Megafonia als trens de Renfe per informar d'avaries!!!!!!!!!
Megafonia als trens de Renfe per informar d'avaries!!!!!!!!!
Ja era hora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igual algú de vosaltres ja l'ha escoltat, però avui és el primer cop que jo ho faig, i ha estat precisament per anunciar que les línies 1 i 3 de Rodalies podien acumular retards de fins a 30 minuts, i que era possible que ens haguessim de quedar més estona de l'habitual al tren.
Quina emoció!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igual algú de vosaltres ja l'ha escoltat, però avui és el primer cop que jo ho faig, i ha estat precisament per anunciar que les línies 1 i 3 de Rodalies podien acumular retards de fins a 30 minuts, i que era possible que ens haguessim de quedar més estona de l'habitual al tren.
Quina emoció!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els missatjes per megafonia a l'interior dels trens van començar a emetre's fa aproximadament un any, per les desviacions causades per les obres de l'ave.
Si et refereixes a lo d'infromar en directe sobre alguna incidència, això ho porto escoltant fa aproximadament un any.
Salutacions.
Si et refereixes a lo d'infromar en directe sobre alguna incidència, això ho porto escoltant fa aproximadament un any.
Salutacions.
Je, je, dubto que gaire gent l'hagi sentit. I si no, preguntem-lis als nombrosos passatgers que han estat tancats dins un tren, durant força estona, i sense cap mena d'informació. A les hores, igual no era molt freqüent
Tots els trens de rodalies disposen de megafonia interior en la qual el maquinista pot informar de les averies si aquesta funciona i si li ve de gust.
El que han instal·lat des de l'estiu pasat aproximadament és un sistema que des del CIC de Barcelona que es troba a l'Estació de França (Centro de Información de Cercanías) poden comunicar-se amb tots els trens de rodalies i emetre missatges per la megafonia d'ells.
El que han instal·lat des de l'estiu pasat aproximadament és un sistema que des del CIC de Barcelona que es troba a l'Estació de França (Centro de Información de Cercanías) poden comunicar-se amb tots els trens de rodalies i emetre missatges per la megafonia d'ells.
Ara ho has dit, no es tractava del maquinista qui parlava, com més d'un cop he sentit, sino un missatge lllegit per una locutora professional, probablement enviat a distància. Havia oblidat d'esmentar-ho. Savia que havien dit que existia, però que no els hi funcionava.
I mentrestant jo haig d'anar a Atenció al Client de Sants per demanar que avisin per megafonia el retard d'un Catalunya Exprés cap a Figueres que no es presenta i ningú en sap res...
Però què bé que viviu a Rodalies!
Però què bé que viviu a Rodalies!
És com si ho digués un condemnat a la foguera a un condemnat a la forca.entfe001 ha escrit:Però què bé que viviu a Rodalies!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3942
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Megafonia a la linia C3 l'any passat, dins dels trens.
I actualment als que van amb destinació Puigcerdà o La Tour de Carol.Amb motiu de les obres de l'arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona, la linia 3 de rodalies finalitza el seu recorregut a l'estació de Sant Andreu Arenal, les alternatives de transport per continuar des d'aquesta estació son: la linia L1 del metro i la linia 4 de Rodalies, preguem disculpin les molèsties.
Senyors passatgers, els informem que per obres de millora de la infraestructura, els trens amb destinació Puigcerdà / La Tour de Carol finalitzen el recorregut a l'estació de Ribes de Freser, per seguir fins a destinació cal agafar els autobusos que RENFE ha habilitat. Preguem disculpin les molèsties.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Val, però es tracten d'avisos creats per una situació temporal, i no pas un avís d'una avaria puntual, com el que vaig sentir l'altre dia, aquí radica la diferència, i la bona idea d'haver-ho fet així, ja era hora!
Doncs per avaries ja ho he escoltat més d'un cop a dins del tren, amb la megafonia que prové del CIC.metring ha escrit:Val, però es tracten d'avisos creats per una situació temporal, i no pas un avís d'una avaria puntual, com el que vaig sentir l'altre dia, aquí radica la diferència, i la bona idea d'haver-ho fet així, ja era hora!
Val a dir que si no mal recordo encara no ho tenen tots els trens.
Si, però a la mateixa Renfe van dir que no els hi funcionava uns quants cops, com el dia en que un tren es va quedar dins el túnel entre Arc de Triomf i Catalunya, quan els usuaris, farts d'esperar informació, tiraven de l'alarma diversos cops.
Una cosa no exclou l'altra.metring ha escrit:Si, però a la mateixa Renfe van dir que no els hi funcionava uns quants cops, com el dia en que un tren es va quedar dins el túnel entre Arc de Triomf i Catalunya, quan els usuaris, farts d'esperar informació, tiraven de l'alarma diversos cops.
No, no pas, però que si hagués fet falta en incidències greus, encara que fos el mateix maquinista qui parlés
El tren que es va averiar entre Arc de Triomf i Plaça Catalunya no podia rebre cap missatge perquè precisament estava averiat.
També comentar que almenys les sèries 440R, 447, 450 i 451 disposen d'aquesta característica. En el cas dels CIVIA (463, 464 i 465) no ho he pogut comprobar.
També comentar que almenys les sèries 440R, 447, 450 i 451 disposen d'aquesta característica. En el cas dels CIVIA (463, 464 i 465) no ho he pogut comprobar.
jo no he sentit mai, i he estat en alguns trens amb problemes...(lúltim cop, l'altre dia a la C3, quan la gent es va amotinar a Bifurca), serà que tinc mala sort
El tren estava sense tensió, per tant es va considerar en el disseny del tren que el sistema de megafonia no era tant vital per mantenir-lo en marxa amb les bateries auxiliars.metring ha escrit:Si, però a la mateixa Renfe van dir que no els hi funcionava uns quants cops, com el dia en que un tren es va quedar dins el túnel entre Arc de Triomf i Catalunya, quan els usuaris, farts d'esperar informació, tiraven de l'alarma diversos cops.
Salut,
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Es tracta d'un equip de Soluziona, que permet establir comunicació CTC -> UT. Comprén conexions tipus GSM/GPS/GSMR/GPRS
Soluziona ara és Indra, des de fa un any i mig.Mr. Baricentro ha escrit:Es tracta d'un equip de Soluziona, que permet establir comunicació CTC -> UT. Comprén conexions tipus GSM/GPS/GSMR/GPRS
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Resulta força evident que això és un error greu de disseny, ja que si en algun moment fa més falta la megafonia interna és precisament quan hi ha problemes al tren.Jordilar ha escrit:El tren estava sense tensió, per tant es va considerar en el disseny del tren que el sistema de megafonia no era tant vital per mantenir-lo en marxa amb les bateries auxiliars.
A més, un sistema de so té un consum molt baix comparat amb qualsevol altre sistema del tren, per la qual cosa tampoc és excusa que tècnicament no es pugui fer.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Ara per el tall de Pg. de Gràcia, el conductor té un micro i diu a on va el tren. Jo ho vaig comprovar a Clot-Aragó aquest cap de setmana quan vaig agafar un tren destinació EDF, el maquinista deia que anava a Edf, però ho deia d'una manera que no sabia quina era la línia, ni d'on venia, ni a on anava...