Sabeu informació sobre l'XPT?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
orig440

Sabeu informació sobre l'XPT?

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 14/07/2008 18:27

Sabeu informació nova sobre aquest tren? És per un treball que tinc que fer ''ferroviari'' ;) .
PD:És un tren australià, de la zona de NSW molt semblant al HST britànic, només que té 8 vagons i està adaptat a la infraestructura australiana. Busco informació perquè estic fent un llibre ;) i no he trobat res a internet.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 14/07/2008 19:02

Jo vaig viatjar en el 2005 en el Xpt de Sydney a Melbourne. Es un automotor que va de Sydney a varies ciutats australianes entre elles Melbourne. Es l'unic automotor amb cotxes llit que conect
Cabina
Imatge
Vista Exterior
Imatge
Compartiment lli ten modo seient
Imatge
El preu en cotxe llit era molt competitiu si ho reservaves amb antelació, sobre un 100 dolars australians.

Mes informació



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 14/07/2008 19:03

Moltes gràcies per l'aportació Davida ;) , no sabia que tenen cotxes llitera :ok



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 14/07/2008 23:12

orig440 ha escrit:Moltes gràcies per l'aportació Davida ;) , no sabia que tenen cotxes llitera :ok
No son coche llitera, son departaments llit, equivalent a un Gran Clase de Renfe.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Divendres 18/07/2008 18:36

He ficat la pota :oops: :oops: . Doncs moltíssimes gràcies. Sabeu quantes unitats es van construïr, quines companyies se les han quedat, quin estil d'enganxall té, la seva velocitat màxima...? ;) .



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”