Trens tapats de publicitat

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Trens tapats de publicitat

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 16/11/2008 16:51

L'altre dia vaig agafar un 112, i un dels cotxes anava cobert amb publicitat, impedint una visió clara per la finestra. A més, tenia el cinisme de dur aquell anunci de la Generalitat "Pel transport públic, som-hi".

Què pretenen? Fomentar el TP entre la gent que igualment l'utilitza? A més, dubto molt que aquesta publicitat realment assoleixi l'objectiu desitjat. Posats a fer, que en tapin els cotxes oficials, amb un petit retoc: "Per la meva poltrona, som-hi".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 16/11/2008 17:20

Jo trobo que ho tindrien que ficar en un lloc més adient: al mercat, a la sortida de els col·legis, etc, perque la gent ho vegi millor, no en el transport públic, ja que ja l'estas fent servir.

Xavi



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 17/11/2008 19:09

El tema de la publicitat institucional és realment patètic. No sé perquè gasten tants diners en promocionar coses que no funcionen del tot bé.

El dia que la xarxa de transport públic funcioni no caldrà fer publicitat del Transport Públic ja que amb el boca-orella parlant de les seves maravelles ja n'hi haurà prou.

Proposo en canvi que als accessos de les grans ciutats posin als panells que només diuen (per reduïr la contaminació........) els temps de viatge de la població més propera al panell i la gran ciutat. Aviam quants cotxes desapareixen (ja ho sabem cap!)

En resum millor transport i menys publicitat!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 22/02/2009 11:58

Ahir vaig veure jo també una 112 en la mateixa situació: finestres gairebé tapades per culpa de la publicitat inútil pagada per tots nosaltres. Bona manera de promocionar el transport :(
Ferry1ac1 ha escrit:El dia que la xarxa de transport públic funcioni no caldrà fer publicitat del Transport Públic ja que amb el boca-orella parlant de les seves maravelles ja n'hi haurà prou.
Cada vegada que es fa una campanya, cada vegada que es contracta un estudi... algú s'embutxaca molts mil·lers (o milions) d'euros, independentment de si serveix per alguna cosa o no. I si a sobre li sumes el 3%, ja ni en parlem...
Després, per millorar el servei o contractar més personal, però, segur que no hi ha ni un euro.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 22/02/2009 13:19

TMB posa publicitat a les benzineres. El que fa ràbia és que a les benzineres on ho posa es troben fora de la cobertura de la xarxa de metro... La gent vol agafar el TP, l'únic és que no ens deixen degut a que la xarxa és insuficient.

I de manera inversa, Ford posa publicitat a les estacions de metro.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 22/02/2009 13:32

EUKibo ha escrit:I de manera inversa, Ford posa publicitat a les estacions de metro.
Ford és una empresa privada, i si posa publicitat on la posa, ja sabran per què. A més, si la jugada els surt malament, són els seus gestors que n'han de respondre. En canvi, qui ha de pagar els plats trencats d'una mala gestió de TMB (i parlo d'un cas hipotètic)? Exacte, els mateixos de sempre: els contribuents.

Per això, tenim publicitat institucional de l'estil: "Per qualsevol collonada, som-hi!"


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/05/2009 13:57

Ara ja no només per fora. L'altre dia, vaig veure un 4000 a on al menys al cotxe al que vaig pujar, estava per dins folrat amb una publicitat d'ulleres de sol, i fins i tot, era al sostre, que ja em direu la feinada per posar-la a les gelosies, perquè no les cobria, sino que estava enganxada a cada franja, toma cutter!!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”