HSR-350x: Corea dissenya un nou tren d'Alta Velocitat

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

HSR-350x: Corea dissenya un nou tren d'Alta Velocitat

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/09/2008 10:26

Avui m'he assabentat que Corea del Sud està a punt de presentar un nou tren desenvolupat totalment amb tecnologia pròpia i capaç d'arribar als 350 Km/h de velocitat normal.

Es veu que estan tenint molts problemes amb els trens d'Alstom que van comprar per la seva línia d'Alta Velocitat (una evolució de la sèrie 100 de Renfe o els TGV francesos), sobretot per obtenir els recanvis que han de venir expressament de França. Això, els ha portat fins i tot a l'extrem d'haver d'inutilitzar alguns trens per fer-los servir per treure peces i fer-ne funcionar altres (canibalitzar), tenint en compte que són trens nous :?

En part per això, han decidit optar per la via "asiàtica": agafar la tecnologia "occidental", millorar-la, i construir-la ells mateixos a meitat de preu. Per si no n'hi hagués prou, s'han aliat amb els turcs per produïr allà també els mateixos trens i poder agafar, també, el mercat europeu. A veure si se'n surten.

Més informació:
http://en.wikipedia.org/wiki/HSR-350x
http://www.krri.re.kr/cyber/publication ... R-350x.pdf



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 10/09/2008 18:30

Per ser el prototip no está gens malament.

Salutacions



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 10/09/2008 19:23

wefer ha escrit:Es veu que estan tenint molts problemes amb els trens d'Alstom que van comprar per la seva línia d'Alta Velocitat (una evolució de la sèrie 100 de Renfe o els TGV francesos), sobretot per obtenir els recanvis que han de venir expressament de França. Això, els ha portat fins i tot a l'extrem d'haver d'inutilitzar alguns trens per fer-los servir per treure peces i fer-ne funcionar altres (canibalitzar), tenint en compte que són trens nous :?
wefer, on has vist aquesta info?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”