Possible preservació de 440-132?

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Possible preservació de 440-132?

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 29/10/2008 15:02

Tinc fotos de la 440 s/r de Vilanova, aqui les veieu

Xavi.
Fitxers adjunts
IMGA3179 - 3.JPG
Vista de la 440-132 al TCR de Vilanova
IMGA3179 - 3.JPG (16.39 KiB) Visualitzat 3264 cops



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 22/12/2008 23:18

Situación a 22/12/2008

Imatge



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 23/12/2008 16:41

Si comparem amb la foto anterior, ara està molt pitjor...
Si la deixen així d'abandonada arribara un moment que quedara com els 593 a València FSL.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 23/12/2008 16:58

Si es compara les fotos de la 440-132, amb les de la 131, es pot dir que no hi ha color. La 132 és digna de comparar-se amb algunes de les que estan a Santander, mentre que la 131 com la 130. Ben tapadetes...
Realment fa pena veure un material que encara tindria tela per 5 anys més així de deixat. El mateix amb la 175, que no està en millor estat >:( .



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 23/12/2008 21:35

5 anys??? Molt més podrien durar, hi han països que tenen trens de fa molts anys endarrere.
I com deies la 175 està allí per podrir-se.
Aqui tinc una foto de setembre:
IMGA3181-3.PNG
440-131+440R-175
(155.6 KiB) S’ha baixat 126 vegades



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 23/12/2008 23:45

Diria que la 440-132 ja tenia 600.000km, i amb aquest quilometratge s'ha de passar ja una R. Suposo que per no gastar-s'hi peles...
Per altra banda com que la 440.131 diria que estava als voltant dels 500.000km, per això no està patint la mateixa sort...


Salutacions,

Oriol

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Divendres 19/11/2010 20:36

NOIS,
SENTO INFORMAR DEL QUE HE VIST EL DIMARTS DIA 16/11/2010 ALS TALLERS DE VILANOVA.

LA 440.132 JA NO EXISTEIX HE POGUT VEURE AMB ELS MEUS PROPIS ULLS COM UNA MÀQUINA ESTAVA CONVERTINT AQUESTA MAGNIFICA UNITAT EN TROSSETS DE FERRALLA.

R.I.P a la unitat 440.132. descanis en pau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 21/11/2010 22:41

jordi ha escrit:NOIS,
SENTO INFORMAR DEL QUE HE VIST EL DIMARTS DIA 16/11/2010 ALS TALLERS DE VILANOVA.

LA 440.132 JA NO EXISTEIX HE POGUT VEURE AMB ELS MEUS PROPIS ULLS COM UNA MÀQUINA ESTAVA CONVERTINT AQUESTA MAGNIFICA UNITAT EN TROSSETS DE FERRALLA.

R.I.P a la unitat 440.132. descanis en pau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:nose :nose porque?? jo... ahora, a ver que pasará con la 131....


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”