ATP-ATO
Re: ATP-ATO
Perdoneu, però jo tampoc recordo cap cosa d'aquestes a la L3 quan es va implantar l'ATP, i encara menys que m'esperés 10 minuts al següent tren, i si ha pasat aixó suposo que deu haver estat a causa d'alguna incidència.
El que recordo es que el trajecte Montbau-Catalunya va pasar de fer-se en 9 minuts a 15 minuts.
I a la línia 1 els porten 1 terç, tant costa fer les proves i posar-ho tot de cop, em de fer sempre les coses tard, malament i a mitges. Aixó es oferir un bon servei? , hem d'anar més lents a causa d'un sistema de seguretat, ens em d'esperar més estona a les estacions petites, en uns trens que intenten posar-hi més espai, pero segueixen anat plens, en alguns casos pasant una calor insoportable, etc... , tant costa plantar uns horais aproximats.
Tant els hi costa posar 2 trens més amb mode manual en aquells espais de 4-5 minuts sense trens, que han d'anar amb l'escusa de l'ATP.
Crec que en altres països farien les coses millor sense haver de gastar-se 24 milions d'Euros.
El que recordo es que el trajecte Montbau-Catalunya va pasar de fer-se en 9 minuts a 15 minuts.
I a la línia 1 els porten 1 terç, tant costa fer les proves i posar-ho tot de cop, em de fer sempre les coses tard, malament i a mitges. Aixó es oferir un bon servei? , hem d'anar més lents a causa d'un sistema de seguretat, ens em d'esperar més estona a les estacions petites, en uns trens que intenten posar-hi més espai, pero segueixen anat plens, en alguns casos pasant una calor insoportable, etc... , tant costa plantar uns horais aproximats.
Tant els hi costa posar 2 trens més amb mode manual en aquells espais de 4-5 minuts sense trens, que han d'anar amb l'escusa de l'ATP.
Crec que en altres països farien les coses millor sense haver de gastar-se 24 milions d'Euros.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Per què vols posar-hi més trens en mode especial? Precisament aquest és un dels problemes que hi ha ara. El temps que es guanya anant més depressa entre estació i estació, l'has de perdre parat a l'estació. És millor que els que vagin en mode especial no circulin per sobre del límit de velocitat.
Si corren tots en mode especial, i no cal seguir les indicacions de l'ATP, fent horaris pensats, i ben planificats poden omplir els grans buits que hi han sense posar l'ATP, fins que es necessiti de debó, com a les altres linies.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Fa temps que és necessari l'ATP a la L1 perquè és per aquest motiu que no es pot ampliar el carrussel d'aquesta línia. En quant els horaris, l'error està en que els horaris que hi han ara estan confeccionats per a ATP-ATO quan encara se circula amb ATP manual.
Jo crec que podrien posar 2 trens més sense necessitat de posar l'ATP, fent horaris pensats, però ja sabem, si s'han de fer servir les neurones, que ens ho faci un sistema automàtic.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Sense ATP, el carrussel de la L1 era de 24 trens i un tècnic em va comentar que ell creia que era possible estirar-ho fins a 25, i ficant-lo amb calçador. Ara, ja hi ha 26 trens al carrussel i les intencions són d'uns 31 trens circulant a la vegada.
Avui a la L1, els panells informatius, entre hores d'arribada dels trens, anunciaven possibles problemes per la implantació de l'ATP.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Els primers temps de la línia 2 amb l'ATP-ATO van ser força lamentables, ja que tot i els avantatges que permet o ha de permetre l'ATO com ara frenades més ajustades i per tant increment de la velocitat mitjana a algun il·luminat se li va acudir disminuir la velocitat dels trens per consumir menys energia, tot fent el viatge a pas de tortuga, afortunadament des de fa molt de temps això ja no és així.
Jo veig bé l'ATP-ATO, però sempre que realment comporti una millora real, si tot el que ha de suposar és que els trens vagin més lents de forma innecessària ja el poden tirar a les escombraries.
Jo veig bé l'ATP-ATO, però sempre que realment comporti una millora real, si tot el que ha de suposar és que els trens vagin més lents de forma innecessària ja el poden tirar a les escombraries.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Molt bona aquesta.
Últimament també a Renfe informen bastant, encara que certes causes millor que no les diguessin tan obertament. Com li diuen a l'SNCF? ("accident de persona?)
Últimament també a Renfe informen bastant, encara que certes causes millor que no les diguessin tan obertament. Com li diuen a l'SNCF? ("accident de persona?)
metring ha escrit:Avui a la L1, els panells informatius, entre hores d'arribada dels trens, anunciaven possibles problemes per la implantació de l'ATP.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1964
- Ubicació: Aigüestoses
Uff!victorcasta ha escrit:I tant. L'ATP no deixa obrir portes si no el tren no se situa dins de la zona marcada en vermell al principi de l'andana. Si s'ha fet curt, es pot avançar, frenar i així poder-les obrir. Si t'has passat, s'haurà de saltar l'estació i continuar fins a la següent.metring ha escrit:Avui he agafat la línia 1, i el tren tenia problemes per colocar-se bé a l'andana, frenava, no deixava obrir portes, i es tornava a moure. Pot tenir res a veure amb l'ATP?
Això em sembla que només serà el pic de l'iceberg
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
he agafat uns dies la L1 ultimament i a Hospital de Bellvitge l'entrada és força espectacular cada vegada
ES PELIGROSO ASOMARSE
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Des que tenim l'ATP a la L1, he pogut comprovar que els trens van ostensiblement més lents que abans. El fet és que ara, per fer el trajecte que faig cada dia, haig de posar-hi uns quants minuts suplementaris.
Si això es deixa així, voldrà dir que necessitaran més trens per transportar la mateixa gent.
Les freqüències no ho són tot.
Si això es deixa així, voldrà dir que necessitaran més trens per transportar la mateixa gent.
Les freqüències no ho són tot.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Sí però hi ha gent que s'ha de penjar la medalla de l'ATO encara que representi un empitjorament del servei.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
I m'hi jugo el coll que aquesta gent només agafa el metro si abans els netegen trens i instal·lacions i els diuen on per han de passar la targeta que el cap de protocol es treu de la cartera moments abans.josep_serre ha escrit:Sí però hi ha gent que s'ha de penjar la medalla de l'ATO encara que representi un empitjorament del servei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Passa que fins ara, els trens podien i superaven els límits de velocitat, sempre i quan el traçat ho admetés. Anar de Santa Eulàlia a Torrassa abans es podien agafar els 80, quan el màxim permès en la xarxa és de 70 i en via recta.
Com diu en Wefer, les freqüències no ho son tot, Dimarts pasat vaig anar a comprovar en un 6000 la velocitat entre St Eulàlia i Torrassa, el codi es 60-70, peró ara només s'hi ha estat uns segons a 70 Km/h la resta entre 50 i 65, ja vaig dir que aixó farà que trigui 5-10 segons més, la L-1 amb un trajecte de 21 km, ja és llarg, si el fem anar lent, encara pitjor, l'usuari que s'hagi de fer tota o quasi tota la línia s'estarà emprenyat, ja que ha vist que ha d'invertir més temps a fer el trajecte i que en cap cas la reducció de freqüència li farà contrapes, ja que no es el mateix trigar 10-15 minuts més que esperarte 2 menys.
Per cert, Universitat-Torrassa en 18 minuts. Ara mateix, me'n recordo d'aquell anunci de TMB en que diu que el Metro és un servei Ràpid i Eficaç. Deurien somiar, suposo.
Per cert, Universitat-Torrassa en 18 minuts. Ara mateix, me'n recordo d'aquell anunci de TMB en que diu que el Metro és un servei Ràpid i Eficaç. Deurien somiar, suposo.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Sí, per exemple un dels canvis més grans el noto en el tram entre Clot i Marina, on hi ha dues corbes "brusques", una entre Clot i Glòries, i una altra molt semblant entre Glòries i Marina. Es noten sobretot en sentit sud. Allà, alguns motoristes anaven a tot drap, i realment el cop que donava el tren de vegades feia fins i tot por. Ara, en canvi, els trens el passen amb una suavitat total, anant molt més lents.victorcasta ha escrit:Passa que fins ara, els trens podien i superaven els límits de velocitat, sempre i quan el traçat ho admetés.
També he notat que ara el tren, també en sentit sud, frena molt per entrar a Sagrera, cosa que abans no es feia, entrant la majoria dels motoristes com a qualsevol altra estació.
També cal dir que tots els panells de temps tenen posat de forma gairebé constant el missatge que diu que es poden produïr problemes per culpa de l'ATP, i que puntualment també es continua repetint aquest missatge a través de megafonia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
He de dir que avui he arribat a patir, veient persones que intentaven obrir portes, i el metro tornava a moure's, i això en dues estacions seguides.
això passa sovint, però no s'ha de patir, les portes no s'obren fins que el tren no està totalment aturat
el metro ara triga una mica més, però no em digueu que no preferiu perdre un parell de minuts si així anem més segurs...millor tard que mai, com va passar a València
el metro ara triga una mica més, però no em digueu que no preferiu perdre un parell de minuts si així anem més segurs...millor tard que mai, com va passar a València
No, si pel que patia era perquè la gent s'agafava a les portes i clar, si arrenca el tren...Danzig ha escrit:això passa sovint, però no s'ha de patir, les portes no s'obren fins que el tren no està totalment aturat
el metro ara triga una mica més, però no em digueu que no preferiu perdre un parell de minuts si així anem més segurs...millor tard que mai, com va passar a València