Unitats de rodalies a Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Velocitat comercial i saturació a la B-V

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/06/2008 0:05

jordigt2008 ha escrit:Soc nou aquí, i pràcticament cada dia agafo la línia del catalans del Vallés. Em podeu explicar perquè no es pot ampliar la línia amb més trens, o perquè no poden anar més ràpid?
No hi caben més trens perquè la línia està saturada, amb freqüències de dos minuts en el tronc central (Pl. Catalunya - Gràcia) durant bona part del dia. I no poden anar més ràpid per la mateixa raó, perquè els que podrien fer serveis semidirectes a Terrassa i Sabadell han d'anar al ritme que els marca el tren que tenen al davant, a part de que part del traçat és força sinuosa (per exemple, entre Sarrià i Peu del Funicular i Les Planes i La Floresta).

La solució passa per segregar els serveis urbans dels suburbans al seu pas per Barcelona, però també per augmentar la capacitat dels trens.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Divendres 13/06/2008 10:05

cristian26 ha escrit:
jordigt2008 ha escrit:Los trenes Civia, llegarán algun dia a Manresa?
I a Granollers o Castelldefels? :D
Home!, per Granollers Centre ja hi pasen...

...sobretot en proves acabats de sortir de la factoria d'Alstom. :P



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”