Nou Talgo Avril: 380 Km/h

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Re: Nou Talgo Avril: 380 Km/h

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 30/11/2016 8:30

trenesrenfe123 ha escrit:En la meva opinió, de totes les ofertes possibles la del Avril de Talgo crec que és la pitjor. Abans hagués triat l'Oaris de CAF o el AGV d'Alstom. Exteriorment el prototip G3 és tan horrorós com els Pato actuals, i tot i que amb la sèrie G4 el disseny l'han millorat continua sent lleig.
Hi haurà algun argument més sòlid que l'estètica de la tractora, entenc...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 30/11/2016 11:31

trenesrenfe123 ha escrit:[...]
Interiorment, el fet de tenir files de 5 seients ho trobo estandaritzar la sobredemanda en certs trens. Més aviat s'ha buscat poder vendre més bitllets que no la comoditat pel passatger. Dóna la sensació que cada vegada més els trens d'alta velocitat s'assemblen als avions...
Si i no. A Japó, hi ha algunes series de Shinkansen tenen la configuració 3+2 (i sinó recordo malament algun 3+3), i al contrari del que pugui semblar la sensació no és la mateixa que a un avió, ja que al final si es respecta la distància entre files la sensació d'anar apretat no és tanta.


Salutacions,

Oriol

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 30/11/2016 16:08

El MAD - BCN necessita com l'aigua trens de gran capacitat, amb el 3+2 a turista
El corredor no creix més per falta de capacitat; de fet els divendres apenes hi ha 2 dobles composicions

Els nous trens entraran a aquest corredor, i part dels 103 aniran a altres corredors

De gran gran capacitat tenim l'Euroduplex i l'Avril.
L'Eurodúplex em dona els dubtes d'accessibilitat, dubto que puguin fer dos pisos amb l'alçada d'andanes actual
A més que ha estat la millor oferta tècnica (que no econòmica)
No tot és estètica



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 30/11/2016 19:31

Doncs pel que s'havia dit fins ara, els nous trens en cap cas entrarien primer al BCN-MAD, sinó a altres línies més secundàries.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 01/12/2016 15:09

Una cosa es fer publicitat i una altre es rastrejar que Renfe a comprat trens nous mentres els usuaris de les línies convencionals van en trens que cada dos per tres, apart d'això els amics del ferrocarril de Zamora están a favor de que el poble de Sanabria tingui una Estació de AVE (saben que quant entri en funcionament l'AVE de Zamora i Galícia moltes poblacions es quedaran pràcticament es quedaran sense tren, com va passar a la R13).
Jo no dic altres zones tinguin AVE, però la bombolla de l'alta velocitat s'ha acabarà petant i els nostres nets pagarán "el AVE para todos".


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 01/12/2016 16:39

trensmat ha escrit:Una cosa es fer publicitat i una altre es rastrejar que Renfe a comprat trens nous mentres els usuaris de les línies convencionals van en trens que cada dos per tres
Suposo que la frase s'acaba "s'espatllen"... i sí, totalment d'acord. És directament insultant que comprin més AVE's i menys trens de rodalia i regionals.
apart d'això els amics del ferrocarril de Zamora están a favor de que el poble de Sanabria tingui una Estació de AVE (saben que quant entri en funcionament l'AVE de Zamora i Galícia moltes poblacions es quedaran pràcticament es quedaran sense tren, com va passar a la R13).
En els pobles que dius, ara mateix ja pràcticament no tenen tren: els Alvia que van cap a Galícia entre Zamora i Ourense només s'aturen a Puebla de Sanabria i alguns a A Gudiña. Per el costat de Zamora només hi ha un regional al dia que per el matí va de Puebla de Sanabria a Valladolid i torna per la tarda. Per el costat gallec ni això, el regional que anava de Puebla de Sanabria a Ourense per el matí i tornava per la tarda va ser suprimit ja fa uns quants anys... en tot cas, aquesta línia no deixava de ser un "directo" i l'objectiu no era donar serveis als pobles sinó que els trens poguessin anar directament de Madrid a Galícia sense anar per Palència i Lleó, la majoria d'estacions (sobretot al costat Gallec) estan molt allunyades dels pobles i a més justament aquella zona està molt despoblada i la majoria de pobles són molt petits. I no deixa de ser una paradoxa que una línia oberta als anys 50 del segle passat, amb explanació per a doble via i si no mal m'equivoco amb CTC des del primer dia s'hagi de substituïr per una nova línia que començarà igual que l'antiga: explanació per via doble, però només montada una de les dues vies.

I el que dius de la R13 no es ben bé cert: abans de l'AVE l'oferta de trens regionals era molt escassa, de fet la que hi ha ara... el problema és que els trens de llarga distància complementaven l'oferta de trens regionals i no s'han substituït per res. El tren llançadora que van posar de Valls a Sant Vicenç el pagava l'ajuntament de Valls i va decidir que enlloc de subvencionar a RENFE fer-ho a Mon-Bus i crear l'actual línia d'autobús Valls-El Vendrell-Calafell.
Jo no dic altres zones tinguin AVE, però la bombolla de l'alta velocitat s'ha acabarà petant i els nostres nets pagarán "el AVE para todos".
Ja l'estem pagant aquesta bombolla.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 25/04/2018 19:02

Talgo rompe con ABB y negocia un nuevo motor para el 'Avril' de Renfe

El fabricante español mantiene conversaciones con la ingeniería vasca Ingeteam para suministrar la parte clave de su AVE, que debe entregar a Renfe a partir de 2020


Talgo tiene que hacer reajustes en su plan de producción del Avril para Renfe, el tren de alta velocidad que el operador público compró en 2016 en un pedido valorado en más de 2.600 millones de euros. El fabricante español ha roto el acuerdo preliminar que mantenía con la multinacional ABB para el suministro de la tracción de su tren de alta velocidad.

La ruptura obliga a Talgo a buscar un nuevo suministrador de esta tecnología clave para su AVE, ya que es la encargada de dar la potencia necesaria para llegar a los 350 kilómetros por hora, exigidos por Renfe en el pliego del concurso en el que Talgo compitió con Alstom, Siemens y CAF.

[...] La entrega de las primeras unidades del Avril debe realizarse entre febrero y junio de 2020 (entre 38 y 42 meses). De lo contrario, el proveedor se enfrenta a fuertes penalizaciones económicas.

Talgo ganó el pedido de hasta 30 trenes y hasta 40 años de mantenimiento tras presentar la mejor propuesta técnica y obtener la mejor puntuación económica, al proponer 137.000 euros por asiento y kilómetro.

En concreto, Talgo ofreció fabricar cada tren por 22 millones, frente a los 31 millones de Siemens y los 32 millones de Alstom, con mejores precios en el mantenimiento de los equipos, lo que representó una rebaja media sobre el precio de licitación del 27%. [...]

Según las fuentes consultadas, entre las lecturas positivas de una alianza entre Talgo e Ingeteam figura el desarrollo de una tecnología made in Spain en un ámbito dominado por multinacionales como ABB, Alstom, Bombardier y Siemens, entre otras. [...]

http://www.expansion.com/empresas/trans ... b4674.html


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 17/10/2023 22:56

Ja s'ha rebut la homologació de la Sèrie 106, tant d'ample fix com ample variable.
Aunque el tren ha sido diseñado para circular a una velocidad comercial de 330 km/h, la ERA ha autorizado la circulación de las dos variantes trenes a una velocidad máxima de 300 km/h. Esta velocidad se verá reducida a 220 km/h cuando circulen bajo 3.000 V CC con ERTMS y a 200 km/h cuando circule, en ambas tensiones, con ASFA.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”