terol tindra els primers trens s-599

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Alça aquí!

Entrada Autor: metring » Divendres 13/03/2009 14:31

Guigui ha escrit:
Fomento castiga a Lugo con trenes de la edad de piedra
Visca el rigor i la seriositat periodístics!

Que potser es pensen que posant-hi la flotamamodennaduropa millorarà el temps de viatge, si la infraestructura seguirà sent la mateixa bírria?
Seran com el troncomóvil dels Picapiedra, i els viatgers treuen els peus per sota? :riure



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 13/03/2009 17:02

L'altre dia vaig "topar-me" amb un 599 per la línia de Terol, línia que ja té implantat el blocatge automàtic arreu, excepte al petit tram Teruel-Cella si bé ja tot és enclavament electrònic.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 13/03/2009 17:16

Periodista ha escrit:Fomento castiga a Lugo con trenes de la edad de piedra
red de cercanías de Lugo es la única del mapa gallego en la que el Ministerio de Fomento no prevé invertir ni un solo euro en el próximo bienio
Eing? M'acabo d'enterar que Lugo té una xarxa de rodalies de renfe, ves per on... :x .
Potser aquesta gent ja va bé que es queixi, però que no s'olvidin d'unes rutes, com Barcelona-Puigcerdà (aquest és pura edat de pedra), Barcelona-Lleida, Saragossa-Canfranc, Madrid-Soria, l'àrea de Salamanca o la de Castella-La Manxa. Hi ha moltes rutes també que estan en serveis precaris, no propis del segle en què vivim.
De l'edat de pedra unes 440? Anem fins, senyors... Hi ha un continent que es diu Europa, i hi continuen circulant sèries ciquentenàries. Altra cosa és que tinguin pegues com la seva pobre acceleració o, en d'altres casos, una suma incomoditat al portar seients de rodalia.
Edito: De qui he citat de l'escrit, sento el retard de l'editació :oops: .
tren250 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 03/04/2009 17:35, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/03/2009 17:48

tren250 ha escrit:
Guigui ha escrit:La red de cercanías de Lugo es la única del mapa gallego en la que el Ministerio de Fomento no prevé invertir ni un solo euro en el próximo bienio
Compte, que jo no he escrit ni citat la frase de dalt!

;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 13/03/2009 18:11

Ara edito, feia una crítica a qui ha escrit la notícia ;) .



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 27/03/2009 11:38

Negria troncomóvil destino...
Trenscat ha escrit:Ves que el diari aquest gallec no sigui més aviat pro-PP!! :riure


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 07/07/2009 21:14

Segons ha informat Renfe, demà es posen en servei 8 o 9 unitats de la sèrie 599 que faran les relacions Madrid-Salamanca, amb la denominació "MD+". Aquestes unitats formen part del dipòsit de Salamanca. Crec que Galícia encara haurà d'esperar ja que el ritme de construcció d'aquestes unitats va amb lentitud.


Salutacions



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 08/07/2009 12:12

El primer tren MD+ sale para Madrid con la vista puesta en recortar el recorrido por Medina
Los trenes de la serie 599 forman parte de un "ambicioso" plan de renovación integral de la flota de trenes de Media Distancia de Renfe que se ha puesto hoy en marcha en Salamanca. En el caso de la relación Salamanca-Ávila-Madrid, todos los trenes en servicio serán nuevos, gracias a una inversión de 42,5 millones de euros
08/07/2009

Manuel Jesús Simón Peña, en la salida del primer MD+ con destino Ávila-Madrid
A las 9.58 horas arrancó el primer tren MD+, que servirá para denominar a la serie 599 como Media Distancia de alga gama, con dirección Madrid y que sustituye a los TRD. Este nuevo tipo de trenes se ha puesto en servicio por primera vez en España hoy en Salamanca, y se traducirá en una mejora de los niveles de confort y fiabilidad y en un aumento de la oferta total de plazas, al pasar de 124 a 182 por tren.

Los ocho nueve trenes de la serie 599 que ha puesto hoy en marcha Renfe han finalizado recientemente las pruebas para su homologación, que han exigido el cumplimiento de numerosos parámetros, especialmente relacionados con la seguridad, motivo que, según Manuel Jesús Simón Peña, director de Media Distancia Convencional y Alta Velocidad-Media Distancia de Renfe, "retrasó la entrada de los nuevos trenes durante un tiempo".

Nuevos precios
Los precios de los nuevos servicios experimentarán "un pequeño ajuste", dice Simón Peña, acorde con el incremento de la calidad del servicio. El precio del billete sencillo entre Salamanca y Madrid (empleado tan sólo por el 30% de los viajeros, ya que el resto obtiene algún tipo de bonificación) subirá 85 céntimos y entre Ávila y Madrid el incremento será de tan sólo 40 céntimos.

Características técnicas
Los nuevos vehículos disponen de 182 asientos a los que hay que añadir una plaza para personas con movilidad reducida y pueden alcanzar velocidades de 160 kilómetros por hora. Disponen de una clase única e incluyen asientos fijos reclinables de alto confort, monitores de 17 pulgadas, portaequipajes, enchufes en cada asiento, luz individualizada de lectura, anclajes para el transporte de bicicletas, y zona con máquina de autoventa, entre otras mejoras.

Cifras de viajeros
La mayor parte de las personas que utilizan los servicios en este corredor se corresponden con viajeros que realizan el trayecto Salamanca-Madrid (49%), Ávila-Madrid (22,2%) y Salamanca-Ávila (20,9%).

El futuro pasa por Medina del Campo
Aunque el director de Media Distancia Convencional y Alta Velocidad no quiso entrar en mayores detalles, no dejó pasar de largo, a preguntas de los informadores, la cuestión del horario del trayecto y la Alta Velocidad. A este respecto, Simón Peña fue muy claro al afirmar que "el futuro para disminuir el horario del trayecto entre Salamanca y Madrid, pasa por Medina del Campo". Así, de Madrid a Medina del Campo se iría en AVE y en Media se cogería el MD+ o la Velocidad Alta.

En estos momentos, el mayor problema para los trayectos Salamanca-Madrid es la vía única y a partir de Villalba las cercancías, lo que supone retrasos hasta llegar a Chamartín.


http://www.salamanca24horas.com/noticia ... 10164.html



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 08/07/2009 12:56

Pel que veig a la web de Renfe encara no han actualitzat els horaris entre Madrid i Salamanca, una vergonya. :nono


Salutacions



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 25/07/2009 22:32

Foto de http://www.fotolog.com/lostrenesderenfe de l'estació de Valencia:

Imatge
canalcole l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 25/07/2009 22:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 30/07/2009 12:36

Això deu tenir pinta que els 599 substituiràn als TRD 594 a les relacions València-Terol, també hi han possiblitats que arribin fins a Osca.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 30/07/2009 18:35

Per això també deia que hi ha rumors que algun dels 594 lliberats d'aquest tràfic vagi a parar a la línia de La Pobla de Segur, tot i que està previst que vagin per Sòria i Canfranc.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”