Megafonia als trens de Renfe per informar d'avaries!!!!!!!!!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Megafonia als trens de Renfe per informar d'avaries!!!!!!!!!

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 29/12/2008 21:18

canalcole ha escrit:Ara per el tall de Pg. de Gràcia, el conductor té un micro i diu a on va el tren. Jo ho vaig comprovar a Clot-Aragó aquest cap de setmana quan vaig agafar un tren destinació EDF, el maquinista deia que anava a Edf, però ho deia d'una manera que no sabia quina era la línia, ni d'on venia, ni a on anava...
Dubtu que el maquinista no sàpiga on va el tren, ja que ells porten el full de ruta, on consten les parades. Si ha d'informar on acaba només dirà això i ja està, és feina de la gent saber quina línia és el tren, perquè sinó agafen el tren sense saber ni on van :x


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 29/12/2008 22:14

Jo dic de la forma que ho deia semblava que no ho sabia.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 29/12/2008 22:47

canalcole ha escrit:Jo dic de la forma que ho deia semblava que no ho sabia.
Normalmente los maquinistas cuando hacen funcionar la megafonia del tren, para lo que sea, lo hacen con una voz de poca gana!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 29/12/2008 22:55

ferroviario_catalan ha escrit:
canalcole ha escrit:Jo dic de la forma que ho deia semblava que no ho sabia.
Normalmente los maquinistas cuando hacen funcionar la megafonia del tren, para lo que sea, lo hacen con una voz de poca gana!
Home, no tothom pot dir-ho com un actor de doblatge...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/12/2008 11:47

metring ha escrit:Home, no tothom pot dir-ho com un actor de doblatge...
Exacte, la modulació de la veu no és quelcom que surti així com així. Cal practicar-ho, i dubto que Renfomentadif destini un sol minut perquè els maquinistes treballin aquest aspecte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 30/12/2008 13:22

Home, ja s'enten que tampoc ho diran com interprets professionals, però al que crec que es vol fer referència es que quan parlen per megafonia els maquinistes ho fan sense ganes i se'ls hi nota molt amargats.
Suposo que seran les condicions laborals de l'operador negre de l'AMB i que pobres es veuen impotents enmig dels marrons i també els hi deu saber greu pel passatge.

Jo un cop un maquinista va utilitzar la megafonia quan just el Regional que havia davant va desintegrar a una persona a l'estació de Gavà on passen els trens per vies de Rodalies a alta velocitat. Renfe va trigar més d'una hora a autoritzar que els trens passessin per les dues vies que no s'utilitzen normalment!!!!!!! El que està clar és que els responsables de gestió de Renfe són uns grans inútils i no tenen eficàcia a l'hora de gestionar les solucions als problemes ràpid. No m'estranya que els maquinistes parlin de mala gana saben que han d'encobrir els seus jefes i no dir clarament que el tren s'estarà allà una bona estona perquè tot i que hagi solució fàcil la gent que hi ha per sobre seu esperaran a fer el cafè o qui sap....



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 30/12/2008 14:24

EUKibo ha escrit:Home, ja s'enten que tampoc ho diran com interprets professionals, però al que crec que es vol fer referència es que quan parlen per megafonia els maquinistes ho fan sense ganes i se'ls hi nota molt amargats.
Suposo que seran les condicions laborals de l'operador negre de l'AMB i que pobres es veuen impotents enmig dels marrons i també els hi deu saber greu pel passatge.

Jo un cop un maquinista va utilitzar la megafonia quan just el Regional que havia davant va desintegrar a una persona a l'estació de Gavà on passen els trens per vies de Rodalies a alta velocitat. Renfe va trigar més d'una hora a autoritzar que els trens passessin per les dues vies que no s'utilitzen normalment!!!!!!! El que està clar és que els responsables de gestió de Renfe són uns grans inútils i no tenen eficàcia a l'hora de gestionar les solucions als problemes ràpid. No m'estranya que els maquinistes parlin de mala gana saben que han d'encobrir els seus jefes i no dir clarament que el tren s'estarà allà una bona estona perquè tot i que hagi solució fàcil la gent que hi ha per sobre seu esperaran a fer el cafè o qui sap....
Que fàcil que és criticar la feina dels demés sense conèixer-la!



visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Dimecres 31/12/2008 0:11

EUKibo ha escrit:Home, ja s'enten que tampoc ho diran com interprets professionals, però al que crec que es vol fer referència es que quan parlen per megafonia els maquinistes ho fan sense ganes i se'ls hi nota molt amargats.
Suposo que seran les condicions laborals de l'operador negre de l'AMB i que pobres es veuen impotents enmig dels marrons i també els hi deu saber greu pel passatge.

Jo un cop un maquinista va utilitzar la megafonia quan just el Regional que havia davant va desintegrar a una persona a l'estació de Gavà on passen els trens per vies de Rodalies a alta velocitat. Renfe va trigar més d'una hora a autoritzar que els trens passessin per les dues vies que no s'utilitzen normalment!!!!!!! El que està clar és que els responsables de gestió de Renfe són uns grans inútils i no tenen eficàcia a l'hora de gestionar les solucions als problemes ràpid. No m'estranya que els maquinistes parlin de mala gana saben que han d'encobrir els seus jefes i no dir clarament que el tren s'estarà allà una bona estona perquè tot i que hagi solució fàcil la gent que hi ha per sobre seu esperaran a fer el cafè o qui sap....
Para empezar, no se si es mas inútil el que autoriza esto que tu dices, o el que habla sin conocimiento de causa.
Cuando hay un atropello, bajo orden judicial la circulación queda detenida hasta que un JUEZautoriza la circulación de trenes por las demas vias.
Y si de verdad tienes idea de como está el tema verías que en Gavà aún es hora que medio pueblo se entere que existe un paso inferior.


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 31/12/2008 13:46

Entiendo que cuando hablamos de un atropello, y encima en una estación, se tarde mucho rato en reestablecer el servicio, pues no sería de mucho agrado que la gente que pasa con el tren al lado del accidente, viese como levantan un cadaver atropellado por un tren. (aparte de otras circunstancias, por lo que se tarda en reestablecer el servicio)


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”