doncs els Civia, poc he pujat en ells, acostumen crec a portar matarrates...
Serà per quan els deixen a Montcada-Bifuració amb les portes obertes... :twisted:



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”